Page 1 of 2
Г.И. за ФУЛ ГРУП
Posted: Fri Nov 07, 2008 2:33 pm
by mirkogb
Споделете мнение, кой е най-добрият Г.И. за ФУЛ ГРУП. Според мен не всеки Г.И. може да работи добре при тази система
Re: Г.И. за ФУЛ ГРУП
Posted: Sat Nov 08, 2008 2:04 pm
by Слави Шишков
Единствено Фобос може да ти свърши работа , с уговорката че ако е Пежо трябват много прецизни настройки ръчно , автоматично не става.
Re: Г.И. за ФУЛ ГРУП
Posted: Mon Nov 17, 2008 3:57 pm
by mirix
аз сложих Фобос в Плевен Ситроен Ксантия 2.0и 16в пежо мотор имам дребни забележки че над 5200 оборота дюзите не сварват да затворят и се чуди. иначе добре работи мотора 10 000 км направих
Re: Г.И. за ФУЛ ГРУП
Posted: Wed Dec 17, 2008 10:37 pm
by ludiqmaks
mirkogb wrote:Споделете мнение, кой е най-добрият Г.И. за ФУЛ ГРУП. Според мен не всеки Г.И. може да работи добре при тази система
каквото и да сложиш няма да имаш проблем

освен ако не е риголиран добре

Re: Г.И. за ФУЛ ГРУП
Posted: Sat Jan 03, 2009 12:32 am
by bobigas
Колега каквото и да сложиш е добре зависи само как ще се настрои системата
Re: Г.И. за ФУЛ ГРУП
Posted: Tue Jan 13, 2009 10:29 am
by mirix
Един колега на ксантия 2.0i 16v сложи на BSM но казва , че моя на фобоса работи по добре иначе разхода при него е малко по нисък от моя , ама аз си карам зверски де

Re: Г.И. за ФУЛ ГРУП
Posted: Fri Sep 25, 2009 8:47 pm
by ivailoradoev
ловато момци перфектно се справя в в софтуера има точно отметка за това какъв вид подаване на горивото ползваш щом се справя с френските бангиии значи няма равна
Re: Г.И. за ФУЛ ГРУП
Posted: Sat Sep 26, 2009 7:31 pm
by noize
И фобос и power jet имат отметка за за настройки за впръскването ... На фобос системата е по-интилигентна ама аз съм си почитател на power jet
Re: Г.И. за ФУЛ ГРУП
Posted: Sun Oct 18, 2009 4:54 pm
by MATRIX
Фулгруп управлението на двигателя е преход от моно към пълна инжекция.
Всичките инжектори щтракат едновременно т.е оправлява ги комп за моно инжекция(почти).
Проблема идва от това,че паралелно свързаните инжектори имат много малко общо съпротивление особенно при френските от рода на RENIX от това тока се вдига и за да го намалят изпозват ШИМ (широчинно-импулсна модулация) това са кратки импулси ,които газовия комп чете и се получават аномалии (на празен ход ти показва 50 000 об.) За да се оправи това освен отметката за фулгруп в бардолинито е нужно да се сменят и някои елементи вътре в компа ,за да се направи интегриране на импулсите от бензиновия комп! Азм съм МНОГО запознат със системата bardolini и съм го правил няколко пъти ....но от личен опит ви съветвам на фулгруп да слагате обикновена газова ...ще си спестите много ядове ...пък и разликата в разхода ще е само 0.3-0.4/100км газ ,а в парите най-малко 500лв!!
Re: Г.И. за ФУЛ ГРУП
Posted: Wed Dec 16, 2009 1:30 pm
by mirix
и BSM да сложите пак няма да сбъркате , тайната е в настройката и на Фобос и на БСМ си има да превключване на фул груп и семи секуенс
Re: Г.И. за ФУЛ ГРУП
Posted: Sun May 30, 2010 7:54 pm
by Stoilkata
колеги 6те слагам бардолини на пежо 20 16в освен отметката за фул груп
трябвя ли да се прави не6то друго
Re: Г.И. за ФУЛ ГРУП
Posted: Wed Oct 20, 2010 7:21 am
by traqnsavov
MATRIX wrote:Фулгруп управлението на двигателя е преход от моно към пълна инжекция.
Всичките инжектори щтракат едновременно т.е оправлява ги комп за моно инжекция(почти).
Проблема идва от това,че паралелно свързаните инжектори имат много малко общо съпротивление особенно при френските от рода на RENIX от това тока се вдига и за да го намалят изпозват ШИМ (широчинно-импулсна модулация) това са кратки импулси ,които газовия комп чете и се получават аномалии (на празен ход ти показва 50 000 об.) За да се оправи това освен отметката за фулгруп в бардолинито е нужно да се сменят и някои елементи вътре в компа ,за да се направи интегриране на импулсите от бензиновия комп! Азм съм МНОГО запознат със системата bardolini и съм го правил няколко пъти ....но от личен опит ви съветвам на фулгруп да слагате обикновена газова ...ще си спестите много ядове ...пък и разликата в разхода ще е само 0.3-0.4/100км газ ,а в парите най-малко 500лв!!
Един човек който е чел и се е занимавал действително..
Моите адмирации към колегата
MATRIX
За да стане тая работа като хората, трябва да се сложи някакъв формировател на импулсите най често е филтър който филтрира 1 килохерцовият сигнал идващ от ШИМ модулатора..
Самоче този формировател не трябва да засяга реалните импулси по никакъв начин, което усложнява задачата.
Някой инжекционни го имат в софтуера и софтуерно дискриминират тези сигнали, ако го има то трябва да е описано в документацията..
Но не всички разполагат с тая благинка, и не при всички работи както трябва...
По-добре един обикновен изпарител и колата ще заспи, че се напълниха форумите с теми "Помощ сложиха ми инжекция колата не върви сега"
Поздрави.
Re: Г.И. за ФУЛ ГРУП
Posted: Wed Oct 20, 2010 4:02 pm
by ipivan
Аз съм сложил поне 5 инжекциона на BSM на френски мотори фул груп и няма никакви проблеми.
Re: Г.И. за ФУЛ ГРУП
Posted: Wed Oct 20, 2010 6:16 pm
by ivanovbg
Re: Г.И. за ФУЛ ГРУП
Posted: Wed Oct 20, 2010 6:29 pm
by ivailoradoev
http://www.tamona.lt/index_en.php?param ... gorija=lpg

тази уредба газова е има на пазара ефтина е работи отлично и има функции специално за фул груп