Page 1 of 2

stara baraka ПЕЖО 405 1,6 BDY

Posted: Sun Aug 16, 2009 4:50 pm
by llcoola
бараката идава при мрн с проблем неште да запали.работила си до в4ера и след смяна на ремаци някаде в някои сервиз и по4истване на дат4ика на коляновият вал от маслата и боклука отказала напално да пали.та аз гледам и кат всеки парво белези на вала горе долу отварям капака на разпределителния вал да видя дали всичко савпада и ок компресия ок бензин пуска , меря дис системата блока е ок ток да те утрепе дава кабели и свещи ок ,дат4ика на скоростната кутия (дат4ик колянов вал) в стоиности по аутодата и не и не препука се едно си разменил кабелите и на цилиндрите и а няма как да ги обаркаш то си пише кат за малоумни ,варти6 и не и не после вадиш свещите 3 ок едната мокра яко (на всеки цилиндар дава идеална искра) колата е 4етена с виза тя казва че всичко е ок ме не е .та мисалта ми е може ли датчика на коляновия вал да си е променил характеристиката и да се базика от там .

Re: stara baraka ПЕЖО 405 1,6 BDY

Posted: Sun Aug 16, 2009 4:56 pm
by mitko
Мерцедес са казали "Търсете грешката където сте пипали " . Ремъка на тая кола ако се не лъжа не е на белези а на чопове и не се зацепва на горна мъртва точка .Tака ли го проверявя? Няма логика да влезе на ход за смяна на ремъци и да не иска да пали заради датчик. :shock:

regards

Re: stara baraka ПЕЖО 405 1,6 BDY

Posted: Sun Aug 16, 2009 5:04 pm
by llcoola
законтрих го то4но така
по щифтове

Re: stara baraka ПЕЖО 405 1,6 BDY

Posted: Sun Aug 16, 2009 6:15 pm
by presko79
колега, даже без датчик кол.вал ще запали,няма да работи както трябва ,но ще запали ,виж пак цвнтровката да нее зацепена на 180градуса

Re: stara baraka ПЕЖО 405 1,6 BDY

Posted: Sun Aug 16, 2009 6:53 pm
by llcoola
бьркам с отверката като е на щифтове (белези центрована) буталото на 1- 4 горе разпределителният вал на 1 фаза горене 4 заваршва фаза изпускане заначи ок всичко отзад на маховика белега е на 0 както по книга почвам да се самнявам вече вьв всичко и си мисля на бобините си ги пише цилиндрите кои кабел каде утре ще ги поразменям да видим кво ще стане че днес не ми остана време.благодаря за бьрзите отзиви :D

Re: stara baraka ПЕЖО 405 1,6 BDY

Posted: Sun Aug 16, 2009 6:57 pm
by mitko
Ама на Peugeot първи е от към кутията .Това под внимание вземаш ли го?

regards

Re: stara baraka ПЕЖО 405 1,6 BDY

Posted: Sun Aug 16, 2009 6:59 pm
by mitko
presko79 wrote:колега, даже без датчик кол.вал ще запали,няма да работи както трябва ,но ще запали ,виж пак цвнтровката да нее зацепена на 180градуса
Е как ще стане че ми е мноооооого интересно . Кой ще каже че мотора се върти ???? Когато откачиш датчика искрата спира и помпата не тръгва.

regarsds

Re: stara baraka ПЕЖО 405 1,6 BDY

Posted: Sun Aug 16, 2009 7:04 pm
by llcoola
да знам на ясно сьм пьк това веднага се решава с размяна на кабели сигурен сьм че ще е нещо дребно скатано в тази барака .

Re: stara baraka ПЕЖО 405 1,6 BDY

Posted: Sun Aug 16, 2009 7:50 pm
by presko79
mitko wrote:
presko79 wrote:колега, даже без датчик кол.вал ще запали,няма да работи както трябва ,но ще запали ,виж пак цвнтровката да нее зацепена на 180градуса
Е как ще стане че ми е мноооооого интересно . Кой ще каже че мотора се върти ???? Когато откачиш датчика искрата спира и помпата не тръгва.

regarsds
митко ти нали си наясно че двг-тата на пежо и ситроен са еднакви ? преди две-три седмици при мен се довлече ситроен сьс сьщия мотор ,сменяли му сьединител,и незакачили буксата на датчика,как му работи помпата и как има искра след като буксата висеше.?неказвам че работи като хората,колата гаснеше и подьржаше ужасни обороти,тя затова и доиде но на собствен ход.аиде аз несьм добьр диагностик,не мие много и работа обясними как се е получило

Re: stara baraka ПЕЖО 405 1,6 BDY

Posted: Sun Aug 16, 2009 7:57 pm
by mitko
Единствения вариант това да стане е на друг мотор 1.6 не с DIS система а с дистрибуторна капачка (какъвто предполагам че е бил твоят ).т.е с датчик в делкото и с външен комутатор (те също имат датчик и на коляновия вал) ,а тука човека е писъл ,че е DIS System това се управлява всичко от ECU и тая система няма да запали без импулс от датчика на коляновия вал.

Sregards

Re: stara baraka ПЕЖО 405 1,6 BDY

Posted: Sun Aug 16, 2009 9:41 pm
by vrm
колегата е mitko e прав!
1-ви е от скоростите.

Re: stara baraka ПЕЖО 405 1,6 BDY

Posted: Sun Aug 16, 2009 9:57 pm
by presko79
това е ясно на болшинството от френските 1 цилиндьр е от кьм скоростите

Re: stara baraka ПЕЖО 405 1,6 BDY

Posted: Sun Aug 16, 2009 10:34 pm
by ludiqmaks
При DIS запалване няма значение кой е първи.

Re: stara baraka ПЕЖО 405 1,6 BDY

Posted: Mon Aug 17, 2009 11:46 am
by traqnsavov
Мдам BDY 1-рви е от към маховика, и ако се сещам точно, не се зацепва на ГМТ

Re: stara baraka ПЕЖО 405 1,6 BDY

Posted: Mon Aug 17, 2009 12:51 pm
by llcoola
да колеги така е днес след мака мака и много процедури е запалих неработи добре няма висиоки на 5 градуса предверение само там пали нито на 0 нито на 10 (в двата случая гарми,това са белезите на маховика) вартях и разпределителният вал как ли не (то не че може много) и неще да стане по добре та започвам да клоня кам този датчик(колянов вал ) все повече иначе остава компа да се побаркал щот тои определя предверението.