Page 2 of 3

Re: Landi Renzo

Posted: Fri Apr 19, 2019 6:44 am
by ogromnii
+1

И след ревизия на редуктора - настройваш налягането така че тримовете на газ да са прилични. Ако дюзите са живи - ще стане.

Re: Landi Renzo

Posted: Fri Apr 19, 2019 7:33 am
by ipivan
Колата я направих и замина вчера!Въпроса ми беше как да се свържа с газовия компютър.Така и не получих отговор тук.Вместо това получавам някакви непоискани съвети!
И затова,макар че не съм автор на темата,предлагам темата да се трие!

Re: Landi Renzo

Posted: Fri Apr 19, 2019 11:28 am
by stefo
Извинявам се колега.
Реших да дам насоки.
Засега не знам да има достъпен софтуер за връзка с тези системи.
Успехи.

Re: Landi Renzo

Posted: Sun Apr 21, 2019 7:00 am
by ogromnii
stefo wrote: Wed Apr 17, 2019 8:59 pm Тази система не е предвидена за корекции от инсталатор.
Калибровката е перфектна при здрави компоненти.

И аз се извинявам за обаждането.

Re: Landi Renzo

Posted: Thu Nov 23, 2023 8:15 pm
by Zoo254
ogromnii wrote: Fri Apr 19, 2019 6:44 am +1

И след ревизия на редуктора - настройваш налягането така че тримовете на газ да са прилични. Ако дюзите са живи - ще стане.
Да съживим тази тема, макар че дали има смисъл :)
Как настройваш налягането, щом нямаш право да пипаш през програмата, със шестограма на изпарителя ли? :roll:

Re: Landi Renzo

Posted: Thu Nov 23, 2023 10:28 pm
by ivanovbg
А ти как мислиш, че се регулира налягането през програмата? Мисли малко. И не мога да ви разбера, на бензин като има проблем трябва всеки път да се прави чиптунинг , вместо да се ремонтира проблемния възел ли? Тя колата веднъж е била настроена и е минала хиляди километри без проблеми. Просто си оправи/смени проблемната част.

Re: Landi Renzo

Posted: Fri Nov 24, 2023 7:33 am
by Zoo254
Добре, като смениш редуктора, според тебе той настроен ли е според режимите на каране на двигателя на нужното налягане?
Един от параметритекойто варира през заветните 100 хил гаранция е времето на отваряне на инжекторите, от там и проциите гориво. Смяташ че компютъра в ония 10% компенсира автоматично и това през ламбда контрола? Защото в общия случай това са му "очите" В моя случай няма дебитомер дори..
Ще бъде супер ако това е така.
Ами ако сменя редуктора със друг тип, както и инжекторите със друга рейка, например хвалените Албиен? Смяташ ли че газовия компютър ще компенсира неминуемите разлики, във параметрите на инжекторите и редуктора? Честно казано вероятно със навиване на шестограма на мембраната сигурно се постига нещо, но не съм голям привърженик на въртенето на болтове по компютърен инжекцион. Просто пазя лош спомен от карбураторните двигатели и настройката им 8)

Не бързайте да повтаряте нещата като "сменете компонентите със оригинални", защото при ланди нещата започват със х3 и стигат до х5 спрямо другите :cry:
Една Валтек или Албиен или подобна рейка е 80-150 лв а на ланди буренцата излизат 600-700лв същото е и със изпарителя- 350 лв . А пробега е същия дори често в полза на по евтините. Защото за 250 хил два пъти съм сменил рейка Валтек, като единият път само ремонтен комплект / буталца, пружинки и о -пръстени/ за 12 лв и редуктор за 140 лв 8)

Re: Landi Renzo

Posted: Fri Nov 24, 2023 7:58 am
by ivanovbg
Предназначението на редукторизпарителя е да подсигури максимално СТАБИЛНО налягане на газта в целия диапазон на консумация и температура на двигателя, от там нататък с времето на впръскване се осигурява нужното гориво за правилната работа на мотора.Тоест редукторизпарителя изпълнява ролята на бензиновата помпа. Очите са повече,не е само ламбда сондата. Има температурен датчик, мап сензор, да не говорим и за очите на бензиновия компютър който и пресмята натоварването на двигателя. При смяната му с друг модел редукторизпарител просто параметрите трябва да се припокриват и да се донастрои зададеното налягане. В експлоатацията на редукторизпарителя платната и клапаните му остаряват, разтягат, втвърдяват и с този шестограм се дорегулира налягането за да е в нужните норми. Когато вече излезе от параметри и не може да осигури нужното налягане и дебит се нуждае или от ремонт или от смяна.

