Страница 1 от 1

Ровър 216

Публикувано на: Нед Сеп 13, 2009 12:32 pm
от dimitar7005
Айде едно проблемче в стил Зоната на здрача. Колата е ровър 216 1995 с хонда мотор D 16 A8.
Проблема е следния. Като откачиш плюса на генератора колата работи перфектно,като се закачи плюса, т.е се
повиши напрежението колата започва да прекъсва и да не може да се форсира.Преди мен са сменили генератора но причината не е в него. Гледам с осцилоскоп импулса в запалването и установих че когато включа генератора честотата на импулса става горе долу два пъти по малка.Проверени са всички маси и плюсове по захранването на ЕКУ и на делкото.Дайте акъл!

Re: Ровър 216

Публикувано на: Нед Сеп 13, 2009 1:33 pm
от traqnsavov
Провери си масата от акумулатора до двигателя..

Това се прави, докато колата работи с един волтметър, едната клема на минусовата клема на акумулатора, другата клема на двигателя, не трябва д апоказва повече от 05 волта..

И да откачаш, така на ход клеми на акумулатор, си е чисто кощунство.. :cry: :cry:

Re: Ровър 216

Публикувано на: Нед Сеп 13, 2009 6:55 pm
от dimitar7005
Първо да напомня че всички маси включително и до двигателя са проверени,също да уточня че откачам + на генератора а не клемата на акумулатора

Re: Ровър 216

Публикувано на: Пон Сеп 14, 2009 8:55 am
от makaveli
здр. колко волта ти показва колата преди и след като сложиш плюса

Re: Ровър 216

Публикувано на: Пон Сеп 14, 2009 6:23 pm
от dimitar7005
12,5 и 13,9 волта

Re: Ровър 216

Публикувано на: Пон Сеп 14, 2009 6:56 pm
от rangel1
мисля че проблема е в еку гръмнал е някой стабилизатор на напрежение :roll: :roll: :roll:

Re: Ровър 216

Публикувано на: Вто Сеп 15, 2009 6:44 am
от gt40
Идеята на rangel1 не е за пренебрегване. Мери на ТПС опрното 5в.

Re: Ровър 216

Публикувано на: Вто Сеп 15, 2009 7:37 pm
от dimitar7005
Проблема е решен с ново ЕКУ