Page 2 of 2
Re: Нерешим проблем с мисфайър на A4 B7 2.0I 20V
Posted: Mon Oct 17, 2016 2:10 pm
by carfan
Re: Нерешим проблем с мисфайър на A4 B7 2.0I 20V
Posted: Mon Oct 17, 2016 5:23 pm
by ipivan
carfan wrote:Повече италианка с газ няма да си купя.Нека ми е урок това

Кой е верния отговор?
Ами те Италианците са и сложили газ и:
1.Колата е стояла само в гараж след това.
2.Колата е издухана от каране на бензин.
3.Колата е издухана от каране на газ.
Re: Нерешим проблем с мисфайър на A4 B7 2.0I 20V
Posted: Mon Oct 17, 2016 7:26 pm
by carfan
Верния отговор е:
4.Оправям си я колкото ми струва и и скъсвам каретата от каране.Колата други проблеми няма!!!
Re: Нерешим проблем с мисфайър на A4 B7 2.0I 20V
Posted: Tue Oct 18, 2016 1:51 pm
by rockton
bobolin4o wrote:е... метан... залагам на изпускателен клапан на 1-ви цилиндър...
По-точно легло в главата!
Точно! и винаги на 1-ви цилиндър?.. досега над 10-тина случая, все с този цилиндър!

Re: Нерешим проблем с мисфайър на A4 B7 2.0I 20V
Posted: Tue Oct 18, 2016 1:58 pm
by carfan
На този мотор ли колега? ALT е кода
Re: Нерешим проблем с мисфайър на A4 B7 2.0I 20V
Posted: Wed Dec 14, 2016 10:10 am
by Tdipower
Незнам да ли проблема е решен ,но ако не е няма да е лошо да се замери и налягането на бензиновата помпа в резервоара,а колкото за газовата инсталация имахме подобен проблем при една рс6 от италия накрая изхвърлихме всичко от газовата инсталация
Re: Нерешим проблем с мисфайър на A4 B7 2.0I 20V
Posted: Wed Dec 14, 2016 7:52 pm
by rudoni
Леле как грабна отговора от устата ми! Проблем в механиката ни вкарва във всякакви електронни проблеми с тези кодочетци! Вече минах на диагностика на чиста механика и ако е от електрониката продължавам там! Е, ако е в моите възможности!
Re: Нерешим проблем с мисфайър на A4 B7 2.0I 20V
Posted: Tue Feb 07, 2017 2:27 pm
by carfan
Решено-Изпускателен клапан на първи цилиндър
Re: Нерешим проблем с мисфайър на A4 B7 2.0I 20V-РЕШЕН
Posted: Wed Feb 08, 2017 9:04 am
by rockton
Забелязал съм ,при мен вече 5-6 случая със 20-се клапановите мотори, винаги скапват клапани на Първи цилиндър. Каква е тази закономерност не знам но съм нямал случай на друг цилиндър! Ако някой може да обясни "научно" , че аз нямам обяснение
