Page 2 of 2

Re: вектра Б Y22DTR 2001 трудно пали

Posted: Fri Sep 09, 2011 6:12 am
by KLESHTITE
аз ги сменям без да свалям вала само го отхлабвам и повдигам от към вакуум помпата така спестяваш центровка

Re: вектра Б Y22DTR 2001 трудно пали

Posted: Fri Sep 09, 2011 9:26 pm
by rudoni
ти май си вундер кинд!аз не работя с дизел и в гаража ми не е влизал дизел за ремонт а ги чувам тези приказки в ефира!но винаги има първи път !да , първи път да отворя дизел горивна система и за това най учтиво помолих за помощ , а вие пак по български -изложи се!и вместо да пишеш това да бе постнал нещо умно!да се понаучи човек! аз такива като вас съм и продължавам да уча, но не всички световни марки двигателии познаваме и техните особености! ехайде да те видя колега ли си ,или самохвалко!

Re: вектра Б Y22DTR 2001 трудно пали

Posted: Fri Sep 09, 2011 9:30 pm
by rudoni
KLESHTITE wrote:инжинере па са изложи
поне се научи да пишеш грамотно! вчера бе деня на грамотноста!

Re: вектра Б Y22DTR 2001 трудно пали

Posted: Sat Sep 10, 2011 6:45 am
by KLESHTITE
не се заяждам с теб но ти с влизането във форума започна да ни пращаш на диагностика сега колегата е пуснал как се сменят о пръстените ти пак с насмешка пишеш а от теб не видях един пост с които да помогнеш нали затова сме тук

Re: вектра Б Y22DTR 2001 трудно пали

Posted: Sat Sep 10, 2011 9:29 am
by bobolin4o
rudoni wrote:
KLESHTITE wrote:инжинере па са изложи
поне се научи да пишеш грамотно! вчера бе деня на грамотноста!
Поне се научи да пишеш грамотно! Вчера бе денят на грамотността!
rudoni wrote:ти май си вундер кинд!аз не работя с дизел и в гаража ми не е влизал дизел за ремонт а ги чувам тези приказки в ефира!но винаги има първи път !да , първи път да отворя дизел горивна система и за това най учтиво помолих за помощ , а вие пак по български -изложи се!и вместо да пишеш това да бе постнал нещо умно!да се понаучи човек! аз такива като вас съм и продължавам да уча, но не всички световни марки двигателии познаваме и техните особености! ехайде да те видя колега ли си ,или самохвалко!
А пък за този пост какво да кажа... просто не ми се занимава да поправям купищата правописни грешки.

Мисълта ми е - не търси кусурите на другите при положение, че ги притежаваш в изобилие...
Толкова от мен за правописа...

Re: вектра Б Y22DTR 2001 трудно пали

Posted: Sat Sep 10, 2011 12:26 pm
by dyaneff
Тъй, като темата се превърна в говорилник, искам да помоля инж.rudoni, ако желае да направи нова тема и публикува колекцията си с осцилограми. Според мене една такава тема ,ще е по-полезна, отколкото уроци по български.

Re: вектра Б Y22DTR 2001 трудно пали

Posted: Sat Sep 10, 2011 3:43 pm
by bobolin4o
Ми говорилник е я...
Регистрира се господин инженера и веднага почва да се кара на всеки, колко е умен видите ли и колко като нас бил учил, учи в момента, пък и за в бъдеще смята да продължава да учи!
За правопис говори, пък на 5 реда има 20 грешки! Висшист!!!
Аман от интелигенти, парадиращи с дипломите си!!!

"... аз такива като вас..."
Гаражни "колега" Рудони, това ви изказване показва известна доза снизхождение към нашата малка общност... Тогава какво търсите тук? Може би искате да ни научите нещо?
Форума беше създаден за взаимопомощ между КОЛЕГИ, а не за да може всеки да си избива комплексите тука!
Айде спорна, с по-малко нерви...

