Page 1 of 1

кия-ретона не пали

Posted: Wed Jul 22, 2009 6:46 pm
by presko79
колеги ,работя по 1 кия ретона мотор 2.0тд-мазда мотор РФ-турбо,(сьщия като на Спортидж) имам някькви наблюдения по нея ,защото клиента е идвал и порано .след прегряване на друго място при друг колега са сменени воден радиатор и шлаиф на кратуна.проблема е че джипчето не кьса да пали ни топьл ни студен. запалването става след вьртене от повече от 15-20 сек.,но работи ли всичко е перфектно нито пуши нито загрява,има сьщата тяга като по рано .проверявах му центровка,местих аванса на гнп-то ефекта е почти нулев.Нямам апаратура да го прочета.А и преди да доиде при мен е ходил в КИЯ-Габрово и са му казали че няма диагностика а е с блинккоде! утре мисля да сваля ГНП,и дюзи и по стенда но дьлбноко се сьмнявам защото до преди ремонта е палел от четвьрт. някькви идеи?

Re: кия-ретона не пали

Posted: Wed Jul 22, 2009 7:00 pm
by rangel1
Мисля че не е от гнп и дюзи ако можеш провери налягането в цилиндрите.......

Re: кия-ретона не пали

Posted: Wed Jul 22, 2009 7:24 pm
by presko79
ок,не мие идвало на ум,пьрво ще я мерна,да е разкалила сегменти?

Re: кия-ретона не пали

Posted: Wed Jul 22, 2009 7:25 pm
by najdobrix
отвърнала :) (запекли)

Re: кия-ретона не пали

Posted: Wed Jul 22, 2009 9:22 pm
by YuliGeorgiev
Загледай се в аспуха докат върти на стартер.
Пропушва ли лекичко значи помпата подава и преодолява дюзите,следователно ДВИГАТЕЛ, ако ли не може да има много износен помпен елемент.
Елементарна диагностика= вадиш една дюза в въздуха с закачена тръбичка и гледаш дали докат вЪртиш пръска,втори вариант контролна дюза за да замериш налягането на помпата ( поне 300 атмосфери).

Re: кия-ретона не пали

Posted: Thu Jul 23, 2009 6:00 pm
by presko79
проблема е решен,всмисьл причината за непалене-липса на компресия мерих на 1 и 2 и се отказах данните са 14 за 1 и 14,5 за 2.прегряван е до безбожие,карьл го е на врьщане от морето докьто спре сам,налага се по сериозен ремонт.