lelemale13 wrote:Мерих ги, две по две са на късо (масата е обща за 4-те към минуса е) До колкото знам пръска и втория инжектор за да има готова смес когато дойде неговия ред. На последователно както и преди не може да мине автоматичната настройка направо се удавя с газ и ако изчакам изгасва не е проблем да я настроя но май трябва да е на фулгруп.
Между другото с новите свещи се наложи да намаля малко коефициентите

. Малко ме притеснява високото диференциално налягане 1,6-1,7 (абсолютно) но се наложи да го дигна, може би напролет да сменя дюзите или да ги разпробия.
Зачетох се с интерес, за тази тъмна за мен област....
Имам колега, от дълго време страдащ от проблем с газовия инжекцион. Обадих му се и разбрах,че още не си е разрешил докрай проблема.
Колата е Subaru Legacy 97 година 2,0 116 коня.
Ако някой от тук има интерес, нека пише или пусне на лични телефон, за да насоча колегата си, към него.
Поздрави!