Re: вектра Б Y22DTR 2001 трудно пали

Posted: Sat Sep 10, 2011 7:05 pm
by presko79
Над вкъщи живеят 4-ма инжове.Спря тока и идат да ме питат що не им светела крушката.
До гуша ми е дошло от такива дето акълуват и търсят кал под ноктите.Става въпрос за такива колеги в моя регион дето всичко разбират,всичко могат и осират на хората колите.
Такива дето имат много кетапи и подскачат кат японски петлета сме виждали много.
Вярно ,че е ОФФ топик,но моля споменатия колега да се придържа към разумно поведение и ако много иска да ни НАУЧИ ,да го прави както си трябва.
Без лоши чувства.

Re: вектра Б Y22DTR 2001 трудно пали

Posted: Sat Sep 10, 2011 8:12 pm
by garyo
утре ще разглобявам
какво е търговското наименование на уплътнителите
от къде и ориентировъчна цена ако знае някой

Re: вектра Б Y22DTR 2001 трудно пали

Posted: Sat Sep 10, 2011 9:45 pm
by rudoni
да! грамотност,правопис и нищо по същество! да ! говорилня! май сте 3-4 "колеги" ,спретнали сте си един форум и големите ! да ! инженер съм , работя и все повече се усъвършенствам . та аз просто питах къде са тези гумички ,О пръстени или как още ги наричате (защото те си имат друго найменование), да публикувате някоя схемичка да види човек ,че и "инженера " да се научи !споделяне на информация!
да dyaneff , ако коректно се държите ,ще пусна тема за осцилографии! а някои от вас ако отричат диагностиката( KLESHTITE) и работят на принциа проба -грешка , да се запишат някъде на курс по диагностика !по софето познавам доста добри такива!
спирам до тук ! май съм сбъркал мястото! ако съм засегнал някой-да ме извини! аз подчертах в началото ,че работя само бензини от 20години , а вие вместо да помогнете се заяждате! говорете помежду си!само вие да си знаете ! приятно говорене!

Re: вектра Б Y22DTR 2001 трудно пали

Posted: Sat Sep 10, 2011 10:06 pm
by ivanovbg
Направо ми е жал за учениците на инж. Иван Дончев,а като му чета и мненията ....

Я обясни на нас невежите какво е това животно диагностикаЩото като гледам май ги бъркаме понятията.

Аз като за начало мога да те науча,че най в ляво 2-рия клавиш отдолу нагоре на клавиатурата прави малките букви ГЛАВНИ.

А ако вярно си инженер,не се ли научи за 20 години двигателя не се е променил,а само управлението му?

Re: вектра Б Y22DTR 2001 трудно пали

Posted: Mon Sep 12, 2011 8:22 am
by delio
rudoni wrote:да! грамотност,правопис и нищо по същество! да ! говорилня! май сте 3-4 "колеги" ,спретнали сте си един форум и големите ! да ! инженер съм , работя и все повече се усъвършенствам . та аз просто питах къде са тези гумички ,О пръстени или как още ги наричате (защото те си имат друго найменование), да публикувате някоя схемичка да види човек ,че и "инженера " да се научи !споделяне на информация!
да dyaneff , ако коректно се държите ,ще пусна тема за осцилографии! а някои от вас ако отричат диагностиката( KLESHTITE) и работят на принциа проба -грешка , да се запишат някъде на курс по диагностика !по софето познавам доста добри такива!
спирам до тук ! май съм сбъркал мястото! ако съм засегнал някой-да ме извини! аз подчертах в началото ,че работя само бензини от 20години , а вие вместо да помогнете се заяждате! говорете помежду си!само вие да си знаете ! приятно говорене!
Е (rudoni) не се излагай повече просто ставаш смешен.

Re: вектра Б Y22DTR 2001 трудно пали

Posted: Sat Sep 24, 2011 5:40 pm
by garyo
смених уплътнителите на дюзите и колата пали вече от четвърт
и не забива а върви на бургия
благодарско !!!
само грешката остана