Page 3 of 6
Re: Romano проблем
Posted: Sun Apr 13, 2014 8:04 pm
by steich
Е то най-вероятно тази опция се ползва при емулиране на 2-рата сонда основно. 1-вата не е много удачно да се емулира, освен ако не е крайно наложително.
Re: Romano проблем
Posted: Sun Apr 13, 2014 8:31 pm
by caravel
steich wrote:Е то най-вероятно тази опция се ползва при емулиране на 2-рата сонда основно. 1-вата не е много удачно да се емулира, освен ако не е крайно наложително.
Емулира се първа сонда,втората има по различна графика.Е,виждал съм монтиран ГИ "Романо" и допълнително монтиран външен ламбда емулатор,който омазваше работата на двигателя и собственика незнаеше къде да ходи и кой да моли да му оправи колата.
Re: Romano проблем
Posted: Mon Apr 14, 2014 3:36 pm
by steich
На някой да му се намира все пак инструкция за монтаж или схема на RISN ? Опитах се да открия този лилав кабел за сондата но не го намирам, може би е в някой сноп. Има ли вариант окабеляването да е без тези изводи ?
Re: Romano проблем
Posted: Mon Apr 14, 2014 4:18 pm
by caravel
steich wrote:На някой да му се намира все пак инструкция за монтаж или схема на RISN ? Опитах се да открия този лилав кабел за сондата но не го намирам, може би е в някой сноп. Има ли вариант окабеляването да е без тези изводи ?
Аз имам на Заволи,ако ти върши работа да ти я пратя.
Re: Romano проблем
Posted: Mon Apr 14, 2014 5:00 pm
by venelek
Markony wrote:Значи не съм внимавал миналата седмица....,дай адреса на тоя извор да видим,че на сайта на Романо няма D размер
Колега надявам се това ще ти е от полза

Re: Romano проблем
Posted: Mon Apr 14, 2014 6:16 pm
by Markony
Благодаря за инфото!Разминаването идва от поколението уредба.В новия софтуер и новите модели Антонио D разпръсвач няма и не се поддържа от софтуера.Недоразумение...
Re: Romano проблем
Posted: Mon Apr 14, 2014 9:21 pm
by ipivan
Аз поръчвам малък размер дюзи и си ги дупча по моя преценка.(отнася се не само за Романо)
Re: Romano проблем
Posted: Tue Apr 15, 2014 2:40 pm
by steich
Направих няколко скрииншота на софтуера и показанията ... ако на някой му хрумне нещо, но не мога да ги кача.
Пускам линк за сваляне
http://dox.bg/files/dw?a=e29f993159
съответно снимките са
1 - при работа на бензин
2 - работа на газ с адаптация
3 - работа на газ без адаптация
4 - монитор опцията след изключване на акумулатора за 5 мин и ресет на адаптациите.
Пробвах с ново калибриране след това ... същата греда.
Re: Romano проблем
Posted: Tue Apr 15, 2014 4:04 pm
by caravel
steich wrote:Направих няколко скрииншота на софтуера и показанията ... ако на някой му хрумне нещо, но не мога да ги кача.
Пускам линк за сваляне
http://dox.bg/files/dw?a=e29f993159
съответно снимките са
1 - при работа на бензин
2 - работа на газ с адаптация
3 - работа на газ без адаптация
4 - монитор опцията след изключване на акумулатора за 5 мин и ресет на адаптациите.
Пробвах с ново калибриране след това ... същата греда.
Много малки дюзи ползуваш,показанията трябва да са с 100 единици надолу.
Re: Romano проблем
Posted: Tue Apr 15, 2014 4:20 pm
by steich
caravel wrote:steich wrote:Направих няколко скрииншота на софтуера и показанията ... ако на някой му хрумне нещо, но не мога да ги кача.
Пускам линк за сваляне
http://dox.bg/files/dw?a=e29f993159
съответно снимките са
1 - при работа на бензин
2 - работа на газ с адаптация
3 - работа на газ без адаптация
4 - монитор опцията след изключване на акумулатора за 5 мин и ресет на адаптациите.
