За Ford и Zetec моторите

Всичко което ви вълнува за автомобилите.
rudoni
КОЛЕГА
Posts: 779
Joined: Wed Aug 24, 2011 8:40 pm
Location: Крумовград

Re: За Ford и Zetec моторите

Post by rudoni »

Да добавя още нещо- вижте как са наклонени колената на КВ !Именно за да не опират основите на мотовилките и да не блокират въртеливото движение.А аксиалния ход на КВ - поема се от механизма и добър механик би го усетил със задействане на съединителя при диагностика!Ееееееееееееееееееееееееех,диагностика!
С нами Бог!

0886 224486
alex07
КОЛЕГА
Posts: 103
Joined: Mon Nov 10, 2008 8:46 pm
Location: трявна

Re: За Ford и Zetec моторите

Post by alex07 »

само да се намеся защо някой пише глупости с тия 10мм и повече луфт на КВ ако това се случи какво ли ще стане с тоя мотор и господи при пълна газ не ми се мисли или някой не дооглежда нещата или ???????? форд са се изданили нещо много малко
аз за 10 години нямам такъв случей
извинете ме за намесата
lo6iatdi
КОЛЕГА
Posts: 44
Joined: Tue Oct 23, 2012 10:28 pm

Re: За Ford и Zetec моторите

Post by lo6iatdi »

то и без аксиалните пластини да го затворите пак няма да има 10мм луфт
ogromnii
КОЛЕГА
Posts: 727
Joined: Thu Oct 21, 2010 6:04 am
Location: софия, павлово

Re: За Ford и Zetec моторите

Post by ogromnii »

lo6iatdi wrote:то и без аксиалните пластини да го затворите пак няма да има 10мм луфт
дали? особенно ако поработи известно време? :mrgreen: на ладов мотор съм запоявал 2 една върху друга за да стане номера , луфт около сантиметър
lo6iatdi
КОЛЕГА
Posts: 44
Joined: Tue Oct 23, 2012 10:28 pm

Re: За Ford и Zetec моторите

Post by lo6iatdi »

аз мисля че проблема идва от неправилно зацепване на ремака,този мотор има по специална центровка,и от там набива лагерите
nik7dob
КОЛЕГА
Posts: 731
Joined: Fri Dec 17, 2010 2:13 am
Location: Leeds, UK

Re: За Ford и Zetec моторите

Post by nik7dob »

колега,би ли ми разяснил последното мнение,че нещо не схващам логиката.Обясни ми как зацепването ще повлияе върху износването на лагерите? ? ?
lo6iatdi
КОЛЕГА
Posts: 44
Joined: Tue Oct 23, 2012 10:28 pm

Re: За Ford и Zetec моторите

Post by lo6iatdi »

неправилното газоразпределение саздава по големи детонаци в цилиндара и от там влияе на износването на лагерите
presko79
КОЛЕГА
Posts: 528
Joined: Mon Mar 02, 2009 9:08 pm
Location: gabrovo

Re: За Ford и Zetec моторите

Post by presko79 »

lo6iatdi wrote:неправилното газоразпределение саздава по големи детонаци в цилиндара и от там влияе на износването на лагерите
Само ми е чудно кои ще си кара колата с детонации
Бензина е за измиване на дизелови части.
rangel1
КОЛЕГА
Posts: 630
Joined: Mon Apr 20, 2009 6:36 pm
Location: Русе

Re: За Ford и Zetec моторите

Post by rangel1 »

Аз да се извня за моето мнение явно всичко е възможно :oops:
(даже съм подал документи доброволно да ме понижат от калфа на чирак) :oops:
ko4o
Posts: 8
Joined: Sun Jan 11, 2009 4:23 pm
Location: София,Бъкстон

Re: За Ford и Zetec моторите

Post by ko4o »

Генепето гори масло !?
lo6iatdi
КОЛЕГА
Posts: 44
Joined: Tue Oct 23, 2012 10:28 pm

Re: За Ford и Zetec моторите

Post by lo6iatdi »

колега presko79 няма да споря може и да греша, ама вече два пъти идват при мене коли със объркана центровка след смяна на ънгренаж, и то от колеги дето уж мн разбират,а по въпроса за лагерите то има и мн др причини дето могат да им видят сметката за минути
nik7dob
КОЛЕГА
Posts: 731
Joined: Fri Dec 17, 2010 2:13 am
Location: Leeds, UK

Re: За Ford и Zetec моторите

Post by nik7dob »

Днес смених основни и биелни лагери.Единия основен,който е в средата и който има закачени на него аксиалните лагери,демек пластината откъм съединителя беше така вдлъбнала коляновия вал,че сумарния луфт възлизаше точно на 3,5 мм.Това за 10 мм бе малко пресилено наистина.А биелните... не ги снимах за да покажа - чудя се как досега не са превъртели - много яко надрани и износени.За щастие вала е ок.След затваряне на мотора луфт пак има,който се дължи на износването на коляновия вал,но колата така ще се кара до последно.Ех ZETec...
ogromnii
КОЛЕГА
Posts: 727
Joined: Thu Oct 21, 2010 6:04 am
Location: софия, павлово

Re: За Ford и Zetec моторите

Post by ogromnii »

пак не разбрах какво му е на зетека? какво е крива колата че не са я обслужвали? няма кола която да се е научила да работи без масло :!:
rockton
КОЛЕГА
Posts: 596
Joined: Tue May 27, 2008 7:29 am
Location: Захарна Фабрика

Re: За Ford и Zetec моторите

Post by rockton »

ogromnii wrote:няма кола която да се е научила да работи без масло :!:
-Има, само не казвай че не знаеш кои са тези коли :lol: почти всички пристигаши от "жабаристан" , макаронджиите са като "Настрадин ходжа" , тъкмо научил магаренцето си да не яде и то взело че умряло от глад! -Та и те., Тъкмо да свикнат автомобила си да не му сменят никога през живота маслото и малко преди да умре(или вече в предсмъртна агония) ....-го пращат с керван автовози у нас :lol: :lol:
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! тел: 089 6633459
bobolin4o
КОЛЕГА
Posts: 1720
Joined: Thu Oct 13, 2005 9:15 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: За Ford и Zetec моторите

Post by bobolin4o »

Айде сега 'талянците не сменяли маслото!
Мърши има навсякъде, включително и у нас...
И двете ми коли са внос от Италия, и двете бяха в перфектна кондиция - чисти от нагар двигатели, здрава ходова част, за купетата да не говорим.
Идва един джамбазин в сервиза (внася коли от Австрия), тъкмо пудря една италианка (еърбега свети и т.н.)...
Вика ми "К'во я пудриш тая торба, тя няма мотор?" Пък аз му казвам - "На твойте за какво са им здравите двигатели, като си нямат купета?"
Поздрави!
TuningMaster Image
0887 704 900
Post Reply