Page 2 of 2

Re: MB A-class w168 1.4 бензин не пали

Posted: Tue Dec 01, 2020 5:39 pm
by ivanovbg
Катализатор/гърнета за запушване лесно се проверяват като се отвърти първата ламбда сонда. Днес ми дойде една 206тица със замръзнали гърнета пълни с конденз. То с газ така се случва когато им изгние изолацията. Две дупчета на средното, смяна на задното и проблема се реши за 5-6години напред

Re: MB A-class w168 1.4 бензин не пали

Posted: Tue Dec 01, 2020 6:02 pm
by ipivan
ivanovbg wrote: Tue Dec 01, 2020 5:39 pm Две дупчета на средното, смяна на задното и проблема се реши за 5-6години напред
И дупките с какво помагат? Вътре има вата и тя събира и задържа конденза.

Re: MB A-class w168 1.4 бензин не пали

Posted: Tue Dec 01, 2020 8:04 pm
by ivanovbg
Изтича водата от ватата като загрее гърнето. Ватата е за изолация. Като е мокра изолацията, все едно я няма и прави още повече конденз който замръзва и прави тапата.
Мисля, че не е нужно да уточнявам мястото - избират се най ниските точки.

Re: MB A-class w168 1.4 бензин не пали

Posted: Wed Dec 02, 2020 9:17 pm
by ummng
Когато пука значи е бедна сместта така че Иванов е прав че е неско налягането най-вероятно помпата нещо е дефектна

Re: MB A-class w168 1.4 бензин не пали

Posted: Fri Dec 11, 2020 7:04 am
by Spico
Проверете релето на бензинова та помпа. Случва се да нагрят контактите и да прави тези проблеми.

Re: MB A-class w168 1.4 бензин не пали

Posted: Wed Feb 03, 2021 9:40 pm
by ummng
Наскоро един колега домъкна една такава ама тя май беше с друга помпа понеже нямаше обратно гориво но палаше и при по- ниско налягане ама едвам вървеше и то като загрее.Налягането май трябва да е над 3 -3.5

Re: MB A-class w168 1.4 бензин не пали

Posted: Thu Feb 04, 2021 7:31 am
by androidcho
Колата е оправена, горивната помпа правеше налягане когато си поиска.