Re: Landi Renzo

Posted: Fri Nov 24, 2023 8:06 am
by Zoo254
Това имах в пред вид, дано това да е всичко. Прекалено хубаво е за да повярвам и да се доверя безпрекословно особено в добронамереноста на мениджърите.
Благодаря за включването!

Re: Landi Renzo

Posted: Fri Nov 24, 2023 8:12 am
by ivanovbg
Само това е. Имай в предвид, че не само изпарителя се износва и ремонтите са комплексни, та не е изключено и да имаш и други проблеми.

Иначе въпроса със цените е ясен. Да си мислил по рано, производителя не е длъжен да те подсигурява с възможност да си сменяш компоненти каквито си поискаш. Задачата му е съответния комплект закупен от него да гарантира безпроблемната работа в гаранционния срок. Ако караш Мерцедес и трябва да сменяш някоя част, ти с части от Лада или Мосвич ли ги сменяш? Това с възможността за работа с други резервни части си е решение на съответния производител.

Re: Landi Renzo

Posted: Fri Nov 24, 2023 8:15 am
by Zoo254
И тука си прав, но това честно казано не бих го очаква от Рено/Дачия, Мерцедес или друга- да 8)

Re: Landi Renzo

Posted: Fri Nov 24, 2023 8:19 am
by ivanovbg
Въпрос на договорки между фирмите производители. Една разработка на газова само за съответен агрегат си е скъп процес и не зависи от марката. То и бензиновите компютри са също за конкретни агрегати и не стават за друг модел дори и да са същата марка.

Re: Landi Renzo

Posted: Fri Nov 24, 2023 11:12 am
by ipivan
Zoo254 wrote: Fri Nov 24, 2023 7:33 amНе бързайте да повтаряте нещата като "сменете компонентите със оригинални", защото при ланди нещата започват със х3 и стигат до х5 спрямо другите :cry:
Сменял съм инжектори на Ланди Ренцо и БРЦ с Баракуда и се получава.Малко си е въртел ама стават нещата.А редуктор става какъвто и да е, стига да може да храни мотора и да държи стабилно налягане.А най-разумно е да се изхвърли това Ланди Ренцо и да се монтира нещо ново, с гаранция и с достъпна поддръжка.

Re: Landi Renzo

Posted: Fri Nov 24, 2023 11:37 am
by Zoo254
Да, за това и режимите само са различни, т. н. карти. На практика при някои газови екута са сведени до местене точките за различни режими на една крива която се настройва за това именно е важно да може да има достъп . А не като лаини да заключват. :)

Re: Landi Renzo

Posted: Fri Nov 24, 2023 11:41 am
by Zoo254
ipivan wrote: Fri Nov 24, 2023 11:12 am
Zoo254 wrote: Fri Nov 24, 2023 7:33 amНе бързайте да повтаряте нещата като "сменете компонентите със оригинални", защото при ланди нещата започват със х3 и стигат до х5 спрямо другите :cry:
Сменял съм инжектори на Ланди Ренцо и БРЦ с Баракуда и се получава.Малко си е въртел ама стават нещата.А редуктор става какъвто и да е, стига да може да храни мотора и да държи стабилно налягане.А най-разумно е да се изхвърли това Ланди Ренцо и да се монтира нещо ново, с гаранция и с достъпна поддръжка.
Последното е на красиво. Но сърце не ми дава да я разтуря
Като конфигурация и начин на монтаж наистина е топ изпълнението. Всяко нещо си е на мястото без да пречи, не като некои дето изглеждат като оставени за малко върху мотора