Page 2 of 3
Re: А6,2.5 тди ,липса мощност.
Posted: Wed Jan 19, 2011 7:56 pm
by KLESHTITE
имам претенциите да го познавам до болка този мотор така че споровете маи са безсмислени а колега presko центровка се измерва в градуси а не в милиграми тая кола явно никога няма да я накараш да върви
Re: А6,2.5 тди ,липса мощност.
Posted: Wed Jan 19, 2011 8:15 pm
by presko79
KLESHTITE wrote:имам претенциите да го познавам до болка този мотор така че споровете маи са безсмислени а колега presko центровка се измерва в градуси а не в милиграми тая кола явно никога няма да я накараш да върви
Знам бре

,кьде сьм письл че аванса е в милиграми.
Значи викаш центровката не е в час .Като гледах с ВАГ-а на 4-ти канал на празен ход даваше 7 гр.Видях че и компа толкоз иска.
Пак казвам колата вьрви ,но не с пьлния си потенциал ,не е в авариен режим.
Като я вьрне момчето ще закачам да гледам пак
Re: А6,2.5 тди ,липса мощност.
Posted: Wed Jan 19, 2011 11:02 pm
by VOLUMAX
presko79 wrote:Колаега VOLUMAX,така като гледам тея милиграми които ми ги дава ,според тези параметри са нормални бре

.Що тогаз неще да вьрви тоя кошшшш.
Ще натрупам повече инфо тея дни че колата не е при мен,и ще пиша
Тия милиграми които виждаш са все пак теоретични може да се разминават с действителните (примерно ако има интервенция по помпата )
Поглеждал ли си на колко милиграма работи на празен ход ?
Логни канал 8 да го видим !
Центровката как я проверяваш ?
И няма да е лошо да покараш друга такава кола за да прецениш колко не върви твоята

Re: А6,2.5 тди ,липса мощност.
Posted: Wed Jan 19, 2011 11:33 pm
by ivanovbg
Неразбрах изчисти ли ЕГР-а или му гледаш само показанията.Възможно е и да имаш малка дупка някъде по турбо пътищата.Ако запушиш входа на дебитомера гасне ли?.Виж и клапата за гасене дали е върната докрая и за проба я изолирай че понякога клапанчето и пропуска въздух и я притваря при ускорение.
Re: А6,2.5 тди ,липса мощност.
Posted: Thu Jan 20, 2011 3:44 am
by KLESHTITE
Re: А6,2.5 тди ,липса мощност.
Posted: Thu Jan 20, 2011 7:53 am
by bobolin4o
Брей... станала е интересна темата...
Колега КЛЕЩИ, логът на 8 канал е необходим, за да видим с очите си, дали СЕ ЗАДАВА необходимото гориво (порции), или иначе казано, дали някой от ограничителите не спъва максималната порция. Това е заветният канал на всеки мапер (+ канали 11 и 4, но това е друга тема).
Всички постове в тоя смисъл са в следствие на първият пост на Преско.
Това, което аз забелязвам в твоите изказвания по темата е, че не вникваш в прочетеното, а даваш акъл как точно аджеба се проверява аванса на помпата. Вярвам, че Преско много добре знае как, иначе всички коли, дето ги е правил щяха да работят зле и много скоро щеше да е останал без работа. Толкова.
Преско, няма нищо невероятно в това помпата да не дава заявените порции в следствие на механични проблеми в самата нея или в недостиг на гориво (преди нея). Не на последно място мога да кажа - това, че помпата е правена в АВЕЛ не означава автоматично, че тя е изрядна. Случвало се е да грешат, казвам го от личен опит...
Освен това трябва да си 100% сигурен, че няма механично ограничаване на въздуха, който влиза в двигателя, а също и на изгорелите газове... Ако ли пък всичко е 6, а колата все така не иска да върви с пълния си потенциал, то е дошло време за ремонт на двигателя
Поздрави!
Re: А6,2.5 тди ,липса мощност.
Posted: Thu Jan 20, 2011 12:50 pm
by VOLUMAX
Извинявай колега КЛЕЩИ ама аз от твоите постове каквото съм прочел до сега всичко е било изстрели в тъмното или от някакви изводи направени от практиката но за съжаление те не са подковани теоретично !
KLЕSHTITE wrote: .....явно ти не познаваш вага ....
явно ти не го познаваш защото :
1.Ако го познаваше нямаше да подлагаш на съмнение анализирането на стойностите от канал 8 и съответно ти незнаеш какво пише там !
2.Ако го познаваше нямаше да твърдиш че :
KLЕSHTITE wrote:минус 1 до1,6 на тди таиминг
което не е вярно !
KLЕSHTITE wrote: имам претенциите да го познавам до болка този мотор
Явно болката ти с тези мотори се е натрупала от много развиване и завиване на болтовете на помпата
Ама май болката не е достатачна при положение ,че не знаеш че при тази система ако има отклонение на аванса (искан / деиствителен ) с повече от 3,3 градуса за повече от 5 секунди моментално се записва грешка в паметта за повреди ! За каквато тук не се споменава
Ай поздрави ...ако имам проблеми ще се обаждам