Пробвах с ново калибриране след това ... същата греда.
Много малки дюзи ползуваш,показанията трябва да са с 100 единици надолу.
Е да де ... нали там е проблема. Размера е
D .
Re: Romano проблем
Posted: Tue Apr 15, 2014 4:46 pm
by caravel
Слагай "HD" и си готов.
Re: Romano проблем
Posted: Tue Apr 15, 2014 4:59 pm
by bobolin4o
А с налягането какво стана? Защо още не си го вдигнал пусто да остане...
Диференциално се получава 820мб... че те другите уредби на такова налягане обръщат на бензин
Доколкото знам тия прословути дюзи отварят уверено и при 2 бара.
Какво чакаш, че не си го вдигнал?
Re: Romano проблем
Posted: Tue Apr 15, 2014 5:49 pm
by steich
Имах на едната кола холандско AG SGI преди време и там трябваше диференциалното да е между 700 и 900 мбар-а, тъй че си мислех че е нормално. Освен това го дават да е настроен на 1 бар +- 0.1 и 1.5 +- за по големия изпарител и HD дюзи ( поне за Антониото е така ... тук не знам ). На налягане 1.4 коефициентите на празния ход са около 220-225 ... пак не е нормално. Реално мисля че коефициентите трябва да варират между 100 и 170-180.
Re: Romano проблем
Posted: Tue Apr 15, 2014 6:03 pm
by bobolin4o
Ми смятам ти е ясно, че количеството гориво за цилиндър е функция в случая на налягането, диаметъра на дюзата и времето на впръскване.
Всички други дюзи (не романо) при диаметър 2мм и налягане в рейла 1,4бара работят на около 4 мс инж. време, тоест коефициент в таблицата от порядъка на 1,5.
Защо при теб не се получава така?
Какви са тия фаст дюзи кво е туй чудо... щом са "фаст," тоест бързи, би трябвало да доставят достатъчно гориво на празен ход при времена под 3мс... Иначе пък диаметрите им гонят 4мм...!
На мига ги сменям с най-евтиния рейл и да си е***а ма*ата и кенеф!
30 000км, нови и пак и пак... цена 60 лева за "обслужването"... а колко излизат тия "фастове"?
Баси и романо-то...
Друго, гледам на снимката си в коефициент 2,53, пък OBD-то се напъва с още 15 процента... ехеее ми то се получава все едно си с коефициент 2,9... лудница! И още... прави ми впечатление, че със и без тия 15 процента OBD корекция (газов трим) времето на газовото впръскване е едно и също... (както и бензиновите тримове) - сиреч, ефект няма. За какво говорим! Ся, ще коригира или не тая уредба?
Извинявам се за малко, може би, по-емоционалното изказване, ама вече не се сдържах...
Та вкрайна сметка ти препоръчвам да вдигнеш налягането ОЩЕ!
Или си дупчи дюзие...
Айде със здраве!
Re: Romano проблем
Posted: Tue Apr 15, 2014 6:40 pm
by venelek
steich wrote:caravel wrote:steich wrote:Направих няколко скрииншота на софтуера и показанията ... ако на някой му хрумне нещо, но не мога да ги кача.
Пускам линк за сваляне
http://dox.bg/files/dw?a=e29f993159
съответно снимките са
1 - при работа на бензин
2 - работа на газ с адаптация
3 - работа на газ без адаптация
4 - монитор опцията след изключване на акумулатора за 5 мин и ресет на адаптациите.
Пробвах с ново калибриране след това ... същата греда.
Много малки дюзи ползуваш,показанията трябва да са с 100 единици надолу.
Е да де ... нали там е проблема. Размера е
D .
Колега сигурен ли си че това са дюзи D, а не O.
Не ти стига газ и това ти го показва и софта в последната снимка(injectors measurements).
Налягането което показва софта press.gas=1.10 ти е добре.Това е диференциалното и лесно може да се убедиш, като извадиш маркуча на вакума.
Моя съвет е да си провериш пак какъв размер са дюзите.