Страница 3 от 3

Re: 1.9 TDI ASV мотор - топла не пали

Публикувано на: Пон Юли 20, 2009 7:05 pm
от BaHka
Изобщо даже несъм се засегнал. Не претендирам, че съм всезнайко. Както и в други теми съм казвал едва на 25 съм и имам голямото желание да се науча. Проблема при мен е че съм самоук и малко или много надеждата ми е и в тоя форум.

Re: 1.9 TDI ASV мотор - топла не пали

Публикувано на: Пон Юли 20, 2009 7:06 pm
от bobolin4o
BaHka написа:Изобщо даже несъм се засегнал. Не претендирам, че съм всезнайко. Както и в други теми съм казвал едва на 25 съм и имам голямото желание да се науча. Проблема при мен е че съм самоук и малко или много надеждата ми е и в тоя форум.
С КТС се прави за 1 минутка!
С Ваг-Ком влизаш на Кодинг и нанасяш 00001 - автомат, ако е 00002 - ръчка

Re: 1.9 TDI ASV мотор - топла не пали

Публикувано на: Пон Юли 20, 2009 7:15 pm
от YuliGeorgiev
bobolin4o написа:
rangel1 написа:боболинчо на такива като мен и ванката по нашия край им вкат БАСТУНИ незнам точно защо
,но мисля че бастуните и те по някога мислят по някой въпрос даже и с месеци това че някой в нещата неса на ниво не означава че чакат всичко на готово.Пък и бастуните
могат някой ден да ти помогнат в нещо освен ако неси най великия,но щом не сме ти колеги,
поради това че неможем да четем ЕПРОМИ и други такива,ЗДРАВЕ ДА Е................
Пък някои може да направи форум за бастуни и тогава поне няма да се пречкаме...........
Не знам по вашия край защо ви викат така, аз не съм употребявал такива епитети... поне не се сещам.
Съгласи се, че материята, която е засегната тук не е за всеки общ (нищо обиждащо няма в тая дума) диагностик. Няма как да те науча, най-малкото като си кълцаме с копчетата тука.
Пък ако Ванката не беше зает да се обижда, и беше прочел по-внимателно изписаното до тук щеше вече да е решил проблема на клиента си. С КТС има функция за кодиране на вариантите!!! Писал е, че разполага с такъв!!! Даже е на БЪЛГАРСКИ!!!
И освен всичко друго не виждам защо се обиждаш сам себе си... и май поради това виждаш подигравка там, където я няма!
Юли, ти не вземаш никакво участие, при положение, че си пуснал тая тема... Защо?
Много неприятно ми стана ,че темата която пуснах тръгна в посока на скандал.
Още преди няколко дена решението на проблема беше написано( и чак тогаз се светнах по въпроса за пренаписване на софта) ,за което благодаря на колегите( все пак не може човек със всичко да е наясно и затова са подобни форуми).Стана ми интересно между другото и още нещо незнам дали е за нова тема но:
2,5 TDI AFB примерно ( V - образния шестак на ауди) прави същия проблем с паленето и сега чакам един мой клиен да доиде да видя какво става и там и еднакви ли са нещата( щот и то с разкачен температурен пали).
Но ако ще се караме че един разбира повече от другите в някои области по добре темата да се
приклучва.

Re: 1.9 TDI ASV мотор - топла не пали

Публикувано на: Пон Юли 20, 2009 7:16 pm
от bobolin4o
Абсолютно са същите нещата...

Re: 1.9 TDI ASV мотор - топла не пали

Публикувано на: Пон Юли 20, 2009 8:33 pm
от VOLUMAX
"Колеги моля ви кажете ми как се свири на цигулка :? много ми се свири усещам ,че ще мога само ми кажете как :D "

Нека колегите да не се засягат но неможе да се сърдите ,че нещото не ви е паднало на готово в кошничката.
Вместо да се сърдите и да чакате чудото беше редно да зададете следните въпроси :

1. В кой елемент от компютъра се намира софтуера?
2. Как да прочетем въпросният софтуер от въпросният компютър?
3. С какво може да се модифицира той?

Обръщам се главно към колегата rangel1 понеже ми е градски и приятел с призив да се яви в моя сервиз и лично ще му покажа как се прави тая процедура . :lol:

Re: 1.9 TDI ASV мотор - топла не пали

Публикувано на: Сря Юли 22, 2009 11:59 am
от Todio
Не става само с МЕРАК, трябва и АКЪЛ и най-вече много труд и четене! Ето още еди жокер:http://en.openobd.org/index.htm
От това повече - здаве му кажи!

Re: 1.9 TDI ASV мотор - топла не пали

Публикувано на: Сря Юли 22, 2009 12:09 pm
от YuliGeorgiev
Благодаря на всички за многото идеи за решаване на този проблем.
Модераторите могат да заключват темата. :wink:

Re: 1.9 TDI ASV мотор - топла не пали

Публикувано на: Сря Юли 22, 2009 6:29 pm
от rangel1
Много благодаря на КОЛЕГАТА ТОДИО за последния линк .Просто това ми трябваше!!!!!!!!!!

