Mitsubishi Outlender
Mitsubishi Outlender
Аутлендъра е 2008 година, 2000 тди 140 коня (мотора на ФВ). Проблема му е, че пренадува, и то много. В баирите и с газ до ламарина прави 2 бара и компа го реже. В момент на пренадув,в действителните стойности на клапана за регулиране на налягането на турбото седи на 5 % и това чудо продължава да надува. Геометрията се движи леко, при запалване си се изтегля добре лостчето на геометрията. При форсиране на място хода на лостчето се мърда 2-3 мм. При откачане на вакума от актуатора, лоста на геометрията се връща веднага без да закача. Сменен е блока с вакумните клапанчета - без промяна, с откачени гърнета и катализатор - без промяна, сменен дебитомер с нов (куча марка) пак пренадува. Грешката която трупа е - 359 - регулиране налягането на пренудително пълнене - разлики при регулиране и грешка за дебитомера - максимална стойност премината.
С последен ъпдейт на еси съм и няма нищо за този джип.
Ще съм благодарен на всякакви съвети за това чудо на колела....
С последен ъпдейт на еси съм и няма нищо за този джип.
Ще съм благодарен на всякакви съвети за това чудо на колела....
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 116
- Регистриран на: Нед Ное 15, 2009 11:39 am
- Местоположение: Севлиево
Re: Mitsubishi Outlender
Чес9то срещан проблем при тези турбини на Фолксваген - мембраната си движи , но не задвижва нищо
Re: Mitsubishi Outlender
Ами май остана да провериш с осцилоскоп дали наистина компа управлява клапана коректно нищо че на актуални е добре може управляващия драивер да омазва нещата интелигентно че компа да не се усеща ![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Re: Mitsubishi Outlender
В интерес на истината закачих вакумер преди турбото и с форсирания на двигателя, вакума се променяше значително. От което следва, че клапана се управлява коректно. Остава лостчето на турбината да се е разцентровало и оттам да идват проблемите....
Re: Mitsubishi Outlender
[quote="gergesevlievo"]Чес9то срещан проблем при тези турбини на Фолксваген - мембраната си движи , но не задвижва нищо[/quote]
И какво решение би предложил?
И какво решение би предложил?
Re: Mitsubishi Outlender
Разфасовай турбото
Явно е нещо механично се е разпаднало.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 585
- Регистриран на: Съб Сеп 26, 2009 4:51 am
- Местоположение: Sofia ovcha kupel 2
Re: Mitsubishi Outlender
виж дросела за механичен проблем вчера имах един туарег с изронени зъби на дросела
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 603
- Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 4:35 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Mitsubishi Outlender
Докато не свалите турбината и да почистите геометрията няма да се орави . Герги севлиево ти е писал . Получава се закъснение на геометрията от нагар и ръжда и докато тя се сети за какво иде реч той вече е пренадул и ЕЦУ го порязва.
regards
regards
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 116
- Регистриран на: Нед Ное 15, 2009 11:39 am
- Местоположение: Севлиево
Re: Mitsubishi Outlender
Виж и EGR-a , дали случайно не е затапен !
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 585
- Регистриран на: Съб Сеп 26, 2009 4:51 am
- Местоположение: Sofia ovcha kupel 2
Re: Mitsubishi Outlender
не е задължително да е от геометрия може клапана да е вакуум помпа нямаш ли
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
Re: Mitsubishi Outlender
Вакум помпа нямам, разполагам само с вакумер. Блока с клапанчетата е сменен с втора употреба, но се държи по същия начин. Не е затапен ЕГР, щото го е направила на магистралата за първи път, а преди това не е била на сервиз. Понеже като е забила за първи път, клиента е бил на път за Варна е спрял в сервиза на Мерцедес. Тяхната диагноза била за ново турбо на цена от 5000 със смяната.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Mitsubishi Outlender
При евентуална деформация на някоя от перките, дори и минимална, би се получил този ефект.
Щом няма проблем с управлението (вакуми, вакумен клапан, актуатор и геометрия, управление от компа) то остава просто да е прецакана турбината.
Щом няма проблем с управлението (вакуми, вакумен клапан, актуатор и геометрия, управление от компа) то остава просто да е прецакана турбината.
TuningMaster ![Изображение](http://brainiac.free.bg/Alfa.gif)
0887 704 900
![Изображение](http://brainiac.free.bg/Alfa.gif)
0887 704 900
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 585
- Регистриран на: Съб Сеп 26, 2009 4:51 am
- Местоположение: Sofia ovcha kupel 2
Re: Mitsubishi Outlender
няма как преебана турбина да пренадува или е геометрия или е клапан виж маркучето към въздушния филтър да не се е прещипало че тогава вакуума няма накаде да се разтовари
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 603
- Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 4:35 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Mitsubishi Outlender
Аз просто незнам какво коментираме и Ванката какво пита !! Човека ходил в Мерцедес Варна и хората казали турбина
Какво има да умувате . Сваляйте турбината и я давай на човек който е пипал геометрия да я оправи .
regards
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
regards
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 585
- Регистриран на: Съб Сеп 26, 2009 4:51 am
- Местоположение: Sofia ovcha kupel 2
Re: Mitsubishi Outlender
колега защо не пробваш да регулираш клапана
прост човек и силен вятър нищо не ги спира