форд фиеста 1.1 -вече не гасне,но има друго

Всичко което ви вълнува за автомобилите.
Locked
makgaxan

форд фиеста 1.1 -вече не гасне,но има друго

Post by makgaxan »

смених въздушния филтър,позачистих около карбуратора,и изчистих клапана за маслото(отгоре на капака).запалих и започна да се чува нечуван звук досега,едно засвирване ,все едно ми свири ремък,но не е от него.
дали можете да помогнете с някое мъдро мнение.??


гасненето го открихме от къде е,беше се прецакал комутатора или там джаджата дето предава някакви импулси на бубината,след смяната вече не гасне,но сега е друго,капачката на маслото отгоре има два маркуча и има вакуум там,единия излиза от възд.филтър влиза в тази капачка и отива отдолу към карбуратора,та тази капачка като я натисна и се оправят оборотите иначе се вдигат и свалят.
мисалта ми е дали знаете какво има вътре какъв и е принципа на тази капачка-клапан и дали може при почистването да съм разместил някое клапанче или да съм запушил някоя дупчица.
ако сте имали подобен проблем драснете по нещо.
Last edited by makgaxan on Sat Oct 29, 2005 7:12 pm, edited 1 time in total.
Слави Шишков
КОЛЕГА
Posts: 39
Joined: Mon Aug 29, 2005 7:14 am
Location: Пловдив

Post by Слави Шишков »

Откачил си някой вакуум и засмуква въздух. Прегледай за това
autodrago
КОЛЕГА
Posts: 40
Joined: Sat Oct 29, 2005 2:21 pm
Location: Плевен
Contact:

СМЕНИ КАПАЧКАТА И СИ ГОТОВ

Post by autodrago »

Прегледай също всички вакуми за всеки случай..
УСПЕХ
mitko
КОЛЕГА
Posts: 603
Joined: Sat Dec 10, 2005 4:35 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Post by mitko »

Колега ,след като запушиш щуцера ,коийто влиза във филтъра и има два входа от карбуратора и капачката на маслото колата работи добре и не шуми ,доколкото разбрах от това което си написал. То представлява едно уширение което влиза във въздушният филтър на О пръстен отдоло излиза тънък маркуч ,който влиза в карбуратора отдоло (или всмукателния колектор) и един отстрани (по широк ), който влиза в капачката . Изкарай този щуцер от въздушният филтър и вътре има отвор на дъното към тънкият маркуч .Там трябвада има дроселиран отвор т.е. тапичка с малък отвор която се постая в по голям отвор .Най вероятно е паднала докато си чистил (почистил си и нея :D ) и сега отвора е голям и смуче повече въздух. Нямам на идея защо е направено така с тапичка ,като е можело и само отвора да е помалък????? Но това е основния проблем след почистване в тая област . На седмица имам 1 или 2 такива .

PS: И друг път се придържаи към принципа на Мерцедес ,или: Търсете проблема там където сте пипали! :D

Успех в ремонта .
Locked