Страница 1 от 1

Впечатления за ГИ Бардолини

Публикувано на: Пон Юни 23, 2008 4:47 pm
от mirkogb
Споделете впечатления за ГИ Бардолини

Re: Впечатления за ГИ Бардолини

Публикувано на: Пон Юни 23, 2008 9:18 pm
от bobolin4o
Доста ограничен във възможностите си за настройка и диагностика софтуер,изключтелно лесна за монтаж - рай за средно статистическия газаджия, инжекторите са "Валтек" или "Рейл" - сиреч евтини, с до болка познатите им кусури.
Май най-хубавото е изпарителя, ако е Томасето "Аляска" или "Арктик"
Лично аз съм я кръстил тая уредба "Пърполини"
Това е.
:wink:

Re: Впечатления за ГИ Бардолини

Публикувано на: Пон Юни 23, 2008 9:26 pm
от venelek
А също и проблемни при монтаж на автомобили с нискоомни бензинови инжектори.Нужна е хардуеарна промяна в газовия компютър.
Иначе съм монтирал доста от тях и смятам че за цената си са добри.

Re: Впечатления за ГИ Бардолини

Публикувано на: Вто Юни 24, 2008 9:16 am
от Charlie
И аз доста съм монтирал от тях. Като цяло проблеми не съм имал, но с ниски времена на бензиново време са зле.
Тогава подменям на Матрикс инжектори и се получава.
Настройките задължително със скенер за ламда контролата. Допълнително с ламда контрол на аспуха по време на движение на колата, защото това дето са го заложили в софта няма нищо общо с практиката. Имам над 30 - 40 готови настройки за дадени двигатели вече изпитани и при желание ще ги кача на сайта.

А пропоръчителни ГИ като системи някой да степенува - предимства недостатъци?!.

Re: Впечатления за ГИ Бардолини

Публикувано на: Сря Юни 25, 2008 11:39 pm
от mirkogb
Да,ще бъда много благодаре,ако качиш тези настроики или ми бъдат пратени mirkogb@abv.bg

Re: Впечатления за ГИ Бардолини

Публикувано на: Сря Авг 20, 2008 11:09 am
от yaro
Charlie написа:И аз доста съм монтирал от тях. Като цяло проблеми не съм имал, но с ниски времена на бензиново време са зле.
Тогава подменям на Матрикс инжектори и се получава.
Настройките задължително със скенер за ламда контролата. Допълнително с ламда контрол на аспуха по време на движение на колата, защото това дето са го заложили в софта няма нищо общо с практиката. Имам над 30 - 40 готови настройки за дадени двигатели вече изпитани и при желание ще ги кача на сайта.

А пропоръчителни ГИ като системи някой да степенува - предимства недостатъци?!.
Колега, да имаш случайно настроики за БМВ 320 Е36. М52 е мотора ако има значение.

Re: Впечатления за ГИ Бардолини

Публикувано на: Съб Авг 30, 2008 1:27 pm
от mafiota
Някой би ли коментирал как ви се струва разход на газ на Citroen Berlingo 1,4i с газов инжекцион Бардолини - от порядъка на 10...11/100 (надълго). Колата беше натоварена с двама човека, със средна скорост от порядъка на 100...120km/h ??

Същата кола , на бензин при същите условия дава разход от порядъка на 7..8/100.

Re: Впечатления за ГИ Бардолини

Публикувано на: Съб Сеп 13, 2008 4:41 pm
от automax
Възможностите са две: Или дюзите са големи, или настройката не е добра.
Трябва да се провери.

Re: Впечатления за ГИ Бардолини

Публикувано на: Нед Сеп 14, 2008 10:58 am
от mafiota
ами със сигурност е увеличен размера на дюзите, тъй като системата на впръскване е Фул Груп