Page 4 of 5
Re: common rail
Posted: Sun Jan 17, 2010 9:31 pm
by VOLUMAX
Да ве да , купи си такъв китайски боклук и после си гледай сеира

Re: common rail
Posted: Fri Jan 22, 2010 12:25 pm
by rumensr
Aspar wrote:Може но трябва да се прекодира ецу за новите (стари ) дюзи.
Това за всички марки дюзи ли важи.
Re: common rail
Posted: Fri Jan 22, 2010 2:13 pm
by Aspar
rumensr wrote:Aspar wrote:Може но трябва да се прекодира ецу за новите (стари ) дюзи.
Това за всички марки дюзи ли важи.
След евро 3 бош задължително за другите марки не сам запознат на 100% но и те имат кодировки .
Re: common rail
Posted: Fri Jan 22, 2010 5:32 pm
by ico001
на всички цди та ли се адаптират дюзите

Re: common rail
Posted: Sun Jan 31, 2010 9:10 pm
by NOname
Re: common rail
Posted: Mon Feb 01, 2010 7:35 am
by mitko
Това е пълен смях . На 90% от нижекторите който съм изхвърлил соленоида работи супер а не пуска . Това не е никъква проверка ,а залъгалка . Ако не провериш тоя инжектор как разпръсква и как му е обратното гориво няма смисъл да се занимаваш.
regards
Re: common rail
Posted: Mon Feb 01, 2010 9:47 am
by bobolin4o
Това може да се използва и като
ИЗСТРЕЛВАЧ НА БАКУГАН 
Re: common rail
Posted: Mon Feb 01, 2010 10:19 am
by NOname
Това, което се вижда в клипа е ПИЕЗО ДЮЗА SIEMENS (соленоид тук няма място). Снимах я разглобена поради две причини:
1. за да се види, че устройството управлява пиезо елемента.
2. не разполагам с помпа в къщи за да покажа как пръска.
Благодарение на любезното съдействие на г-н Дойчинов (DAF сервиз) бяха изяснени неясните моменти, които възпрепятсваха управлението на пиезо дюзите. (управляващото напрежение се оказа по-високо, просто едно завъртане на потенциометър, но от страх да не повредя дюзата ~700 лв. загубих една година време в търсене на информация, налягането при което отваря е около 220 атмосфери)
Тези дни ще направя клип с пръскаща дюза, надявам се тогава смехът да е още по-голям.
Re: common rail
Posted: Mon Feb 01, 2010 6:10 pm
by kaloqnmladenov
Важно е удоволствието някой ходят по к...ви други правят пари трети се кефят на направи си сам такъв е живота и реалната действителност така че няма кво да се чудите на фенове като мен

правилно колега а схемата равоти
Re: common rail
Posted: Mon Feb 01, 2010 6:11 pm
by rangel1
Абе то че ще тръгне и че ще работи перфектно е ясно но не разбирам що си хабиш клавиатурата да обясняваш
на баш майстори дето са сменили хиляди дюзи и са ги измислили тия работи пък и обичат да притежават маркова техника за хиляди левове пък и макар да е възможно да свършиш същото с многократно по малко инвестиции но като могат да ги изкарват ,могат и да ги дават за квото си пожелаят
Жалко ми е че веднага почват да се бъзикат с някой който се опитва да направи нещо вместо да се опитат да помогнат кой с квото може но такъв е живота всеки да се спасява

Тъжно но думичката КОЛЕГИ е валидна
само за фантастичните романи(трябваше да го разбера по рано но по добре късно от колкото никога)

Re: common rail
Posted: Mon Feb 01, 2010 7:12 pm
by qalite
rangel1,пак ли остана без работа?Много добре знаеш,че такива неща в България няма как да се случат,нож в гърба да ти забият,да приказват глупости зад гърба-да,но колегиална помощ-никога!Говорили сме по въпроса

