Page 3 of 5
Re: common rail
Posted: Sun Jan 10, 2010 6:53 pm
by mitko
Стига и ти с това че сме в българия . Точно за това сме в България и всичката ни такава защото мисленето ни е такова ! За какво да се срамим , че показваме техника която работи перфектно ли ? Като не ти е изгодно не купувай никой не те кара ,но не даваи такива глупави мнения !!!! Остави всеки да прецени .
PS:Нищо лично но малко трябва да си промениш манталитета според мен . Маисторлъка е 50% инструмент ,колкото и да можеш като нямаш инструмент .........
regards
Re: common rail
Posted: Sun Jan 10, 2010 7:29 pm
by rangel1
Манталитета ми е такъв защото клиентите ми са такива като се променят те ще се оправя и аз .И въобще не си смятам мнението за глупаво защото извинявай но неможе всички като теб да имат се най хубавите клиенти се някой трябва да оправя и возилата на обикновенните хорица

Re: common rail
Posted: Sun Jan 10, 2010 7:34 pm
by VOLUMAX
rangel1 wrote:..............
Гледай сега колега :
1 С каквито се събереш такъв ставаш !
2 За да промениш клиентите си трябва да промениш първо себе си !
3 Хубавите клиенти ходят при професионалистите ,значи трябва да се опитваме да бъдем професионалисти за да имаме хубави клиенти а професионалистите работят с професионална техника .
Re: common rail
Posted: Sun Jan 10, 2010 7:55 pm
by mitko
rangel1 wrote:Манталитета ми е такъв защото клиентите ми са такива като се променят те ще се оправя и аз .И въобще не си смятам мнението за глупаво защото извинявай но неможе всички като теб да имат се най хубавите клиенти се някой трябва да оправя и возилата на обикновенните хорица

Аз не съм казъл че трябва да си го купиш . Не съм споменал нищо нито за клиенти ..... ,но и ти не давай акъл кой какво да прави . По тая лигика не си купувай и тестери направи си ! Незнам какво целиш като пълниш форума със спам постоянно .От доста време ти чета мненията и според мен половината са само за запълване на пространство и за почесване на езика . Няма да се оправим и до 2210 ако караме с това мислене . А клиентите ти ще се оправят след като направиш неоходимите промени в работния процес . Всеки има право на мнение ,но поне не такова че да пречи на хора който икат да се развиват .Трябва да се срамим че искаме да се развиваме ли ?
regards
Re: common rail
Posted: Sun Jan 10, 2010 11:27 pm
by Aspar
Здравейте качествените стендове като епс следят какво излиза през разпрасквача и от излишнота до милиграм инжектора се тества на всички режими и всички обороти . От тези дани се вади извод какво е за ремонт на инжектора . И след ремонт може да генерира нов код на инжектора това е много на кратко . И пак ви питам каква е идеята да накараш дюзата да цъка и какво ще разбереш от това

ецу на колат нали я цъка има и сравнение на количествата и обороти на всеки цилиндар можеш да измериш и излишно какво повече ти е нужно хората са го измислели освен ако имате някоя друга идея но се самнявам . Колкото до пиезо инжекторите зада заработи коректно трябва да има налягане и на излишното бош предлага специални накрайници за мерене на излишнот. Поздрави
Re: common rail
Posted: Mon Jan 11, 2010 9:32 pm
by presko79
В тоя ред на мисли,някои успял лие да постигне резултат с ремонт по пиезо инжекторите
Re: common rail
Posted: Mon Jan 11, 2010 9:43 pm
by mitko
presko79 wrote:В тоя ред на мисли,някои успял лие да постигне резултат с ремонт по пиезо инжекторите
Колега ремонта не е проблемен . Не е китайско писмо . Доста отварях и подкарах на Фордове предимно . Проблема е че за да се даде на клиента гаранця трябва да се изпита инжектора както си му е реда ,на различни режими на работа от 200 -800 бара дали разпръсквача работи добре в целия диапазон и дали е хермитизирана за да не връща обратно гориво на по голямо налягане което е основна болка на инжекторите на Форда . И не на последно място след всяка намеса трябва да се генерира код на дюзата за да се програмира и да има нормална корекция от ЕЦУ ,т.е мотора да не работи с детонаций и тракане .
regards
Re: common rail
Posted: Tue Jan 12, 2010 1:02 pm
by NOname
Re: common rail
Posted: Tue Jan 12, 2010 8:54 pm
by Aspar
presko79 wrote:В тоя ред на мисли,някои успял лие да постигне резултат с ремонт по пиезо инжекторите
До колкото сам запознат още няма внедрена технология за ремонта на пиезо инжектори (имам в предвид бош ) не се предлагат резервни части информазията ми е от лятото тогава бях на обучение . Вече ситоацията може да се е променила .
Re: common rail
Posted: Tue Jan 12, 2010 9:15 pm
by presko79
Aspar wrote:presko79 wrote:В тоя ред на мисли,някои успял лие да постигне резултат с ремонт по пиезо инжекторите
До колкото сам запознат още няма внедрена технология за ремонта на пиезо инжектори (имам в предвид бош ) не се предлагат резервни части информазията ми е от лятото тогава бях на обучение . Вече ситоацията може да се е променила .
Мда повредени инжектори -в кофата

Re: common rail
Posted: Wed Jan 13, 2010 11:28 am
by rumensr
Да разбирам ли,че втора употреба дюза от друг двигател не може да се вземе.
Re: common rail
Posted: Fri Jan 15, 2010 7:23 pm
by Aspar
Може но трябва да се прекодира ецу за новите (стари ) дюзи.
Re: common rail
Posted: Fri Jan 15, 2010 7:40 pm
by bobolin4o
Aspar wrote:Може но трябва да се прекодира ецу за новите (стари ) дюзи.
При това е желателно да са минали на стенд за изваждане на кодове

Re: common rail
Posted: Fri Jan 15, 2010 10:18 pm
by Aspar
bobolin4o wrote:Aspar wrote:Може но трябва да се прекодира ецу за новите (стари ) дюзи.
При това е желателно да са минали на стенд за изваждане на кодове

Ako minat stend

Re: common rail
Posted: Sun Jan 17, 2010 8:58 pm
by rangel1