Page 2 of 2
Re: Marelli IAF 8F.5T какъв е транзистора за дюзата?
Posted: Sat Mar 03, 2012 3:06 am
by delio
Какво стана с транзистора намери ли аналог
Re: Marelli IAF 8F.5T какъв е транзистора за дюзата?
Posted: Sat Mar 03, 2012 7:55 pm
by venelek
Не съм писал защото колата още не е запалила.Сложих друг МОС IRFZ48N.Сега импулса е същия както го дават в датата,само че бензиновата помпа е клеясала и няма гориво в рейката.Не знам под налягане дали ще успяват да отварят дюзите.След като ми донесат помпа ще пиша.
Re: Marelli IAF 8F.5T какъв е транзистора за дюзата?
Posted: Sun Mar 04, 2012 12:25 am
by delio
Значи се управлява и с мосфет така ли е?
Re: Marelli IAF 8F.5T какъв е транзистора за дюзата?
Posted: Sun Mar 04, 2012 10:31 am
by venelek
delio wrote:Значи се управлява и с мосфет така ли е?
За сега тесовете показват така,но не знам в реални условия дали ще се справят.
Re: Marelli IAF 8F.5T какъв е транзистора за дюзата?
Posted: Sun Mar 04, 2012 8:38 pm
by Evgenyiy
Все пак на IGBT Insulated gate bipolar transistor входния транзистор е мос следователно входния импулс може да го отпуши и запши спокоино.
Re: Marelli IAF 8F.5T какъв е транзистора за дюзата?
Posted: Sun Mar 04, 2012 10:16 pm
by venelek
Evgenyiy wrote:Все пак на IGBT Insulated gate bipolar transistor входния транзистор е мос следователно входния импулс може да го отпуши и запши спокоино.
Бе то може да е следователно ама и този който беше в компа е мос,но при него импулса към инжектора нямаше нищо общо с реалноста.Затова и си помислих че може би ще трябва друг вид транзистор
Re: Marelli IAF 8F.5T какъв е транзистора за дюзата?
Posted: Mon Mar 05, 2012 9:45 pm
by venelek
СЪс здрава помпа колата запали и заработи сравнително добре,със бензина на 4 години
Заключвайте