Page 2 of 2
Re: 2.2 дси G9T710 сваляне на турбина
Posted: Sat Sep 14, 2013 8:49 am
by NASKO12234
Здравейте, първо да се извиня че и аз ползвам чужда тема, ама както каза Преско може би е по полезно така. Проблема ми е пак с 2.2 дси G9T710 2000г., идва при мен че не се форсира и гасне или форсира и гасне. Закачам го, има една грешка 1882 - проблем в управлението на налягането, на живи данни при запалване и работа на празен ход държи 300 бара при форсиране губи налягане и гасне. Сменям клапана с нов /а как се сменя/, паля работи форсира се изглежда да е наред, цели 5 минути беше наред и след това пак същото, подаваш гас или не се форсира или форсира и гасне - пак губи налягане. Мерих управлението на клапана, преди да угасне му спира захранването. Може би някой от вас е имал подобен проблем. Моля за помощ.
Re: 2.2 дси G9T710 сваляне на турбина
Posted: Sat Sep 14, 2013 9:05 am
by ivanovbg
Мери ли на дюзите обратното гориво?
Re: 2.2 дси G9T710 сваляне на турбина
Posted: Sat Sep 14, 2013 9:09 am
by NASKO12234
ivanovbg wrote:Мери ли на дюзите обратното гориво?
Честно казано не, но днес ще я свърша и тази работа. Колега, много си несериозен

ти знеаш защо
Re: 2.2 дси G9T710 сваляне на турбина
Posted: Sat Sep 14, 2013 9:27 am
by ivanovbg
Извинявай, но време не остава. Чупа,чупа ръката малко тая година. Ако нещо се освободя към края на този или началото на другия месец...
Re: 2.2 дси G9T710 сваляне на турбина
Posted: Sat Sep 14, 2013 8:20 pm
by arabiata
Колега,първо започни със смяната на горивния филтър,пропуснатото количество гориво/както каза колегата Иванов/и тогава по сериозните неща/.