Page 2 of 2
Re: бмв е39 525д
Posted: Sat Sep 03, 2011 10:19 pm
by rudoni
да ! много съм тъп!такова БМВ съм докарвал от Холандия ,където на шмиргел в сервиза съм му правил гърбиците на разпределителния вал и после го продадох !и още се кара колата! а не се коментира!
Re: бмв е39 525д
Posted: Sun Sep 04, 2011 8:58 am
by ipivan
rudoni wrote:.....всичко беше в норми затова се обръщам за съвет.....
ми то ,като е в норми какъв съвет искаш?!

нали е нормално?

колата му в норми , а той търси съвет!?луда работа! аз търся точни колеги да си разменяме инфо по диагностика и ремонт на автомобили , а то....... май съм попаднал на грешно място?!ще почета още !
Диагностиката не се заключава само в това да се свържеш с някаква програма към компютрите на колата и да ги прочетеш.
След като я прочетеш колата трябва да използваш това дето ти е на раменете да анализираш информацията.
Компютъра в много случаи не може да хване някои проблеми,тогава пак трябва да прибегнеш до това дето ти е на раменете и до практическия опит.

Re: бмв е39 525д
Posted: Sun Sep 04, 2011 10:09 pm
by venelek
rudoni wrote:
май не беше ходил!ако си я прави сам -май нещо бърка!
Колега Рудони,ако преди да пишеш,беше почел малко във форума,щеше да ти стане ясно че колегата КЛЕЩИТЕ сигурно разполага с някое друго адаптерче

и няма нужда да ходи на диагностика.Те за това ми беше смешно.
Re: бмв е39 525д
Posted: Sun Sep 04, 2011 10:13 pm
by rudoni
е браво ,най после свестен човек да напише нещо вярно!! благодаря за коментара!така е!и аз за това се включих във форума със заглавие"колеги" за да допълня с моя опит , а и да почерпя от опита на колегите които се занимават с диагностика и ремонт на автомобили!и твърдя ,че катастрофите по пътищата стават от не добре ремонтирани автомобили!всеги е тръгнал да гони парата и работи некачествено!неможе без образование работил си на автомивка и да отвориш едно хале и да почнеш да "ремонтираш" коли . и за да спечелиш първите клиенти сваляш драстично цените!е , не се получава!
продължавам да търся истинските колеги с опит и знания с които да споделям свая опит!
искрено най -голяма уважение към всички участници във форума!
отговорът ми бе към колегат с ник ipivan
Re: бмв е39 525д
Posted: Mon Sep 05, 2011 6:18 pm
by presko79
http://www.kolegi.info/viewtopic.php?f=2&t=1393
Ето тук колега rudoni,поогледаи,кои кое ,какво .Попълни и ти от къде си с какво се занимаваш.До тук разбрах ,че си прибързан импулсивен и работиш добре с валове и шмергели.
Поздрав.
Re: бмв е39 525д
Posted: Tue Nov 29, 2011 1:14 pm
by vrm
Re: бмв е39 525д
Posted: Thu Dec 01, 2011 6:42 am
by ogromnii
KLESHTITE wrote:до 2000 оборота не върви рециклирано турбо имаше проблем проверени колектори махнати катализатори сменен датчик налягане в реила почистен регулатор сменена помпа под седалката и дебитомер горивен филтър също нямам вече идеи освен износени валове но на бмв не съм виждал
управлението на турбото какво прави? има ли пълен ход "геометрията" ? на живи данни налягането на турбината в норма ли е на 1200 оборота примерно?
иначе това с катализаторите много ми хареса, е така се ремонтират автомобили

махаш ги да пробваш дали ще се оправи, не се оправя ама не ги връщаш обратно, после лайната от ауспуха са за всички
бмв са от достойните мърлячи на разпределителни валове, ама обичайно се сдухват високите обороти от нарушените фази, отвори и надникни
а метода за "ремонт" на шмиргел или е много популярен, или точно тая кола е идвала да и сменя "ремонтирания" вал

Re: бмв е39 525д
Posted: Thu Dec 01, 2011 9:54 pm
by KLESHTITE
какво ти хареса на махането на катализаторите не знам но когато турбината е почти счупена какво правиш като този които я прави ти каже че е прегряла
Re: бмв е39 525д
Posted: Fri Dec 02, 2011 6:46 am
by ogromnii
съжалявам ако не съм прав в конкретния случай, просто всеки път като вися на светофар и от колата пред мен смърди на некъпани чудовища нещо в мен се бунтува
толкова често чувам от колеги "махнах катализатора, ама не се оправи", и нито веднъж не съм чул "и после го върнах обратно"
не че това значи нещо, ама за цялата си практика имам 3 случая на повреден катализатор - 2 разрушени и един запушен
разрушените ги смених с нови, колата със запушения отиде на гости на колегите "надин"
а този който прави турбината как разбира че е прегряла? по това, че са минали през нея изгорели газове ли?

, майтапа на страна причините може да са много, ако колата върви добре на пълна газ значи "се изхожда" без усилие т.е. надали има проблем по ауспуха
а ако е чипосана може доста неща да прегреят

Re: бмв е39 525д
Posted: Fri Dec 02, 2011 7:53 am
by KLESHTITE
аз кат без причина не махам а дупча тръбата преди тях а по въпроса как разбират явно по начена на износване
Re: бмв е39 525д
Posted: Sat Dec 03, 2011 8:34 pm
by rudoni
просто го отвори ТИ и виж състоянието му ,и ако се уважаваш ,ще разбереш какво е "износено" в турбото!а какво ти е казал колегата "турбинар " зависи от неговото настроение и по някой път кеф!отварям ,диагностирам ,установявам и тогава пращам при колегите за ремонт и после проверявам!няма как после да мрънкам пред клиента ,че виж- еди кой си е объркал нещата!просто не става!