Страница 1 от 1

каква е тази грешка

Публикувано на: Сря Фев 18, 2009 8:33 pm
от ludiqmaks
Здравейте :D на един приятел пасата му е TDI и по някой път слет 2000 оборота неварвяла когато трябвало да вклучи турбото закачам я и ми излиза тази грешка
00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermittent
и аз досега несъм се закачал с дизели и реших да се изкажете първо за какво служи каде да го търся нещо от този род благодаря ви предварително

Re: каква е тази грешка

Публикувано на: Сря Фев 18, 2009 10:37 pm
от vankopestera
Това означава ,че налягането на турбото в определен режим не е такова каквото очаква ECU-то. От тук нататък трябва да го наблядаваш в движение и да видиш дали става по-високо или по-ниско от колкото трябва. По принцип в обороти при натоварване трябва да е около 1.0 - 1.2 bar. Ако подминава тези стойности влиза в авариен режим и принудително ограничава мощността докато не се загаси и запали отново, а ако не достига тези стойности пак си е проблем и тогава пак не върви, но поради недостиг на налягане.

Re: каква е тази грешка

Публикувано на: Сря Фев 18, 2009 10:45 pm
от ludiqmaks
аха значи нее заминал датчика а налягането не е в граници мерси :D
а ако надвишава трябва да разбера какво го реголира и да го поправя ли :cry:

Re: каква е тази грешка

Публикувано на: Чет Фев 19, 2009 8:43 am
от automax
Тогава най-вероятно е да не затвяря или да е прогорял байпасния клапан за свърхналягяне. Не си спомням на този дизел дали не се командваше с вакуум-виж да не се е откачило. Огледай добре турбината.

Re: каква е тази грешка

Публикувано на: Чет Фев 19, 2009 10:29 pm
от ludiqmaks
БЛАГОДАРЯ ВИ МНОГО :!: УТРЕ ЩЕ Я ПОГЛЕДНА

Re: каква е тази грешка

Публикувано на: Пет Фев 20, 2009 5:40 pm
от ludiqmaks
вакомите бяха на ред за това сменихме клапана :!: сега ще се надяваме проблема да не се появи скоро :D БЛАГОДАРЯ НА ОДЗОВАЛИТЕ СЕ :wink:

Re: каква е тази грешка

Публикувано на: Пет Апр 10, 2009 6:29 am
от yasser
Преди няколко дена един клиент се оплаква от следния проблем.
Ако кара в градски условия - няма проблем, колата ускорява и се чувства мощността.
Ако обаче е на магистралата, след като развие 120км/ч тягата изведнъж изчезва и все едно е кола без турбо. Ауди 1.9 ТДИ е автомобила.
Вчера идва да се похвали, че сама се е оправила, казвам му това е направо НЕвъзможно, значи пак сама ще се повреди. Обаче е възможно и да се е оправила не заради друго, ами защото явно е карана не с каквото гориво трябва. Просто са наливали не малко параходно гориво, което като показатели е май малко по-различно от дизела по бензиностанциите, а за чистотата на горивото и дума да не става.
Та...може и във вашия случай да е нещо подобно.

Re: каква е тази грешка

Публикувано на: Вто Апр 14, 2009 11:16 pm
от САКСО
[quote="ludiqmaks"]вакомите бяха на ред за това сменихме клапана :!: сега ще се надяваме проблема да не се появи скоро :D БЛАГОДАРЯ НА ОДЗОВАЛИТЕ СЕ :wink:[/quote]на тази грешка има три варианта,твоя вариант не е свързан с проблем в турбото,а по-точно в управлението му,след като вакуумите са наред,след смяна на Н75(клапана) проблема би трябвало да се реши :idea:

Re: каква е тази грешка

Публикувано на: Пет Май 29, 2009 3:10 pm
от mirix
Често срещано да залепне клапан на турбото и като дигне налягане и вкарва в авариен режим

Re: каква е тази грешка

Публикувано на: Нед Юли 12, 2009 9:30 pm
от strahil
Това турбо би трябвало да е с променлива геометрия, а не с байпасен предпазен клапан. Понякога прекомерното или понижено налягане се дължи на износване или блокиране на механизма който променя геометрията.