Page 1 of 1
Голф 4 мига лампа за масло
Posted: Tue Aug 25, 2009 6:36 am
by renene
Привет на всички

днес ще чета по проблема,но все пак ще бъда благодарен.Голфа е 98г. 1.4 16V мотора е AHW,управление марели MPI 4 AV.Проблема е следния ,като излезе от празен ход почва да мига лампата за маслото и пищи зумера.Датчика е сменен и налягането е наред. Проблема най вероятно е в таблото обаче нямам инфо къде отива сигнала от датчика ,дали директно в таблото или минава през компа и как да го оправя или поне да го излъжа.Когато колата е на празен ход датчика дава 20 ома съпротивление и някакви 7.5V на куплунга.Чета таблото с КТС в действителни стоиности изписва ниско налягане на маслото.
Re: Голф 4 мига лампа за масло
Posted: Tue Aug 25, 2009 7:13 am
by gza
Имах съштият проблем с ауди а4.При мен проблема беше лош маслен филтар и датчикът на маслото беше с подменен с друг с друго налягане.Провери и налягането на маслото.Успех!
Re: Голф 4 мига лампа за масло
Posted: Tue Aug 25, 2009 7:15 am
by traqnsavov
Тея голфове са с два датчика, бучнати са на масленият филтър отгоре...
Единият датчик изкючва на 0.2 атмосфери..
Другият датчик вкючва на 1.5 - 2 атмосфери.
Условието е следното.
Ако оборотите са по-високи от 1500 и вторият датчик не е вкючил, почва да пищи..
Смени си първо маслото и филтъра, има много голяма вероятнос да се оправи..
Не бързай да ровиш електрониката..
Re: Голф 4 мига лампа за масло
Posted: Tue Aug 25, 2009 8:57 am
by VOLUMAX
traqnsavov wrote:Тея голфове са с два датчика, бучнати са на масленият филтър отгоре..
Колега бъркаш голфовете

това не е голф 2
Тая кола е с един датчик, който е прекъсвач с нормално отворен контакт .
Включен е директно в таблото , което следи неговото показание след 1300 -1500 оборота .
Най-често проблема е в занижено налягане на маслото .
При някои коли оборотите при които таблото започва да следи датчика могат да се променят посредством VAG-COM .За проба може да опиташ да ги покачиш малко . Или просто след като запалиш колата замаси кабела от датчика и повиши оборотите да видиш дали ще пищи !
Re: Голф 4 мига лампа за масло
Posted: Wed Aug 26, 2009 6:56 am
by renene
През пробна лампа подадох маса ефекта е същия.
Re: Голф 4 мига лампа за масло
Posted: Wed Aug 26, 2009 7:11 am
by gza
Ето нещо полезно нищо че е на руски,надявам се да е от помощ
Если при работе двигателя загорается контрольная лампа давления масла и раздается
звуковой сигнал, это может быть вызвано следующими причинами:
– уровень масла ниже нормы;
– наличие неисправности в электрической цепи датчика давления и контрольной лампы;
– неудовлетворительная работа масляного насоса;
– слишком большой зазор в подшипниках коленчатого вала.
При загорании контрольной лампочки давления масла на работающем двигателе
немедленно выключите двигатель. Используя щуп для измерения уровня моторного
масла, проверьте уровень масла и при необходимости доведите его до нормы. Запустите
двигатель на оборотах холостого хода и проверьте, что контрольная лампа давления
масла больше не горит. В этом случае можно продолжить движение.
Если уровень моторного масла в норме, а контрольная лампочка давления масла горит,
не продолжайте движение самостоятельно, а отбуксируйте автомобиль в мастерскую
для проверки давления масла.
Если давление масла в норме, проверьте датчик давления масла и электрическую цепь
датчика.
Для проверки давления масла и датчика давления масла необходимо использовать
специальный манометр, в который можно ввинтить датчик давления масла.
ПОРЯДОК ВЫПОЛНЕНИЯ
1. Проверьте уровень моторного масла и, при необходимости, доведите его до нормы.
2. Прогрейте двигатель до нормальной рабочей температуры.
3. Вывинтите из держателя масляного фильтра
датчик (A) давления масла и ввинтите его в
манометр (3 – провод заземления манометра).
4. Ввинтите переходник манометра вместо датчика давления масла в держатель
масляного фильтра.
5. Соедините с массой автомобиля провод заземления манометра.
6. Используя дополнительные провода, подсоедините контрольный светодиод с
положительной клеммой аккумулятора и контактом датчика давления масла.
Светодиод должен гореть.
7. Запустите двигатель и плавно увеличивайте обороты двигателя. При избыточном
давлении в бензиновых двигателях 1,4-I – 10,3–0,7 бар и двигателях 1,6-/ 1,8-/ 2,3-I – 1,
2–1,6 бар светодиод должен погаснуть. В противном случае датчик давления масла
неисправен.
8. Увеличьте обороты двигателя до 2 000 об/мин. При температуре масла +80° С
избыточное давление масла должно быть не менее 2,0 бар. Меньшее давление масла
указывает на износ подшипников коленчатого вала.
9. Продолжите дальнейшее увеличение оборотов двигателя. При этом давление масла
не должно превышать 7,0 бар. В противном случае вышел из строя перепускной клапан
и необходимо заменить крышку масляного насоса с перепускным клапаном.
10. Установите на место датчик давления масла с новым уплотнительным кольцом и
затяните его моментом 25 Нм.
Re: Голф 4 мига лампа за масло
Posted: Tue Sep 29, 2009 5:14 pm
by strahil
Какво стана с Голфа колега? Не веднъж ми се е случвало проблема да е в таблото при тия VW-та - пропукана спойка, пътека... Но наистина трбва да се започне с измерване на действителното налягане на маслото при загрят двигател, в ниските обороти, и при обороти над 1500 об/мин.
Re: Голф 4 мига лампа за масло
Posted: Tue Sep 29, 2009 7:46 pm
by renene
Колега налягането е мерено няма проблем,сложихме друго табло и нещата са точни