Re: 1.9 TDI ASV мотор - топла не пали

Публикувано на: Чет Юли 23, 2009 7:19 am
от traqnsavov
VOLUMAX написа: Иска ми се да разбера защо според вас със съпротивлението мотора започва да пали ?
И другото което е защо при положение ,че всеки гараж вече разполага с VAG-COM не може да се извърши една качествена диагностика на вече доста стар модел автомобил ??? :?

Защото компютъра се лъже че е студен, и увеличава цикловото количество гориво, увеличава ъгъла на аванс, тея помпи са си с ъгъл който се наглася по електронен път..

Проблемите от такава намеса са..
На компютъра няма да се подава точна температура, ще си мисли ще е студено, аванса ще е постояно по висок от нормалното и оборотите на празен ход ще са по високи..

Заради едно палене разбиваш работата на почти всички възли..

Първо има няколко диагностики...

Гасиш топъл двигател и веднагае палиш без да чакаш..

Ако колата запали веднага, когато е угасена, а постояла извесно време не пали..

явно се касае за износена разпределителна глава в ге-не-пе-то просто загрятата нафта се процежда между елементите и вътре става въздушен мехур, който докато се обезвъздуши иска въртене, въздух в системата, или непоткачваща помпа в резервоара...

Ако угасена веднага пак не пали, лошо, лошо, много износена ГНП или проблем с електрониката, в най честия случай..

Причините за въздух могат да се изкючат, чрез монтиране временно на една помпичка ръчна за нафта..

Но да променяш показатели на датцичи не е най правилният път..

Неща да споря с никой обаче по въпроса!!!! просто не ми се водят подобен род безмислени спорове..

Re: 1.9 TDI ASV мотор - топла не пали

Публикувано на: Чет Авг 13, 2009 11:51 pm
от vrm
здравейте,колеги.нов съм във форума.и ако мога да бъда полезен.
скоро имах проблем с 2.5 тди а6 при студен двигател пале6е от раз а при топъл въртеше 10-15 пъти до старт
четох го с ваг-ком при колега с ктс всички стойности бяха наред
след месец се скапа стартера,оправихме го и проблема с трудниа старт при топал двигател исчезна.
след ремонта на стартера бордвото напрежение на ецу-то се беше повишило с 1v от 9.3 v при старт до 10.3v

Re: 1.9 TDI ASV мотор - топла не пали

Публикувано на: Пет Авг 14, 2009 8:46 am
от bobolin4o
vrm написа:здравейте,колеги.нов съм във форума.и ако мога да бъда полезен.
скоро имах проблем с 2.5 тди а6 при студен двигател пале6е от раз а при топъл въртеше 10-15 пъти до старт
четох го с ваг-ком при колега с ктс всички стойности бяха наред
след месец се скапа стартера,оправихме го и проблема с трудниа старт при топал двигател исчезна.
след ремонта на стартера бордвото напрежение на ецу-то се беше повишило с 1v от 9.3 v при старт до 10.3v
Точно там е проблема, ако стартера не може да развърти двигателя на около 200 оборота, когато е топъл няма палене... но това е заложено в софтуера. Евентуалната му промяна щеше да удължи живота на стартера...

Re: 1.9 TDI ASV мотор - топла не пали

Публикувано на: Нед Авг 16, 2009 11:29 am
от bobolin4o
traqnsavov написа:
VOLUMAX написа: Иска ми се да разбера защо според вас със съпротивлението мотора започва да пали ?
И другото което е защо при положение ,че всеки гараж вече разполага с VAG-COM не може да се извърши една качествена диагностика на вече доста стар модел автомобил ??? :?

Защото компютъра се лъже че е студен, и увеличава цикловото количество гориво, увеличава ъгъла на аванс, тея помпи са си с ъгъл който се наглася по електронен път..

Проблемите от такава намеса са..
На компютъра няма да се подава точна температура, ще си мисли ще е студено, аванса ще е постояно по висок от нормалното и оборотите на празен ход ще са по високи..

Заради едно палене разбиваш работата на почти всички възли..

Първо има няколко диагностики...

Гасиш топъл двигател и веднагае палиш без да чакаш..

Ако колата запали веднага, когато е угасена, а постояла извесно време не пали..

явно се касае за износена разпределителна глава в ге-не-пе-то просто загрятата нафта се процежда между елементите и вътре става въздушен мехур, който докато се обезвъздуши иска въртене, въздух в системата, или непоткачваща помпа в резервоара...

Ако угасена веднага пак не пали, лошо, лошо, много износена ГНП или проблем с електрониката, в най честия случай..

Причините за въздух могат да се изкючат, чрез монтиране временно на една помпичка ръчна за нафта..

Но да променяш показатели на датцичи не е най правилният път..

Неща да споря с никой обаче по въпроса!!!! просто не ми се водят подобен род безмислени спорове..

Да, така е.
Но това, което се предлага вече - не става въпрос за лъжене на температурата, а за промяна на порцията при стартиране спрямо тази температура, включително и при износени помпи, е не тотално все пак...
Нали се сещаш, че се продават стари коли, ти ако си търговец, ще правиш ли ремонт на стартер или помпа да речем, или ще гледаш да се отървеш минимално?
Да, не е честно спрямо бъдещия собственик, но така стоят нещата...

Re: 1.9 TDI ASV мотор - топла не пали

Публикувано на: Нед Авг 16, 2009 11:49 am
от mitko
Смятам че въпроса се изчерпа и преминава на спор . Заключвам темата .

regards