Page 1 of 1
проблем с VW Polo
Posted: Tue Oct 21, 2008 7:42 pm
by diagnostic
колеги имам проблем с едно поло,дойде при мен че не държеше празен ход и след адаптация на дролеловата клапа вече държи 2000 оборота.(системата му е мотроник MP9.0)смених я и пак адапрация и пак същото,възможно ли е да е имало дупчица в смукателния колектор и да се е адаптирало само , обаче да се е увеличила и ECU-то да е изпускал празния ход и след адаптацията...лоша работа.ако някой е имал подобен проблем да помага

... ако колекторите са здрави май отива работата към ECU
VW polo AEX 1,4 44kw 1999g
Re: проблем с VW Polo
Posted: Wed Oct 22, 2008 7:52 am
by renene
Виж МАР какво какво показва,като я сгрееш и обучиш виж само на контакт дали показва 4-5 градуса клапата,ако са толкова значи проблема не е в компа и клапата.Виж ключето за празния ход дали го познава
Re: проблем с VW Polo
Posted: Wed Oct 22, 2008 9:07 am
by diagnostic
благодаря колега ще проверя мапа...иначе градусите са 11 на ДК.мапа е с температурен датчик на въздуха,ще го премеря с мултицета защото в действителни го нямаше и с вакууммер ще видя разреждането във смукателния колектор

ще пиша какво е станало
Re: проблем с VW Polo
Posted: Fri Oct 24, 2008 9:17 pm
by diagnostic
леле колеги трагедия ...това поло нищо не става от него,пълен боклук

не мога да му оправя оборотите и това си е,такова нещо не ми се беше опирало скоро,елементарно но тъпо.всичко е премерено и е наред и неработи.лошото е че тук в монтана няма ЕКУ от къде да взема за проба...
Re: проблем с VW Polo
Posted: Sun Nov 16, 2008 8:27 pm
by giudurov
не се шашкайте бе

покарайте го няколко дена /нали е mp9.0/ и оборотите сами ще паднат и тогава само изчистете паметта ако трябва...
Re: проблем с VW Polo
Posted: Mon Nov 17, 2008 10:20 pm
by alex07
Re: проблем с VW Polo
Posted: Fri Nov 21, 2008 5:36 pm
by vankopestera
Този проблем съм го имал няколко пъти и се е оправял от различни неща - единия път го оставих с изключен акумулатор цяла нощ и стана, другият път се оправи с каране и работа на място с включени всички възможни консуматори и след няколко часа работа на място ги свали, друг път ми се е оправяло след неколкократно правене на базови настройки. Иначе проблема винаги ми се е получавал след почистване на дросела.
Re: проблем с VW Polo
Posted: Tue Dec 09, 2008 8:46 am
by delio
причината за по-високи обороти в случия вероятно е отворена клапа повече от 4-5 градуса
погледни да не смуче въздух.Този инжекцион регулира оборотите чрез дросела и постъпващия въздух в мотора не е лошо да погледнеш колата на газ анализатор гледай СО и ррм това много ще те ориентира за изгарянето успех