Е на това какво се казва . Пращаш управляващия болок и ти казват не е там проблема .После колата отива там и ХОП 400лв ремонт на блок . Какво ли не прави кризата с хората ......
regards
Mecedes Vito110 CDI 2000g
Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g
Тези дни ще разбера подробности и ще пиша. Засега само предполагам, че има нещо гнило в работата с компа, но не съм 100% сигурен, че проблема е в Авел трейдинг и по-конкретно в техника Николай Янъков.
Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g
Днес говорих с гореспоменатия техник и той ми каза, че след оправяне на проблема с компютъра са излезли и проблеми с дебитомера и турбото. И понеже клиента не е искал да му ги правят, те не били длъжни да обясняват какво точно са отремонтирали но компютъра. А и можело пак така изневиделица да се появи подобен проблем, но не същия- това успях да получа, като инфо от "колегата" от "сервиза" Авел трейдинг.
Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g
Дрън-дрън . Или тебе лъжат или клиента .
regards
regards
Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g

Last edited by rangel1 on Sun Mar 14, 2010 10:32 pm, edited 1 time in total.
Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g
Истината е там, че в склада им има поне 2500-3000бр. (по моя преценка) компютри втоа употреба. Там се работи по метода на изключването. Познавам 80% от хората, които работят там, знам възможностите им, само голямата база им помага много.