Page 1 of 1
Spinter 411CDI пали трудно
Posted: Tue Nov 04, 2008 9:04 am
by renene
Когато запали работи перфектно на празен ход и в обороти.Сменена ГНП и клапан налягане.Подкачваща помпа проверена.От дюзите има само една течаща.КТС показва че бавно дига налягане в реиката.Като дигне 12бара пали което е нормално.Даите идея защо дига толкова бавно?ГНПто е рецклирано в БОШ Чехия.
Re: Spinter 411CDI пали трудно
Posted: Tue Nov 04, 2008 1:17 pm
by mitko
Re: Spinter 411CDI пали трудно
Posted: Tue Nov 04, 2008 1:19 pm
by cardiag
renene wrote:Когато запали работи перфектно на празен ход и в обороти.Сменена ГНП и клапан налягане.Подкачваща помпа проверена.От дюзите има само една течаща.КТС показва че бавно дига налягане в реиката.Като дигне 12бара пали което е нормално.Даите идея защо дига толкова бавно?ГНПто е рецклирано в БОШ Чехия.
ауууу баце много лошо
значи слушай сега отиваш и зимаш 2 туби поксипол и мацаш да спре теча

ама ей преди това изчисти с обезмаслител за да хване здраво

Re: Spinter 411CDI пали трудно
Posted: Tue Nov 04, 2008 7:43 pm
by renene
Да обаче не ми се вярваше, че е само от една дюза всъшност станаха две -другата течеше на към 10 бара,смених ги нещата заспаха

Re: Spinter 411CDI пали трудно
Posted: Tue Nov 04, 2008 8:42 pm
by cardiag
renene wrote:
Да обаче не ми се вярваше, че е само от една дюза всъшност станаха две -другата течеше на към 10 бара,смених ги нещата заспаха

на към 10 бара

сменил ги биллл....

едно тенк ю не казваш
Re: Spinter 411CDI пали трудно
Posted: Wed Nov 05, 2008 8:16 am
by mitko
renene wrote:
Да обаче не ми се вярваше, че е само от една дюза всъшност станаха две -другата течеше на към 10 бара,смених ги нещата заспаха

Как така не ти се вярваше ? В команреила всичко трябва да е 6 ако нещо е на 5 проблем .Сам се обеди с тоя случай
Re: Spinter 411CDI пали трудно
Posted: Sun Nov 16, 2008 8:09 pm
by giudurov
колеги аз съм имал същия проблем и след дълго търсене се оказа дефектен "о" пръстен на клапана за налягането..