Page 2 of 2

Re: бмв е39 525д

Posted: Sat Sep 03, 2011 10:19 pm
by rudoni
да ! много съм тъп!такова БМВ съм докарвал от Холандия ,където на шмиргел в сервиза съм му правил гърбиците на разпределителния вал и после го продадох !и още се кара колата! а не се коментира!

Re: бмв е39 525д

Posted: Sun Sep 04, 2011 8:58 am
by ipivan
rudoni wrote:.....всичко беше в норми затова се обръщам за съвет.....
ми то ,като е в норми какъв съвет искаш?! :shock: нали е нормално? :lol: :lol: :lol:колата му в норми , а той търси съвет!?луда работа! аз търся точни колеги да си разменяме инфо по диагностика и ремонт на автомобили , а то....... май съм попаднал на грешно място?!ще почета още !
Диагностиката не се заключава само в това да се свържеш с някаква програма към компютрите на колата и да ги прочетеш.
След като я прочетеш колата трябва да използваш това дето ти е на раменете да анализираш информацията.
Компютъра в много случаи не може да хване някои проблеми,тогава пак трябва да прибегнеш до това дето ти е на раменете и до практическия опит. :idea:

Re: бмв е39 525д

Posted: Sun Sep 04, 2011 10:09 pm
by venelek
rudoni wrote:
venelek wrote:
rudoni wrote:не си ли ходил на диагностика ?! какво показа диагностиката? това се диагностира лесно!дай 20лв и направи една диагностика!
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
май не беше ходил!ако си я прави сам -май нещо бърка!
Колега Рудони,ако преди да пишеш,беше почел малко във форума,щеше да ти стане ясно че колегата КЛЕЩИТЕ сигурно разполага с някое друго адаптерче :lol: и няма нужда да ходи на диагностика.Те за това ми беше смешно.

Re: бмв е39 525д

Posted: Sun Sep 04, 2011 10:13 pm
by rudoni
е браво ,най после свестен човек да напише нещо вярно!! благодаря за коментара!така е!и аз за това се включих във форума със заглавие"колеги" за да допълня с моя опит , а и да почерпя от опита на колегите които се занимават с диагностика и ремонт на автомобили!и твърдя ,че катастрофите по пътищата стават от не добре ремонтирани автомобили!всеги е тръгнал да гони парата и работи некачествено!неможе без образование работил си на автомивка и да отвориш едно хале и да почнеш да "ремонтираш" коли . и за да спечелиш първите клиенти сваляш драстично цените!е , не се получава!
продължавам да търся истинските колеги с опит и знания с които да споделям свая опит!
искрено най -голяма уважение към всички участници във форума!
отговорът ми бе към колегат с ник ipivan

Re: бмв е39 525д

Posted: Mon Sep 05, 2011 6:18 pm
by presko79
http://www.kolegi.info/viewtopic.php?f=2&t=1393
Ето тук колега rudoni,поогледаи,кои кое ,какво .Попълни и ти от къде си с какво се занимаваш.До тук разбрах ,че си прибързан импулсивен и работиш добре с валове и шмергели.
Поздрав.

Re: бмв е39 525д

Posted: Tue Nov 29, 2011 1:14 pm
by vrm
:lol:

Re: бмв е39 525д

Posted: Thu Dec 01, 2011 6:42 am
by ogromnii
KLESHTITE wrote:до 2000 оборота не върви рециклирано турбо имаше проблем проверени колектори махнати катализатори сменен датчик налягане в реила почистен регулатор сменена помпа под седалката и дебитомер горивен филтър също нямам вече идеи освен износени валове но на бмв не съм виждал
управлението на турбото какво прави? има ли пълен ход "геометрията" ? на живи данни налягането на турбината в норма ли е на 1200 оборота примерно?
иначе това с катализаторите много ми хареса, е така се ремонтират автомобили :lol: махаш ги да пробваш дали ще се оправи, не се оправя ама не ги връщаш обратно, после лайната от ауспуха са за всички :mrgreen:
бмв са от достойните мърлячи на разпределителни валове, ама обичайно се сдухват високите обороти от нарушените фази, отвори и надникни :idea:
а метода за "ремонт" на шмиргел или е много популярен, или точно тая кола е идвала да и сменя "ремонтирания" вал :shock:

Re: бмв е39 525д

Posted: Thu Dec 01, 2011 9:54 pm
by KLESHTITE
какво ти хареса на махането на катализаторите не знам но когато турбината е почти счупена какво правиш като този които я прави ти каже че е прегряла

Re: бмв е39 525д

Posted: Fri Dec 02, 2011 6:46 am
by ogromnii
съжалявам ако не съм прав в конкретния случай, просто всеки път като вися на светофар и от колата пред мен смърди на некъпани чудовища нещо в мен се бунтува
толкова често чувам от колеги "махнах катализатора, ама не се оправи", и нито веднъж не съм чул "и после го върнах обратно" :twisted:
не че това значи нещо, ама за цялата си практика имам 3 случая на повреден катализатор - 2 разрушени и един запушен
разрушените ги смених с нови, колата със запушения отиде на гости на колегите "надин" 8)
а този който прави турбината как разбира че е прегряла? по това, че са минали през нея изгорели газове ли? :shock: , майтапа на страна причините може да са много, ако колата върви добре на пълна газ значи "се изхожда" без усилие т.е. надали има проблем по ауспуха 8)
а ако е чипосана може доста неща да прегреят :oops:

Re: бмв е39 525д

Posted: Fri Dec 02, 2011 7:53 am
by KLESHTITE
аз кат без причина не махам а дупча тръбата преди тях а по въпроса как разбират явно по начена на износване

Re: бмв е39 525д

Posted: Sat Dec 03, 2011 8:34 pm
by rudoni
просто го отвори ТИ и виж състоянието му ,и ако се уважаваш ,ще разбереш какво е "износено" в турбото!а какво ти е казал колегата "турбинар " зависи от неговото настроение и по някой път кеф!отварям ,диагностирам ,установявам и тогава пращам при колегите за ремонт и после проверявам!няма как после да мрънкам пред клиента ,че виж- еди кой си е объркал нещата!просто не става!