bobolin4o wrote:Абе тия мембрани да не са "гроб", че да "олягат"?
Що се отнася до настройките... напълно си прав, че трябва да се правят в движение. Друг начин няма.
Баси, за какво второ идване става дума? Оборудване на автомобил с АГУ (инжекцион) от 3 до 5 дни, в зависимост от сложността на изпълнение (работя САМ, за да няма други виновни), като последния е за проверка какво се случва на студен двигател и се внасят необходимите корекции по температура, и се прави финална настройка на пътя... Моите клиенти ги виждам само за смяна на филтри или дефектирал компонент...
Газовата на субарото си е на full group разхода е идентичен като на sequential 8,7 при 90км/ч вървенето като на бензин(може би пропуска наработещия цилиндър и затова разхода не се повишава).
При включена ламбда сонда от софтуера има функция да се "самонастройва"(скрита) предполагам че не е добре да се остава да гледа сондата за да не омаже настройката но все пак да питам някой има ли опит, виждане по въпроса. При показване на постоянно богата смес почва да сваля коефициентите, разбрах го когато бях оставил сондата включена в софтуера а реално кабелчето висеше и се индуцираше постоянно някакво напрежение може би 1,6v. Опасявам се ако се задържи по дълго на високи обороти където ламбда сондата не се взима предвид и показва постоянно богата смес няма ли да омаже настройките. До колкото знам има и други газови който правят донастройка по ламбда сонда. Моята е Lovato Easy Fast Smart (без мап).