Page 2 of 4
Posted: Wed Jun 29, 2005 9:01 pm
by Pioneer
Parva shte e Omegata mi

Nishto ne kazahte kade moga da niakakvo Info za duzite na Denso
Posted: Thu Jun 30, 2005 7:25 am
by hristo
Има руски дюзи.Правиги някакъв военен завод.Ако някой го интересува мога да питам.
Posted: Thu Jun 30, 2005 8:53 am
by Markony
Pioneer wrote:Parva shte e Omegata mi

Nishto ne kazahte kade moga da niakakvo Info za duzite na Denso
Аз казах ве4е че не сън ги виждал на живо.Имаше семинар на Русе-газ и там лектора спомена за тях.От италия и холандия всички коли,които идват с инжекции са с инжектори Keihin.По добри от тях май няма за изпарен пропан,както чета по форумите.Има хора с 200000км пробег с Keihin.Ти като ремонтира помпата,що не погледна кви са дюзите?
Posted: Thu Jun 30, 2005 8:59 am
by Markony
hristo wrote:Има руски дюзи.Правиги някакъв военен завод.Ако някой го интересува мога да питам.
Ице,тези руските които монтират на Гига 3 и 4,много ми харесаха,4е могат да се разглобяват и чистят.италиянските и японските само на ултразвук и това е.А щом се разглобяват зна4и може и да им побаеш:)
На снимката на линка се вижда отли4но:
http://www.gigauto.ru/
Posted: Thu Jun 30, 2005 9:15 am
by Markony
За Христо и Пайнер наколко линка:
http://www.teleflexgfi.com/lpg_injector.php
http://www.prins-lpg.com/en/products/vsi/
http://www.kettering.edu/~lpgvan/SAE-LPG.html
На тая конференция има доста въпроси и отговори...хвърлете по едно око и после ше коментираме:
http://clubs.dir.bg/postlist.php?Board=agu
И последно напишете по няколко думи за себе си в "карта на потребителите" за да се попълни темата.
Posted: Sat Jul 02, 2005 9:55 am
by Markony
вчера навъртях 300км,налях 98,4е то вече много малка стана разликата......2лв за литър....реве ми се.Много актуална стана темата!
Posted: Sun Jul 03, 2005 7:59 am
by hristo
Честно да ви кажа темата ми е интерестна, но за сега нямам никакви амбицй.
Posted: Tue Jul 05, 2005 10:00 am
by ceco
темата си я бива. Преди време си мислех да експериментирам и аз, този ентусиазъм ме е обхванал и сега.
Като за начало си мисля за управление само на един инжектор (моноинжекция) и корекция само по плътност и налягане като се ползва генерирания сигнал от еку-то на двигателя. Този сигнал се корегира по ланда в някакви граници. А после ще пасваме стахометрични характеристики, да не забравяме че газа търпи изменение на съотмошението в по широки граници.
Posted: Wed Jul 06, 2005 11:15 am
by Markony
ceco wrote:темата си я бива. Преди време си мислех да експериментирам и аз, този ентусиазъм ме е обхванал и сега.
Като за начало си мисля за управление само на един инжектор (моноинжекция) и корекция само по плътност и налягане като се ползва генерирания сигнал от еку-то на двигателя. Този сигнал се корегира по ланда в някакви граници. А после ще пасваме стахометрични характеристики, да не забравяме че газа търпи изменение на съотмошението в по широки граници.
Има нещо вярно....броя на дюзите зависи от формата на колектора,при мен една няма къде да сложа,Имаш ли някъде таблица за данните на пропана или метана спрямо бензина....за да се хване корекцията в някакви груби граници?
Posted: Thu Jul 07, 2005 10:07 am
by saunter
Здравейте колеги, четох в интернет че са направили евтин вариант на газовият инжекцион BRC Sequent - Sequent 24. Някой може ли да даде повече информация за него - добър ли е, на какъв принцип работи.
Относно газовите инжекционни!
Posted: Thu Jul 07, 2005 5:21 pm
by brain
С баща ми имаме малко сервизче в Пловдив, занимаваме и с газови уредби! Бях на представянето на ЕТАГАЗ на Тартарини в пловдив и видях два монража на тази система направени от представител на фирмата! Системката наистина е доста сложничка, но пък е ефективна!!! Тя притежава собствено ECU, което се закача към това за бензина и ако се случи нещо с едно от двете, колата не върви изобщо!!! Също така италянеца коментираше, че още при тестовете в италия са пробвали тази система на две абсолютно идентични пежа 406 едното с автоматична скоростна кутия, а другото с механична, това с механичната не е имало никакви проблеми, а другото с автоматичната е създало страхотни неприятности и не са могли да го пуснат на стази система!
Re: Относно газовите инжекционни!
Posted: Thu Jul 07, 2005 7:56 pm
by Markony
[quote="brain"]С баща ми имаме малко сервизче в Пловдив, занимаваме и с газови уредби!
ПАДНА ЛИ МИ???????
Кажи кво можем да направим-как да намерим дюзи за тестовете и евентуално изпарител за инжекцията.Ве4е направихме колектив за проекта-Левски,Плевен ,Варна,София и Русе-Се хубави хора сега и ти си в кюпа

Posted: Fri Jul 08, 2005 2:21 am
by Pioneer
Мдаааа Тестовете започнаха на масата и както се очакваше и проблемите

От Дюзата нетече газ, но и над 0.5 Бара налягането не позволява на Дузата да се отвори, та сега преправям половината Дюза та да видим какво ще стане .... Все още издирвам Изпарител за Тестовете! Изпарител за Газов инжекцион, който да дава налягане между 1.2 и 1.5 ...
Posted: Fri Jul 08, 2005 7:37 am
by Markony
Pioneer wrote:Мдаааа Тестовете започнаха на масата и както се очакваше и проблемите

От Дюзата нетече газ, но и над 0.5 Бара налягането не позволява на Дузата да се отвори, та сега преправям половината Дюза та да видим какво ще стане .... Все още издирвам Изпарител за Тестовете! Изпарител за Газов инжекцион, който да дава налягане между 1.2 и 1.5 ...
През мене мина помпа за газов инжекцион от пежо-седи в бутилката с пропана,цялата беше оваглена,но явно като няма кислород не може да се взриви.Оказа се 4е е 4-фазна и беше амблок-вси4ко в едно.Не подлежеше на ремонт щото се беше разтопила изолацията на намотките.Клиента си поръ4а от пежо-около 1200 лв му искаха!!
Posted: Fri Jul 08, 2005 5:56 pm
by 4oko
колеги изинете ме че се намесвам в научните ви расъждения аз съм само търговец но пък бих могъл и да съм малко полезен . всъшност съм търговеца на BRC метан и понеже наща система е скъпа би ми било приятно да има и по-евтин вариянт бих могъл да помогна с някой и друг кехин или редуктор или поне схеми и софтуери съжалявам но съм доста бос относно разни качвания в нета аз работя с телефон -0887545041 казвам се Бойко и ми е приятно да се запозная дори и задочно с Вас