Page 2 of 2
Re: Vectra-C проблем с CAN Communication
Posted: Thu Jan 24, 2013 10:36 pm
by venelek
Аз преди време правих същата.Проблема бе в ЦИМ-а.
Набавяш двата пин-а и сменяш
Re: Vectra-C проблем с CAN Communication
Posted: Fri Jan 25, 2013 1:56 pm
by oem
Първата записана грешка. Почваш от нея. Другото по презумпция е следствие

Re: Vectra-C проблем с CAN Communication
Posted: Fri Jan 25, 2013 6:46 pm
by lo6iatdi
днеска свалих сим модула, маи наистина от него е проблема само няма откаде да се намери за проба. Ако има някои които може да го отремoнтира да казва или да ми пише на лс
Re: Vectra-C проблем с CAN Communication
Posted: Fri Jan 25, 2013 7:54 pm
by rangel1
oem wrote:Първата записана грешка. Почваш от нея. Другото по презумпция е следствие

Ей тва е истината
Само дето съм чел че понякога има 5 грешки и всичките са косвени и то много от реалния проблем
Диагностиката е анализ който по някога може да отнеме цял работен ден и тъй като никой не плаща за това,около 90% от колегите предпочитат така наречения от колегата иванов "квадратно гнездови метод"
А каква логика съм ползвал ами тото2

просто 00,F7,F7,F7
Re: Vectra-C проблем с CAN Communication
Posted: Sat Jan 26, 2013 3:37 pm
by Markony
lo6iatdi wrote:и аз така мисля да направя само че преди малко званах на човека да изк буксата на абс и ми звани не палела
ТУка нещо не схванах.Буксата ли е извадил или предпазителя...що да не пали?
Re: Vectra-C проблем с CAN Communication
Posted: Sat Jan 26, 2013 4:06 pm
by ivanovbg
Буксата сигурно. Принципно КАН-а при опел минава последователно през основните модули и затова трябва да се слага заглушка. Иначе един модул да липсва и моторния комп не получава кода за да запали. Забравих да му кажа.
Re: Vectra-C проблем с CAN Communication
Posted: Sat Jan 26, 2013 9:20 pm
by lo6iatdi
момчета отървах се ,колата замина за гърция,заминаха и проблемите с нея,щял да поработи до лятото да събере пари, па като се върнел щял да я прави.
Относно абс буксата не пали като я извадиш,и да питам информационно как мога да изкарам пина ако се стигне до смяна на сим
Re: Vectra-C проблем с CAN Communication
Posted: Sat Jan 26, 2013 10:19 pm
by rudoni
Пина в централния офис срещу 36 (56)бглв по памет от преди 8 месеца.Иначе при някой колега който ги чете!
Re: Vectra-C проблем с CAN Communication
Posted: Sat Jan 26, 2013 11:06 pm
by ipivan
rudoni wrote:Пина в централния офис срещу 36 (56)бглв по памет от преди 8 месеца.Иначе при някой колега който ги чете!
А в централния офис ПИН-а на рамата ли дават или този на конкретния автомобил?
Re: Vectra-C проблем с CAN Communication
Posted: Sun Jan 27, 2013 10:26 am
by rudoni
Ако дойде пак разрови по жабката и други джобове откъдето може да изпадне и Pascard където е пина!Жълта ,като лична карта ,ако я няма - при дилърите! Каква рама? Р- персонален ,I - идентификационен,N - номер!PIN! тук има колеги които "четат" пина от ТМС през ОБД буксата.Потърси ги!
Re: Vectra-C проблем с CAN Communication
Posted: Sun Jan 27, 2013 1:30 pm
by Todio
На SIM модул от моргата какъв ли ще е ПИН-а? Трябва сам да си свалиш модула и запишеш VIN-a на колата от която го сваляш.
Re: Vectra-C проблем с CAN Communication
Posted: Sun Jan 27, 2013 5:02 pm
by rangel1
ivanovbg wrote:Буксата сигурно. Принципно КАН-а при опел минава последователно през основните модули и затова трябва да се слага заглушка. Иначе един модул да липсва и моторния комп не получава кода за да запали. Забравих да му кажа.
Колега кво представлява тая заглушка .Много си падам по залагалките но кана ми е голяма загадка

Re: Vectra-C проблем с CAN Communication
Posted: Sun Jan 27, 2013 5:43 pm
by Markony
Най-вероятно 2 моста...,два резистора и 2 кондензатора .
Re: Vectra-C проблем с CAN Communication
Posted: Mon Jan 28, 2013 1:30 pm
by oem
ПИН-а се чете с AVDI или с Carprog (самия той е записан в едната моторола на платката). После или с тях или с op-coma си обучаваш модулите.