Утре ще мина да се почрпим с лукчета и да ти върна дигиталният иструмент за помпите на HDI
Re: common rail
Posted: Mon Feb 01, 2010 9:18 pm
by ivanovbg
Доста почетох тая тема и реших и аз да си кажа мнението.
Аз съм диагностик и за мен е важно да установя точно от къде идва проблема.После всеки по сръчен с ключета или поялник може да го отстрани.
Та по темата:Тестера за дюзи има смисъл ако се занимавам с ремонта им иначе за мене няма.Най-добрия тестер е самата кола.Винаги можеш да видиш колко пръскат дюзите на празен ход,колко връщат,налягането в рейла и коефициента на запълване на импулсите на регулиращия клапан.Оттам нататък не е проблем ако си запознат с нормалните показания да дадеш вярна диагноза.И може би тук идва мястото на тоя форум.Постоянно излизат много нови модели двг и не всеки има възможност да се запознае с всеки от тях.Момента идва като ти дойде такава кола и аз съм благодарен на хората които са ми помогнали със съвет или информация.
60 процента от проблемите с дюзите не са се оправили след ремонта им а с нови и клиентите са били по доволни защото е станала колата на деня.Може би такива са възможностите -не искам да обиждам никого,но след ремонт много често дюзите започват да връщат въздух през връщащото гориво(независимо че пръскат и връщат горивото добре) и при усложнен горивен филтър-визирам пежо ,рено, ситроен и др. просто няма спасение.
Разбирам малко от електроника и според мен един комп втора ръка със съответното управление(и излъгване) би станал най добрия и евтин комутатор и не само.По скоро три, един за бош , един за делфи и един пиезо.Между другото от една пиезо дюза би станал добър излъчвател за почистваща вана,както от свещ става прекрасен бързозагряващ 12 волтов поялник.
За сега това е от мен

И отново много благодарности.

А моята максима е че от новото е по хубаво само чуждото

Re: common rail
Posted: Tue Feb 02, 2010 8:23 am
by mitko
Ето най сетне адекватен отговор , а не чесане на пръсти по клавиатурата от нямане на работа .

Когато разполагаш с добра апаратура това което иска rangel1 да проверява се вижда на самия автомобил . Стендоването на един инжектор е много сложна процедура . Не е само да се види дали работи или не ! Документацията ,която изчетох за 6 вида стендове ме доведе до крайното решение ,че всяка самоделка извършва 10-20% от това което стенда прави . Добрите стендове имат заложени данни за определена марка инжектор модел и автомобил на който е монтиран .Това означава 100% адекватно изпитване като се имитира до 90% работата на инжектора в цилиндъра.Oт там стигнах до решението че нямам толкова време за губене да правя самоделки след като немога да изпитъм инжектора подобаващо и да знам че съм си заслужил дадените пари .Или по точно казано няма да вземам пари за измама на клиентите!!
Ето и пример за добър стенд
http://carbonzapp.com/downloads/DIESEL% ... 20CRU2.pdf
PS : До rangel 1 . Както искаш мислиш , както искаш работи ,но хората са казали мнооооого отдавна
С ПРАДНЯ БОЯ НЕ СТАВА!
regards
Re: common rail
Posted: Tue Feb 02, 2010 10:12 am
by NOname
Поправете ме ако греша, но тук никой не си поставя за цел да убеждава хората как да тестват дюзи и с какъв стенд да го правят живеем в уж демократична държава, уж сме умни хора всеки може да сам да прецени. Не мога да разбера от къде се взима тая "хищност" с която се напада някакъв самоделен тестер, в този форум има и други теми...
Ако някои хора се опитват да правят боя от съответния "газ" убедителна молба - не съдете по себе си за останалите.
Re: common rail
Posted: Tue Feb 02, 2010 7:03 pm
by ivanovbg
NOname wrote:Поправете ме ако греша, но тук никой не си поставя за цел да убеждава хората как да тестват дюзи и с какъв стенд да го правят живеем в уж демократична държава, уж сме умни хора всеки може да сам да прецени. Не мога да разбера от къде се взима тая "хищност" с която се напада някакъв самоделен тестер, в този форум има и други теми...
Ако някои хора се опитват да правят боя от съответния "газ" убедителна молба - не съдете по себе си за останалите.
Не е въпроса да нападаме някой-далеч съм от тая мисъл.Просто с тоя самоделен тестер може да се провери дадена дюза дали в общи линии пръска и колко връща евентуално ако е с помпа и толкова,а дали е в нормите?А още по малко може да се даде някъкъв код.Би имал смисъл само за дюзи 2ра ръка да си спестиш монтажа..В интерес на истината незнам даже и какво означават тия цифри и букви-само ги въвеждам където трябва и готово.А и не виждам смисъл да зная чак толкова.Виж дюзите за бензин са друго.Там има смисъл.Е това е.Приятна почивка