Re: А6,2.5 тди ,липса мощност.
Posted: Thu Jan 20, 2011 8:01 pm
by presko79
В понеделник ,колата ще е при мен.Колегата ВЕЛИ ,сьщо може би ще е при мен.Като гледат 4 очи е по друго.
Лично аз се сьмнявам в ел.вентила на помпата
Re: А6,2.5 тди ,липса мощност.
Posted: Sun Jan 23, 2011 5:30 pm
by ifidik
а аз в ел клапана за управление геометрията на турбината.
Re: А6,2.5 тди ,липса мощност.
Posted: Wed Jan 26, 2011 6:17 pm
by presko79
Проблема излезе,по един или друг начин.Днес беше студено доста при нас ,мисля кьм -12 гр.Колата беше отвьн(иначе я дьржат в топьл гараж)
След 4-5 опита успях да я запаля .Направих диагностика и постоянно взе да записва 00550 по ВАГ.
С 2 приказки заяда и буталото.Гледам като стопли напьлно авансовия вентил работи на 100,21 %,което определено не е добре.
Няма как да я пробвам в движение ,защото е с летни гуми
Re: А6,2.5 тди ,липса мощност.
Posted: Fri Jan 28, 2011 7:05 pm
by ifidik
не се подвеждай.трябва да е 100% на загрял мотор на тая кола.
Re: А6,2.5 тди ,липса мощност.
Posted: Fri Jan 28, 2011 8:01 pm
by presko79
ifidik wrote:не се подвеждай.трябва да е 100% на загрял мотор на тая кола.
Е тя още е при мен,и загрява добре.Днес дори я покарахме ,положението е сьщото
Аванса е все около и над 100-те %.
Мисля да пусна клиента да покара ,ако наистина има засядане на патрона,то мисля бьрзо ще приключи.
Пьк и сега като я поогледах повече ми направи впечатление че мотора прекьсва и в живи данни градусите много скачат и остават в някькво положение
Re: А6,2.5 тди ,липса мощност.
Posted: Fri Jan 28, 2011 10:04 pm
by KLESHTITE
явно не можеш да асимилираш че няма центровка грешката която ти изписва е точно това ама ти слушаш некви лаици на ден правя по 3 центровки на ден на такива мотори и колите излизат самолети що не заключите тая тема а?
Re: А6,2.5 тди ,липса мощност.
Posted: Fri Jan 28, 2011 11:05 pm
by presko79
KLESHTITE wrote:явно не можеш да асимилираш че няма центровка грешката която ти изписва е точно това ама ти слушаш некви лаици на ден правя по 3 центровки на ден на такива мотори и колите излизат самолети що не заключите тая тема а?
Колега колко пьти да и гледам центровката на тази кола ?
Ако немога друго поне се мьча да мисля логично ,Колата е почнала да губи мощност постепенно а не след интервенция. В краина сметка колко градуса трябва да е тая центровка ?
минус 1 до1,6 на тди таиминг Това не е ли за 1,9 моторите.
А и честно да си призная често не ровя по тези коли и изобщо ВАГ -кола рядко пипам,това е по причини.
Темата не е за ключ ,чакам някои да каже аджеба на топьл мотор в 4-ти канал колко трябва да е искания и получения аванс.В случая тои е около 7-7,5 гр.
Re: А6,2.5 тди ,липса мощност.
Posted: Fri Jan 28, 2011 11:18 pm
by ivanovbg
Вчера ми дойде едно БМВ на въже.Угаснало в движение след няколко км. каране.Гледам подкачващата помпа не подкачва гориво.Таман я бях кръстил и я свалих почти , ми текна да я пробвам-работи и то добре.Отворих от другата страна и какво да видя-на дюзата една топка парафин

Изчистих я,монтирах всичко и запали идеално.
Относно тези помпи.Вече не ги центровам-винаги до месец са се връщали със същия проблем.Когато и се угледам

или я давам на ремонт или я сменям с втора употреба.Зацепвам я по белези и всичко е ок.Щифтовете на място може ли да се монтират?
Та мисълта ми беше:да няма някое запушване или засмукване на въздух от резервоара.Имал съм случаи и на вакумиране на същия

Понякога от прекомерно стягане на маркучите връщащия клапан на филтъра се сплесква и като загрее колата и почва да смуче оттам въздух.Свали маркучите и ако се е посплескала тръбичката смени клапана.