Страница 1 от 1

Ограничител на обороти

Публикувано на: Пон Сеп 14, 2009 8:12 am
от gt40
Някой да се занимава с аванс процесори? Трябва ми ограничител на обороти за 6200, за аванса не ми е нужна промяна. Бош делко с Хол.

Re: Ограничител на обороти

Публикувано на: Пон Сеп 14, 2009 12:15 pm
от bobolin4o
gt40 написа:Някой да се занимава с аванс процесори? Трябва ми ограничител на обороти за 6200, за аванса не ми е нужна промяна. Бош делко с Хол.
За каква кола става въпрос?

Re: Ограничител на обороти

Публикувано на: Вто Сеп 15, 2009 5:27 am
от najdobrix

Re: Ограничител на обороти

Публикувано на: Вто Сеп 15, 2009 6:28 am
от gt40
Golf 3 1.8 mono . Преди време му поосвежих мотора, смъкнах на щлайфа повечко, и върви по-добре. Обаче сина на собственика взе книжка! Клапаните имаха среща с бутало! :roll: "Като я юрках на 2-ра към 100 км/ч ... Колата е с газова и прескача и 7000, ако не чуваш какво става под капака. А не е с Шрик пружини все пак. Затова мисля вариант. Гледах на ДЕК, но "Авансът може да се задава в интервал от 0 до +25 градуса" . Ще им звъна, мерси все пак.

Re: Ограничител на обороти

Публикувано на: Вто Сеп 15, 2009 7:40 am
от bobigas
Колега наи простото решение е ,на по старите аудита съм виждал ограничителя е в палеца.От центробежната сила се свива една пружина и замасява високото напрежение.Ако имаш интерес пиши на лични ще ти изпратя един такъв.

Re: Ограничител на обороти

Публикувано на: Вто Сеп 15, 2009 8:29 am
от bobolin4o
Хваща се импулса от дюзата, вкарва се в интегриращо реле (ключ за газова уредба например), изхода на релето комутира газов Стоп клапан (на входа на плочката).
Ефекта е:
1. Принудителен празен ход, какъвто е на бензин.
2. Ограничител на оборотите, какъвто е на бензин.
Поради опасност от гадно лашкане, би било добре експериментално да направиш ограничаване на затвореното положение на Стоп клапана.
Успех!

Re: Ограничител на обороти

Публикувано на: Вто Сеп 15, 2009 7:58 pm
от gt40
За палеца: не става проверих с момчетата от БОШ. Точно такъв диаметър на оста с ограничител не се произвежда.
Предпочитам комутация на запалване, щото гаста е инертна и риск от гърмежи. Трябва да правя тригер на Шмид, преобразувател импулси-напрежение... Засега се търси друг път. Ако е за моята кола, да се напъна.

Re: Ограничител на обороти

Публикувано на: Сря Сеп 16, 2009 8:28 am
от bobolin4o
gt40 написа:За палеца: не става проверих с момчетата от БОШ. Точно такъв диаметър на оста с ограничител не се произвежда.
Предпочитам комутация на запалване, щото гаста е инертна и риск от гърмежи. Трябва да правя тригер на Шмид, преобразувател импулси-напрежение... Засега се търси друг път. Ако е за моята кола, да се напъна.
Това, което предложих се осъществява за 1 час, опасност от гърмежи - друг път! Правил съм го на Корса 1.2 пълна инжекция и на Голф 1.4 моно...
А ако спреш запалването, няма ли да трещи в ауспоха като някоя Газка ???

Re: Ограничител на обороти

Публикувано на: Сря Сеп 16, 2009 6:32 pm
от gt40
Приготвих един ключ газ-бензин. Ще го пробвам!!

Re: Ограничител на обороти

Публикувано на: Сря Сеп 16, 2009 8:05 pm
от najdobrix
При нужда от закъснение на запалването, се предлагат и модели ATC 70R / 70RC, като първият е без вграден комутатор, а вторият разполага с вградени комутатори за употреба при ECU с вградени комутатори