Page 1 of 3

VP 44- ремонт

Posted: Sat Jan 24, 2009 10:01 pm
by stefanvarna
Здравейте.Има ли тук колега който е ремонтирал елекрониката на ГНП на Bosch -VP44.Тази помпа се използва в някои модели на Бмв,Опел и Ауди.Може ли да ми даде някои практически съвети относно този ремонт?Интересува ме типа транзистор които се използва.

Re: VP 44- ремонт

Posted: Sun Jan 25, 2009 5:24 pm
by vankopestera
Много интересен въпрос!!! На мех също би ми било любопитно да науча отговора, но знам, че много малко хора го знаят. Също така познавам човека, който за първи път ремонтира такава помпа и сме доста близки с него, но съм сигурен, че за нищо на света няма да ми издаде тайната. Все пак точно заради това цената на този ремонт е от 500 до 800 лв.

Re: VP 44- ремонт

Posted: Tue Feb 10, 2009 8:39 am
by automax
Също съм заинтересован, защото имах клиент с такъв проблем. :mrgreen:

Re: VP 44- ремонт

Posted: Sun Feb 15, 2009 5:18 pm
by Todio
Аз също много съм търсил и ето какво открих. http://forum.offroad-bulgaria.com/showt ... 9#poststop
Дано помогне на някой.

Re: VP 44- ремонт

Posted: Sun Feb 15, 2009 6:55 pm
by automax
Браво Колега - това е :D :D :D

Re: VP 44- ремонт

Posted: Sun Feb 15, 2009 7:04 pm
by Todio
Нали за това е форума? Да си помагаме кой с каквото може.

Re: VP 44- ремонт

Posted: Mon Mar 02, 2009 9:28 pm
by presko79
за сьжаление нещата написани в форума на офроуд не са 100 процента реални .от доста врене работя с гнп-та,имам стенд,но нещата с вп 44 не се изясниха.имам инфо че част от производството на ел.управленията са китаиска реализация.след толкова мьки и поразени една камара управления от електрончиците по краи мен,продьлжавам с ексченча на бош или вграждане на цяла помпа от морга.даите да се мьчим да ги оправяме вече тия скапани помпи

Re: VP 44- ремонт

Posted: Mon Mar 02, 2009 11:31 pm
by САКСО
така си е,аз също потвърждавам това че неса на 100% вярни,но все пак са някаква насока...много е важно да се сложи точния транзистор иначе колата няма да върви както е вървяла преди....има доста хора който знаят какъв е транзистора но едва ли ще кажат,защото това си е голяма далавера да вложиш стотинки и да вземеш стотици левове....

Re: VP 44- ремонт

Posted: Thu Mar 05, 2009 12:39 am
by andromeda
IRF3205 не става .направо се распада на парчета

Re: VP 44- ремонт

Posted: Fri Mar 06, 2009 10:52 pm
by askman11
ами нормално е трудно се дава информация от която се печели . . ..

Re: VP 44- ремонт

Posted: Tue Mar 17, 2009 1:53 am
by naskotakiev
Ами преди 3 години когато ги правеха на три места само в Б-я се плащаше по900-1200лв. Сега се правят на пове4е от 9 места и цените се сринаха на 300-500.лв. А ако някой напише какъв е транзистора цената ще стане 50лв за ремонт на помпа. Познавам хора които са готови да платят 1000лв за да узнаят какъв е транзистора а тези които знаят не го казват :lol:
Винаги съм се питал докаде трябва да стига раздаването на информацията......

Re: VP 44- ремонт

Posted: Tue Mar 17, 2009 8:40 am
by rockton
naskotakiev wrote: Винаги съм се питал докаде трябва да стига раздаването на информацията......
Aми май до тук е "разумната" информация.....има дадени някакви насоки, останалото е творчество от страна на техника и експерименти , както и четене, сравняване на прагови характеристики и т. н. :idea: Противното, или оповестяването на методиката на ремонт, както и точният компонент би било аналогично на това да , "храниш папагал със златна лъжичка" :mrgreen:

Re: VP 44- ремонт

Posted: Tue Mar 17, 2009 11:00 pm
by askman11
малеее 1000 лв !!! почти съм съгласен . .. :lol:
:lol:

Re: VP 44- ремонт

Posted: Thu Apr 02, 2009 4:24 pm
by naskotakiev
а ако е за някой от твоя град? Да взема аз да му продам инфото а ?:lol:

Re: VP 44- ремонт

Posted: Thu Apr 02, 2009 7:32 pm
by najdobrix
жокер IRF е :lol: