Page 1 of 2

Диагностика на HONDA

Posted: Fri Jul 24, 2009 8:57 pm
by venelek
Здравейте.
Зблъсках се със следния случай.Автомобила е Акорд с мотор F20B6.При мерене на ламбда сондата преди катализатора дава сигнал=2,8в неизменя6т се на тихи обороти.При подаване на газ пада на около 1,5в.Откачих сондата и мерих опорното от компа,то е 3в а на подгряването си е батерийно.Тази след катализатора вади 0.6в.Иначе на компа всички маси и захранвания са си ОК.При четене на мигащия код няма никакви грешки.Успях да намеря същата кола и при тест се държеше по същия начин.
Направих справка в аутодата,толерансдата,уоркшоп и еситроник и навсякъде пише че трябва да е нормална(колебаеща от 0.2 до 0.8в)
Единствения проблем които притеснява клиента е завишения разход(около 9.5л.)Бил се консултирал със други собственици на модела и при тях разхода бил около 8 до 8.5л
Ако някои колега е имал подобен казус нека сподели

Поздрави.

Re: Диагностика на HONDA

Posted: Sat Jul 25, 2009 4:10 pm
by rangel1
Колега явно двете сонди са различни тая след катализатора е циркониева 0,2- 0,8в
а
другата титаниева или някъква друга от 0- 5в не си спомям точно нещата провери!!!
А що се отнася за разхода питай клиента поне още 5 пъти как я засича и т.н.
Успокой го психически и мисля че ще почне да гори по малко,може би проблема е психологичен!!!!!!!!

Re: Диагностика на HONDA

Posted: Sat Jul 25, 2009 7:01 pm
by venelek
То и аз си помислих че е 5 волтова въпреки че гореспоменатите програми твърдят обратното,но повече ме притеснява че няма лабда регулиране.

Някой друг да каже нещо по въпроса?

Поздрави.

Re: Диагностика на HONDA

Posted: Sun Jul 26, 2009 8:04 pm
by gt40
F20B6 1998-2003г 2000см3 147кс Аутодата: сонда 1 0.1-5 V , sonda 2 0.3-0.7 V Така пише?!
Успех!

Re: Диагностика на HONDA

Posted: Tue Jul 28, 2009 10:32 pm
by venelek
Колега би ли ме насочил къде по точно пише за сонда 1 че е 5в,че аз в мойта аутодата 3.18 гледам друго пише.


Поздрави.

Re: Диагностика на HONDA

Posted: Wed Jul 29, 2009 5:42 am
by gt40
Engine management Pin data, търсиш: Heated oxygen sensor , и конкретизираш по модел. Обърни внимание за 2.0 мотор!

Re: Диагностика на HONDA

Posted: Wed Jul 29, 2009 12:36 pm
by venelek
Е то и аз там гледам самоче при мен що пише 0,1-0,9v?

Re: Диагностика на HONDA

Posted: Wed Jul 29, 2009 7:22 pm
by bobolin4o
venelek wrote:Е то и аз там гледам самоче при мен що пише 0,1-0,9v?
Така си е - сонда до един волт...

Цветовете на кабелите какви са?
Другата кола също ли не правеше ламбда регулиране?

Re: Диагностика на HONDA

Posted: Wed Jul 29, 2009 8:15 pm
by venelek
Ми трябва да извикам клиента и да видя кви бяха точно кабелите.
Ако не се лъжа единия май беше зелен но да не та подведа.
Другата кола също не правеше ламбда регулиране и това много ме учуди.
Или работят така тия хонди или и двете имат един и същ дефект :lol:

Re: Диагностика на HONDA

Posted: Wed Jul 29, 2009 8:15 pm
by bobolin4o
По-вероятно да е второто...

Re: Диагностика на HONDA

Posted: Wed Jul 29, 2009 8:22 pm
by gt40
Де да знам?

Re: Диагностика на HONDA

Posted: Mon Aug 03, 2009 1:15 pm
by joroboichev
А пробва ли след като изгасиш и запалиш веднага отново първите няколко минути има ли ламбда регулиране?

Re: Диагностика на HONDA

Posted: Mon Aug 03, 2009 7:18 pm
by venelek
Сякак пробвах.И на студен и на горе6т двигател.

Re: Диагностика на HONDA

Posted: Mon Aug 03, 2009 8:30 pm
by gza
Даните на сондата трябва да са тези 0,1-0,9.Моят савет е да я видиш с осцилоскоп.Успех.

Re: Диагностика на HONDA

Posted: Mon Aug 03, 2009 8:52 pm
by venelek
Колега с осцилоскоп съм я гледал,но все пак мерси за съвета.