проблем с паленето

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
bobyastra
Posts: 8
Joined: Sat Jan 10, 2009 12:27 pm

проблем с паленето

Post by bobyastra »

АСТРА 92г обикновен дизел сутрин пали много трудно в повечето случаи по инерция.
След като запали веднъж проблема с паленето отпада до следващата сутрин.Дайте съвет каква
може да е причината за този проблем
YuliGeorgiev
КОЛЕГА
Posts: 60
Joined: Mon Feb 12, 2007 8:12 pm
Location: Varna

Re: проблем с паленето

Post by YuliGeorgiev »

двигател :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
dent
КОЛЕГА
Posts: 169
Joined: Wed Jul 02, 2008 11:47 am

Re: проблем с паленето

Post by dent »

много неясноти има в поста ти ; какво имаш в предвид трудно пали : 1-стартера не върти; 2-стартера върти и двигателя не пали; 3-стартера върти и двигателя се опитва да запали като на 2-3 цилиндъра ?
bobyastra
Posts: 8
Joined: Sat Jan 10, 2009 12:27 pm

Re: проблем с паленето

Post by bobyastra »

свещите съм ги сменял исъс сигурност работят.Мощноста на кола си е същата
за това мисля че не е от компресията.първите 2-3минути много пуши след това не пуши
и си работи нормално
YuliGeorgiev
КОЛЕГА
Posts: 60
Joined: Mon Feb 12, 2007 8:12 pm
Location: Varna

Re: проблем с паленето

Post by YuliGeorgiev »

bobyastra wrote:свещите съм ги сменял исъс сигурност работят.Мощноста на кола си е същата
за това мисля че не е от компресията.първите 2-3минути много пуши след това не пуши
и си работи нормално
двигател :D :D :D :D
липсата на компресия при дизела означава трудно палене и пушене на сиво-бял пушек(сурова нафта) докато постигне някаква температура.
споко на лято ще се самооправи :D :D :D :D
mitko
КОЛЕГА
Posts: 603
Joined: Sat Dec 10, 2005 4:35 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: проблем с паленето

Post by mitko »

Браво бре Юли оправи човека .На пролет ще се самооправи . :D :D :D
YuliGeorgiev
КОЛЕГА
Posts: 60
Joined: Mon Feb 12, 2007 8:12 pm
Location: Varna

Re: проблем с паленето

Post by YuliGeorgiev »

mitko wrote:Браво бре Юли оправи човека .На пролет ще се самооправи . :D :D :D
ми дето ще го натоварваме да ходи при разни колеги за проверка на свещи,мерене на компресия ,слагане на клапани да не му пада горивото(уж :D ),направо да си премести 25-30лв от единия джоб в другия за диагностика :lol:
bobyastra
Posts: 8
Joined: Sat Jan 10, 2009 12:27 pm

Re: проблем с паленето

Post by bobyastra »

Като дам на контакт и светва лампата на подгряващите но като изгасва не се чува онова "цък" от релето дали то не е проблема
Todio
КОЛЕГА
Posts: 568
Joined: Sun Jun 12, 2005 6:39 pm
Location: Асеновград
Contact:

Re: проблем с паленето

Post by Todio »

Колегите поставиха диагноза, ако не те устройва мери компресия, но двигателя е АУТ.
mirix
КОЛЕГА
Posts: 145
Joined: Sat Nov 01, 2008 7:59 pm
Location: Горна Оряховица
Contact:

Re: проблем с паленето

Post by mirix »

По принцип като угасне лампата свещите подграват още малко ако искаш пробвай да подгрееш 2 пъти и да видим какъв ще е резултата
bobyastra
Posts: 8
Joined: Sat Jan 10, 2009 12:27 pm

Re: проблем с паленето

Post by bobyastra »

подгрявам по 2-3 мин така чене е от подгряването а двигателя със сигурност не е сдухан все пак щях да усетя нали не я карам от седмица
bobyastra
Posts: 8
Joined: Sat Jan 10, 2009 12:27 pm

Re: проблем с паленето

Post by bobyastra »

утре ще я карам за диагноза така че скоро ще знам какъв е проблема
automax
КОЛЕГА
Posts: 175
Joined: Sun May 07, 2006 6:04 pm

Re: проблем с паленето

Post by automax »

Гарнитура на главата. Направи тест за CO2, но може и да не покаже. възможно е да е прогоряла между два цилиндъра.
bobyastra
Posts: 8
Joined: Sat Jan 10, 2009 12:27 pm

Re: проблем с паленето

Post by bobyastra »

bobyastra wrote:АСТРА 92г обикновен дизел сутрин пали много трудно в повечето случаи по инерция.
След като запали веднъж проблема с паленето отпада до следващата сутрин.Дайте съвет каква
може да е причината за този проблем
Развръзката;
Няма компресия-смяна на сегменти и като се почна
биелни лагери 40лв
сегменти 115лв
гарнитура глава 59лв
гарнитура картер 6лв
гарнитура капак-клапани 5лв
гумички клапани 93лв
болтове за глава 40лв
масло+филтър 41лв
разпределителен вал(2-ра употреба) 60лв
антифриз 4лв
подгр. свещ 10 лв
клапани 72лв
кобилици 64лв
паразитна ролка 52лв
гарнитура колектор 5лв
бендикс 32лв
труда е 60лв а частите са закупени от механика атой е мой човек.Дали съм минал тънко всичко за 660лв
YuliGeorgiev
КОЛЕГА
Posts: 60
Joined: Mon Feb 12, 2007 8:12 pm
Location: Varna

Re: проблем с паленето

Post by YuliGeorgiev »

bobyastra wrote:
bobyastra wrote:АСТРА 92г обикновен дизел сутрин пали много трудно в повечето случаи по инерция.
След като запали веднъж проблема с паленето отпада до следващата сутрин.Дайте съвет каква
може да е причината за този проблем
Развръзката;
Няма компресия-смяна на сегменти и като се почна
биелни лагери 40лв
сегменти 115лв
гарнитура глава 59лв
гарнитура картер 6лв
гарнитура капак-клапани 5лв
гумички клапани 93лв
болтове за глава 40лв
масло+филтър 41лв
разпределителен вал(2-ра употреба) 60лв
антифриз 4лв
подгр. свещ 10 лв
клапани 72лв
кобилици 64лв
паразитна ролка 52лв
гарнитура колектор 5лв
бендикс 32лв
труда е 60лв а частите са закупени от механика атой е мой човек.Дали съм минал тънко всичко за 660лв
Абе както казват някои колеги номера е да се вземат парите на клиента,па ако колата стане е само в негов плюс. :D :D :D :D :D :D
така че надяваи се само с сегменти да се получи.и все пак колко показа кат компресия?
поне един силен цилиндър имаше ли?
Post Reply