Страница 1 от 1
X16XEL-Помощ
Публикувано на: Пон Фев 02, 2009 12:16 pm
от Мишо
Проблемът е следния - мотора стартира на 4 цилиндъра, след известна работа 4 цилиндър изчезва, след това след 2800 оборота се появява. Сменени са бобина, инжектор, свещ, кабели. Проблемът остава, софтуерно не записва нищо, газоразпределението е зацепено правилно. Компресията в съответния цилиндър е равна на останалите. Сменени са повдигачите на същия 4 цилиндър. Проблема също остава. Някой може ли да даде съвет?!?!?
Re: X16XEL-Помощ
Публикувано на: Пон Фев 02, 2009 8:32 pm
от renene
Виж с диоден пробник дали този цилиндър има управление на искрата на оборотите за които говориш,ако няма трябва да търсиш проблема в компа или да се обадиш да го правиме
Re: X16XEL-Помощ
Публикувано на: Вто Фев 03, 2009 5:25 pm
от Мишо
Има управление на искрата.
Re: X16XEL-Помощ
Публикувано на: Вто Фев 03, 2009 6:07 pm
от bobolin4o
Може би смуче въздух от някоя гарнитурка...
Re: X16XEL-Помощ
Публикувано на: Вто Фев 03, 2009 6:19 pm
от BaHka
Не си спомням този мотор ама точно от 4-ти цилиндър не "смучеше" ли вакум сервото на спирачките?
Re: X16XEL-Помощ
Публикувано на: Сря Фев 04, 2009 7:49 am
от renene
Виж да не я дави с бензин колега,налягане на бензина на празен ход и всички датчици които имат отношение със сместа,време на впръскване.На мен на такова ми прилича
Re: X16XEL-Помощ
Публикувано на: Сря Фев 04, 2009 10:45 pm
от batsvilen
Колега днеска дойде опел със същия мотор и същия проблем. Аз я гледах на ктс-са Multec S-V 4 ( между другото на някои има действителни стойности на други не , на тази нямаше и нямаше и грешки) та колегата е прави и се оказа че преди това са му правели главата и са му пасвали клапаните та единия остава отворен и колегата му взе малко повдигача и сега е 6. Интересното е че 4-ия цил. изчезва когато загрее. Успех с ремонта.
Re: X16XEL-Помощ
Публикувано на: Чет Фев 05, 2009 3:56 pm
от tnikolov
Там на четвъртия цилиндър не беше ли онова нвщо наречено ЕГР. Та то май действаше в тоя диапазон на оборотите. А ако е тръгнал да си ходи и не затваря добре...
Re: X16XEL-Помощ
Публикувано на: Чет Фев 05, 2009 4:44 pm
от bobolin4o
tnikolov написа:Там на четвъртия цилиндър не беше ли онова нвщо наречено ЕГР. Та то май действаше в тоя диапазон на оборотите. А ако е тръгнал да си ходи и не затваря добре...
... ще записва грешка свързана с това.
Re: X16XEL-Помощ
Публикувано на: Чет Фев 05, 2009 10:41 pm
от iliew
закачи му вакууммер и провери за пулсации на разреждането когато започне да прекъсва, ако има е проблем с клапаните
компресията не е критерии понеже налягането е твърде ниско при липса на запалване и не пробива през малки отвори между клапана и леглото му
Re: X16XEL-Помощ
Публикувано на: Пет Фев 06, 2009 8:04 pm
от batsvilen
Колега има ли развръзката на проблема ,че ми е интересно какво ще се окаже при тебе.
Re: X16XEL-Помощ
Публикувано на: Сря Фев 11, 2009 3:51 pm
от Мишо
Колеги, благодаря за съдействието. Проблема се оказа наистина механичен - клапаните не затваряха добре.
Re: X16XEL-Помощ
Публикувано на: Сря Фев 11, 2009 7:51 pm
от iliew
За нищо
Re: X16XEL-Помощ
Публикувано на: Сря Фев 11, 2009 8:37 pm
от batsvilen
Колега радвам се че сме били полезни ,проблема е бил като нашия. Явното този мотор има механични проблеми ( не че опелите нямат други
) много тирги са идвали със същите проблеми и най интересното е че постепенно почва да изчезва цилиндъра.