Page 1 of 2
BMW 520I-E39 +BOSCH KTS200+2-ма супер разбирачи- НЕ ПАЛИ ??!
Posted: Sat Nov 14, 2009 10:36 pm
by dexter
Здравейте колеги , бмв-то е 98год. няма искра на свещите?? Компютъра на двигателя е сименс, преди 1 мес. беше стопило бобината на 4-ти цилиндър и опукало единия транзистор които я управлява- вътре в компа, взех транзистор от друг такув комп. и го смених- опраи се ! Не щеш ли... вчера ми звани собственника - Ей брат, не ще да пали ???!!! Отиам аз,.... искра на свеща-НЕ ?! От там: релета на компа-здрави бушони-здрави, маса на компа -ДА, контактен ключ -работи !? Добреееее ...викам колегата с " ВЕЛИКИЯ БОШ КТС200"

- закачаме..... гречка датчик на разпределителен вал !

ха ..добреее...трием грешката и вартим на стартер ...гледаме...не се появява пак като грешка???

пак вартим на стартер...грешки-0 !!

а-а-а ??? живи данни- сичко сигнализира ??

Ам сеа ?? намирам една аларма под жабката, гледам нема блокировка а и е с изолирбанд китаиска слагана после- не ще да е от нея...захранване има на компа ...сигнали от датчиците да ..... ???? бенз. помпа работи , но искра на свеща -НЕ ??? НЯкой ако има идеи да каже , аз ще експериментирам , благодаря

.....да не е копа само......а

??
Re: BMW 520I-E39 +BOSCH KTS520+2-ма супер разбирачи- НЕ ПАЛИ ??!
Posted: Sat Nov 14, 2009 10:43 pm
by traqnsavov
Искра към свеща не, ама замерили и комутацията към бобината, да не е опукала самата бобината..

Re: BMW 520I-E39 +BOSCH KTS520+2-ма супер разбирачи- НЕ ПАЛИ ??!
Posted: Sat Nov 14, 2009 10:48 pm
by dexter
а , колега тука бобините са 6 все на някой цилиндър щеше да му е здрава бобината и да запали тоз мисирен кош !
Re: BMW 520I-E39 +BOSCH KTS520+2-ма супер разбирачи- НЕ ПАЛИ ??!
Posted: Sat Nov 14, 2009 10:51 pm
by venelek
Я виж има ли импулс от датчика на коляновия вал,че тои като не работи коректно горят така комутаторите.
Успех
Re: BMW 520I-E39 +BOSCH KTS520+2-ма супер разбирачи- НЕ ПАЛИ ??!
Posted: Sat Nov 14, 2009 10:53 pm
by dexter
добре де на йиви данни нема ли да покаже че не се варти мАторЯ , бе ??- ако не работи датчика ??
Re: BMW 520I-E39 +BOSCH KTS520+2-ма супер разбирачи- НЕ ПАЛИ ??!
Posted: Sat Nov 14, 2009 10:55 pm
by dexter
мойе и да си прав, колега Wenelek ??? ...баь маа и затуи да е опукал транзистора миналия път ??? ...ама що не го е запечатало като грешка ??...ама не , транзистора беше опукал щото бобината се беше стопила, и дала на късо ! друго ше е ??

Re: BMW 520I-E39 +BOSCH KTS520+2-ма супер разбирачи- НЕ ПАЛИ ??!
Posted: Sat Nov 14, 2009 11:03 pm
by traqnsavov
С транзистора да не е опукало и друго по платката...
Замери с осцилоскоп дали на базите "ако са биполярни" или на гейта дали има импулси при завъртането на стартер..
Re: BMW 520I-E39 +BOSCH KTS520+2-ма супер разбирачи- НЕ ПАЛИ ??!
Posted: Sat Nov 14, 2009 11:05 pm
by dexter
Да кажа само... не с ктс 520 ами с ктс 200

Re: BMW 520I-E39 +BOSCH KTS520+2-ма супер разбирачи- НЕ ПАЛИ ??!
Posted: Sat Nov 14, 2009 11:07 pm
by dexter
даааа...да да

, ама неам осцилоскоп...ьммм , нали съм маистор

, сеа треба да търсим и таквоз чудо ! то като смениь транзистора варвя колата цял месец-1000 км ги има да знаш !
Re: BMW 520I-E39 +BOSCH KTS200+2-ма супер разбирачи- НЕ ПАЛИ ??!
Posted: Sat Nov 14, 2009 11:11 pm
by traqnsavov
А имаш ли снимка вътре на компютъра..
Замери и датчика за положението, че тоя комп е с два датчика, единият е за обороти, другият следи положението на коляновият вал..
Това е датчик работещ на принципа на хол, така му са крайщата 1-Захранване 12 волта, 2-Изход импулс, 3-Маса.
Re: BMW 520I-E39 +BOSCH KTS200+2-ма супер разбирачи- НЕ ПАЛИ ??!
Posted: Sat Nov 14, 2009 11:14 pm
by dexter
УТРЕ- ше търся осцилоскопа от еди колега ! и после ...ще докладвам ! благодаря , МНОО СТЕ ОТЗИВЧИВИ ! ЕЙ така се излиза от кризата ! Китаиците И руснаците затва са напред с материала !!!
Re: BMW 520I-E39 +BOSCH KTS200+2-ма супер разбирачи- НЕ ПАЛИ ??!
Posted: Sat Nov 14, 2009 11:24 pm
by dexter
добре де , ??? единия датчик е за оборотите- сигурно тои дава инфо на компа 4е матория се варти

тъи ама... другия дава инфо на компа кога да пусне искра бобината -ЦЪК-ЦЪК

, аз като чета на живи данни що показва че се варти тоз маторрр ???

другия датчик -тоз за положението не мое да се хване на " живи данни " ли ???, или аз съм ноо прост маа ??

Re: BMW 520I-E39 +BOSCH KTS200+2-ма супер разбирачи- НЕ ПАЛИ ??!
Posted: Sun Nov 15, 2009 8:41 pm
by yasser
Погледна ли добре бушоните, които са отпред под филтъра до компютъра?
Имал съм такъв случай.
Заради един бушон даваше около 7-8 грешки свързани с датчици по двигатела.
Казваше, че всичките са или прекъснати или всързани към маса. Естественно пак нямаше искра.
Re: BMW 520I-E39 +BOSCH KTS200+2-ма супер разбирачи- НЕ ПАЛИ ??!
Posted: Sun Nov 15, 2009 10:13 pm
by dexter
не са бушоните, тях първо ги проверих с товар-крушка20 вата- държат! остана да направя тва което каза колегата Traqnsavov- CKP, CMP senzor само да намеря осцилоскоп ! Обаче като разглабях миналия път видях едно съпротивление вързано кум обшият краи на бобините и към маса....... а общият краи е + от компа иде ?? .буфер неккъв??- ignition signal resistor . връзката там нешо ме усъмни... за кво е тоз ресистор ???утре ще видим !

Re: BMW 520I-E39 +BOSCH KTS200+2-ма супер разбирачи- НЕ ПАЛИ ??!
Posted: Thu Nov 19, 2009 9:44 pm
by dexter