Страница 1 от 1

опел корса Б 1.0v12

Публикувано на: Сря Май 13, 2009 5:44 am
от svirepia
Здравейте колеги . Имам следния проблем пак с тия корси дебитомера се беше скапал ,показваше ниски стойности маса всмукан въздух.Смених го и всичко си влезе норма но стъковия мотор отиде в крайно положе ние и станаха едни обороти само перка му трябва и да литне .следняколко секунди оборотите падат без да се променя положението на стъпковия мотор и започва едно пукане във въздушния филтър .Та въпроса ми е проблема ми дали е в стъковия мотор или в компа понеже при диагностиката ми пише стъков мотор неизправен.А при проверка дефакто си бачка и той според мен е ОК.Със стария дебитомер стъпковия мотор пак си беше в това положение но палеше и гаснеше веднага.връщах ръчно но придаване на контакт си отиваше в старото положение .

Re: опел корса Б 1.0v12

Публикувано на: Сря Май 13, 2009 7:07 am
от auto
Щом е показвал някакви стойности дебитомерът ти е бил за почистване,а не за смяна,премери съпротивлението на 3 и 4 крак на моторчето,това му е ключа,при затворено състояние трябва да е 0 ома.На 1 и 2 крак трябва да има правоъгълен сигнал 12 волта,ако го няма провери кабели,ако са здрави е компютър.

Re: опел корса Б 1.0v12

Публикувано на: Сря Май 13, 2009 7:30 am
от bobolin4o
Имах случай с такава корса.
Дебитомера не работеше въобще, смених го с китайски... дърво. Клиента се нави и поръчах оригинален... добре. И се започна... високи обороти.
Температурен датчик - ок, ТПС - ок ( гледан през диагностиката ),всички необходими и актуални стойности си отговарят...
След 1 час лутане - захранване на компа, маси, флашване... решавам да откача ТПС и оборотите падат... Меря му захранването и масата, ок... решавам, че датчика е прецакан и поръчвам нов - 150 лева, оригинал... междувременно слагам едно съпротивление и му вдигам масата... оборотите - косъм...
след няколко дена го получавам, монтирам, махам съпротивлението, и - същата работа. Сега си имам ТПС, а клиента си кара със съпротивленийцето... та така.

Re: опел корса Б 1.0v12

Публикувано на: Сря Май 13, 2009 8:18 pm
от Aspar
Здравейте,имал сам такъв случай ресетирам адаптацийте става и с ктс и нещата се оправят стария износен разходомер ги е изместил в + и сега сместа е богата с оп ком също става

Re: опел корса Б 1.0v12

Публикувано на: Чет Май 14, 2009 5:21 am
от svirepia
auto написа:Щом е показвал някакви стойности дебитомерът ти е бил за почистване,а не за смяна,премери съпротивлението на 3 и 4 крак на моторчето,това му е ключа,при затворено състояние трябва да е 0 ома.На 1 и 2 крак трябва да има правоъгълен сигнал 12 волта,ако го няма провери кабели,ако са здрави е компютър.
Дбитомера го почистих но не стана само с това и се наложи смяна .Това съм го проверил и за това съм сигурен че стъпковото е ОК и кабелите са здрави също .А компютар е тежка диагноза ,ако е той някой знае ли място във Варна за ремонт.

Re: опел корса Б 1.0v12

Публикувано на: Чет Май 14, 2009 5:25 am
от svirepia
bobolin4o написа:Имах случай с такава корса.
Дебитомера не работеше въобще, смених го с китайски... дърво. Клиента се нави и поръчах оригинален... добре. И се започна... високи обороти.
Температурен датчик - ок, ТПС - ок ( гледан през диагностиката ),всички необходими и актуални стойности си отговарят...
След 1 час лутане - захранване на компа, маси, флашване... решавам да откача ТПС и оборотите падат... Меря му захранването и масата, ок... решавам, че датчика е прецакан и поръчвам нов - 150 лева, оригинал... междувременно слагам едно съпротивление и му вдигам масата... оборотите - косъм...
след няколко дена го получавам, монтирам, махам съпротивлението, и - същата работа. Сега си имам ТПС, а клиента си кара със съпротивленийцето... та така.

Това съм го чел доста пъти само не разбрах къде го слагаш съпротивлението на кои крачета на TPS и колко ома .И при тебе ли след даване на контакт стъпковото отиваше в крайно положение след като ръчно си го прибрал ?
Забравих да пиша ,че тествам опелчето с атс900 с последния ъпдейт намира си системата и дава "регулатор празен ход (EWD) неизправен "

Re: опел корса Б 1.0v12

Публикувано на: Чет Май 14, 2009 6:15 pm
от bobolin4o
Е аз съм написал... вдигаш му масата - сиреч м/у крачето на ТПС и кабела, който се явява маса...
Стойността не помня, експериментирай...

Re: опел корса Б 1.0v12

Публикувано на: Пет Май 15, 2009 5:30 am
от svirepia
Мерси днес ще пробвам отново че тая корса взе да хваща пайжина пред сервиза и ще пиша резултати .

Re: опел корса Б 1.0v12

Публикувано на: Нед Май 17, 2009 11:34 am
от svirepia
Здравейте отново проблема е решен според мен с помоща на колегата bobolin40 (благодаря за идеята ти )оказа се , че компютъра на опелчето търси някакви си данни от tps но не ги получава и и стъпковия мотор движи клапата че да ги намери ама няма понеже според мен компа се е скапал и от там проблемите започват .Четеца показва повреден регулатор на обороти понеже данните от tps не отговарят на търсените и става тая аномалия.Пробвах да заноля адаптациите но нестава пък и нали дебитомера е нов така че би трябвало само да се нармализира всичко но пак не.Запоих един тример на кафевия(-) кабел и на кафяв/бял кабел на tps дадох на компа търсените му данни и сега всичко е ОК колата пак лети както преди. Само че лампата остана да свети но това не е проблем пък и сега показва че tps е повреден но това не е проблем важното е че човека мина тънко и колата му върви!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D


Ако някой знае къде във Варна правят ремонт на тия компове моля да пише. :lol: :lol: :lol: