Малко помощ, какво да си купя!
Posted: Thu Jan 08, 2009 3:49 am
Здравейте!
Имам нужда от малко помощ.Ситуацията е следната: направих няколко промени по колата си BMW E39 97г, инсталирах си навигация 16:9 и монтирах табло с голям борд заради навигацията(от IKE Low към IKE High).След тези интервенции, трябва да прекодирам навигацията и IKE-то, за да работят коректно на моята кола.В оторизирания сервиз не могат да ми помогнат, тъй като вече не ползват GT1, а с новата диагностична апаратура казват, че не могат да прекодират моята кола.Сервиз във Варна, който да ми помогне също не намерих.
И така, решил съм да си купя някакъв диагностичен интерфейс и да се справям сам.Въпросът е, какъв точно ще ми свърши работа в моят случай.Няма да го ползвам с търговска цел, така че нямам намерение да купувам GT1, DIS, MoDIC, SSS...
До тук със сигурност ще мога да прекодирам навигацията с NavCoder, остава въпросът за IKE-то.
След всичко изчетено до тук, знам че ще мога да го прекодирам с NCS, но ми се струва доста сложно, особено що се отнася за вече кодирано IKE.
Най-добрата алтернатива според мен е BMW Scanner 1.4.0, който прекодира вече кодирани IKE-та, но за съжаление още не се намира китайският му вариант, а цената на оригинала е...
И така, какъв интерфейс бихте ме посъветвали да взема, BMW EDIABAS-INPA-NCS или нещо по-елементарно.Лаптопа ми няма реален RS232 и ще се ползва ExpressCard->RS232 (тук мисля че удрям големия камък).Вариантите, които намирам по нашите сайтове са с 20пина букса за 350лв и OBDII за 70лв.В моят случай, колата няма OBDII и се чудя, дали няма да стане с OBDII интерфейс и преход от OBDII към BMW 20pin.
Въобще неизвестните ми са доста повече от известните и за това моля за помощ
Благодаря предварително на отзовалите се в помощ на един бъдещ колега
P.S Само не съм сигурен, дали не трябва да се прекодират и други устройсвта по колата като GTIII и LCM, защото всичко инсталирано допълнително се води ретрофит, но смятам, че ще ми се изясни в процеса на прекодране
Имам нужда от малко помощ.Ситуацията е следната: направих няколко промени по колата си BMW E39 97г, инсталирах си навигация 16:9 и монтирах табло с голям борд заради навигацията(от IKE Low към IKE High).След тези интервенции, трябва да прекодирам навигацията и IKE-то, за да работят коректно на моята кола.В оторизирания сервиз не могат да ми помогнат, тъй като вече не ползват GT1, а с новата диагностична апаратура казват, че не могат да прекодират моята кола.Сервиз във Варна, който да ми помогне също не намерих.
И така, решил съм да си купя някакъв диагностичен интерфейс и да се справям сам.Въпросът е, какъв точно ще ми свърши работа в моят случай.Няма да го ползвам с търговска цел, така че нямам намерение да купувам GT1, DIS, MoDIC, SSS...
До тук със сигурност ще мога да прекодирам навигацията с NavCoder, остава въпросът за IKE-то.
След всичко изчетено до тук, знам че ще мога да го прекодирам с NCS, но ми се струва доста сложно, особено що се отнася за вече кодирано IKE.
Най-добрата алтернатива според мен е BMW Scanner 1.4.0, който прекодира вече кодирани IKE-та, но за съжаление още не се намира китайският му вариант, а цената на оригинала е...
И така, какъв интерфейс бихте ме посъветвали да взема, BMW EDIABAS-INPA-NCS или нещо по-елементарно.Лаптопа ми няма реален RS232 и ще се ползва ExpressCard->RS232 (тук мисля че удрям големия камък).Вариантите, които намирам по нашите сайтове са с 20пина букса за 350лв и OBDII за 70лв.В моят случай, колата няма OBDII и се чудя, дали няма да стане с OBDII интерфейс и преход от OBDII към BMW 20pin.
Въобще неизвестните ми са доста повече от известните и за това моля за помощ

Благодаря предварително на отзовалите се в помощ на един бъдещ колега

P.S Само не съм сигурен, дали не трябва да се прекодират и други устройсвта по колата като GTIII и LCM, защото всичко инсталирано допълнително се води ретрофит, но смятам, че ще ми се изясни в процеса на прекодране
