Page 1 of 1

И това доживях колеги....

Posted: Sun Jul 26, 2009 6:31 pm
by traqnsavov
Дойде в сервиза един фолсваген голф2, причината не работи втори цилиндър..

До тук лесно диагностицирах че от кабела на втори не хвърля искра..

Това е лесното, кабела не хвърля искра понеже датчика на хол си е въобразил че точно към 2-ри цилиндър не трябва да има искра...

Това е пълен шах, една ламарина се движи с отвори, това е цялата философия, на датчика..

Какво са се карали датчика и втори цилиндър не знам, само знам че тази кола е на сервиз, и майсторите там са в шах, и ни я връчиха на нас..

Нямах време да я гледам, в понеделник я почвам..

Но това си е ебахти повредата чесно..

Дайте идей, колкото повече, толкова повече, ако ще и да са малоумни, всякакви савети приемам..

Re: И това доживях колеги....

Posted: Sun Jul 26, 2009 7:50 pm
by rangel1
надали е виновен дачика може би проблема е от високото!!!!!!

Re: И това доживях колеги....

Posted: Sun Jul 26, 2009 7:53 pm
by gt40
На този обикновен вариант запалителна система и да се закучи?! И да се изкриви ламарината, пак не ми се вярва да спре искрата. Да не е пробив в капачка/? Чуденка си е .

Re: И това доживях колеги....

Posted: Sun Jul 26, 2009 7:54 pm
by gt40
Проводниците от хола до буксата виж!

Re: И това доживях колеги....

Posted: Mon Jul 27, 2009 4:32 am
by traqnsavov
Капачката и палеца са го сменяли..

Колеги четете, колата е служебна на автосервиз, и точните думи на майсторите бяха, ще я запаля ще и еббб майката..
Майсторите бяха вдигнали ръце от нея..

Ако е от буксата няма причина да не иска да хвърля само към втори цилиндър..

Съмнява ме нещо онзи екран дето се движи пред датчика, въпреки че това е една тъпа надупкана ламарина...

както и да е, днес ще пиша, даже може и снимков материал да кача, само да го разбера от какво е.. :| :|

Re: И това доживях колеги....

Posted: Mon Jul 27, 2009 8:38 am
by VOLUMAX
traqnsavov wrote:
Колеги четете, колата е служебна на автосервиз, и точните думи на майсторите бяха, ще я запаля ще и еббб майката..
Майсторите бяха вдигнали ръце от нея.
Егаси сервиза ....егаси майсторите ....егаси и Голф двойката космическа !

Пази боже ! :(

Re: И това доживях колеги....

Posted: Mon Jul 27, 2009 11:56 am
by dent
кабела на втори цилиндър изправен ли е какво съпротивление ти дава ?

Re: И това доживях колеги....

Posted: Mon Jul 27, 2009 2:59 pm
by traqnsavov
gt40 wrote:Проводниците от хола до буксата виж!
Позна, точно от там беше проблема..
Ламаринената перка търка в пюсовият край... :lol: :lol: :lol:
обаче само към втори цилиндър, заради ексцентричност..

Снимките ги правих с телефона, и не се вижда такива детайли...

Re: И това доживях колеги....

Posted: Tue Jul 28, 2009 5:29 am
by gt40
Радвам се, че бях полезен! :D

Re: И това доживях колеги....

Posted: Tue Jul 28, 2009 12:11 pm
by traqnsavov
Да...
При тея делка "Бош с механичен регулатор" се оказа че много трудно можеш да накараш кабелаците да стоят по правилният начи...