Page 1 of 1

Проблеми с палене на Корса 1,7 DI 2000 г.

Posted: Sat Jan 17, 2009 8:01 pm
by auto
Здравейте колеги!
Проблема с Корсата е следният:На студено,при подгряване върти на три цилиндъра,опитва да пали на един,бие контри.Ако влезеш и я завъртиш като бензинова,без да подгряваш,върти на четири и пали на третия четвъртия оборот.
Не дава никакви грешки в електрониката,като не пали ъгъла на впръскване и количеството гориво са каквито трябва,нови свещи,15 сек.време на подгряване,няма въздух в системата,нови филтри,сменен датчик на вала,сменян блок за управление на помпата с нов.Двигателя е 1,7 Исузо,помпата е Дензо.Има ли някой представа какво става и сблъсквал ли се е с такъв проблем?

Re: Проблеми с палене на Корса 1,7 DI 2000 г.

Posted: Mon Jan 19, 2009 6:56 pm
by YuliGeorgiev
Пробвал ли си с друг акумулатор,колкото и да е свещите са си доста голям консуматор,и от там да има пад и помпата да не си дава пусковата?????????

Re: Проблеми с палене на Корса 1,7 DI 2000 г.

Posted: Mon Jan 19, 2009 11:17 pm
by auto
Акумулаторът е чисто нов!

Re: Проблеми с палене на Корса 1,7 DI 2000 г.

Posted: Mon Jan 19, 2009 11:19 pm
by auto
Мисля,че проблема е софтуерен,но трудно ще я препрограмирам

Re: Проблеми с палене на Корса 1,7 DI 2000 г.

Posted: Fri Feb 13, 2009 5:18 pm
by auto
Никой ли няма мнение по темата,колата продължава да прави същото!

Re: Проблеми с палене на Корса 1,7 DI 2000 г.

Posted: Fri Feb 13, 2009 9:41 pm
by diagnostic
Колега май и ти требе да посетиш Авел трейд Пловдив,там ще ти помогнат и то на разумна цена ... успех :) имам чуството че всички там ги пращам :roll:

Re: Проблеми с палене на Корса 1,7 DI 2000 г.

Posted: Fri Feb 13, 2009 11:34 pm
by bobolin4o
diagnostic wrote:Колега май и ти требе да посетиш Авел трейд Пловдив,там ще ти помогнат и то на разумна цена ... успех :) имам чуството че всички там ги пращам :roll:
Сигурно процент ти дават :mrgreen:

Re: Проблеми с палене на Корса 1,7 DI 2000 г.

Posted: Fri Mar 27, 2009 8:10 pm
by auto
Корсата вече пали като запалка Зипо,тъпите италианци не са знаели как се сменя агренажен ремък-един зъб на помпата назад