Страница 2 от 2

Re: nisan primera 2.0 d не пали

Публикувано на: Пон Сеп 05, 2011 9:31 pm
от rockton
В двигателният отсек. гледано отпред откъм радиатора-отдяно, където инсталацията на двигателя влиза в подкалника и отива в купето-ТОЧНО НА ЗГЪВКАТА-под филтърнатрната кутия!! Разплети инсталацията и поровери за претрита изолация на проводници , окислени, прекъснали ,вкъсили???....Имал съм аналогични случаи точно с Примера дизел! С Кой скенер четеш? Освен кодове за грешки , живи данни/лайв дата/ имаш ли, и ако да какво се вижда там?

Re: nisan primera 2.0 d не пали

Публикувано на: Пон Окт 03, 2011 9:17 pm
от Stoilkata
чета го с авто бос не е мои незнам дали има живи данн
понякога дава ток на клапана и като въртя искарах почти цялата инсталациа освен да е изгоряло и новото еку

Re: nisan primera 2.0 d не пали

Публикувано на: Вто Окт 04, 2011 6:38 am
от ivanovbg
Явно си блокирал с тази кола.На мене като ми се случи така,спирам и почвам отначало.Като чета вече си оправил инсталацията и си сменил компа и ти е дошло захранване на клапана като въртиш.
Почни отначало и спазвай последователността!
1.На спрей пали ли?Свещите работят ли?Аз обикновено ползвам спрей за ръжда на моторекс.С него при подходящо дозиране мога да задържа двигателя да работи 20-тина сек на нормални обороти и без да чука.С ВД40 не става.Ако е налапала въздух за това време се самообезвъздушава.
2.откачи я от филтрите, вържи я към едно шише с нафта и разхлаби дюзите и пробвай да обезвъздушиш(кеф ти само на стартер,кеф ти и със спрей). Виж дали засмуква и нафта от шишето.
3.Ако няма успех провери на буксата на помпата с осцилоскоп има ли всички нужни напрежения и сигнали на контакт и всички нужни сигнали когато въртиш-не само на стоп клапана?Ако всичко е наред значи проблема е в помпата-ако ли не ,виждаш кое ти липсва и от там по жицата...

Успех!

Re: nisan primera 2.0 d не пали

Публикувано на: Сря Окт 19, 2011 12:10 am
от Stoilkata
благодаря за савета неми доиде на ум да я запаля
помпата я смених само не знам дали е точно на белег
вазможное като не е на блези с коляновиа вал да не дава налягане на дузите
при по продалжително вартенe на стартер намокри диузите слабо