Page 1 of 1
Мерцедес C-class 98г. проблем със отечка
Posted: Tue Nov 24, 2009 8:23 pm
by dent
тази кола преди три дни не изкаше да се отключи оказа се че е изтощен акумулатора, седяла е близо седмица във гараж, след като го заредил собственика идва при мен измервам консумацията и изненада 12-13 А всичко изключено. Залалих колата меря зарейдането от генератора 13.8 В , контролната лампа на акумулатора не свети. Откачам силовия кабел от генератора меря на ново консумацията 0.05 А , което е напълно нормално. Свалям генератора меря всичко ОК няма консумация и си зарежда 14.4 В дайте идея че утре трябва да я вземат тая барака. Имам съмнение за диодния блок но за мен няма такъв вариант "диод да пробие а след това да се оправи". Допълнителна аларма няма монтирана, има само някакво CD Sony допълнително монтирано. Генератора е Bosh 90A.
Re: Мерцедес C-class 98г. проблем със отечка
Posted: Wed Nov 25, 2009 12:35 am
by krasisil
Музиката не може да даде такава консумация дори и при неправилно свързване на плюсовете й. 12-13А това си е около 150W консумация

Диодите наистина няма да се оправят сами. Да не е обаче регулаторът

Re: Мерцедес C-class 98г. проблем със отечка
Posted: Wed Nov 25, 2009 9:37 am
by bobolin4o
krasisil wrote:Музиката не може да даде такава консумация дори и при неправилно свързване на плюсовете й. 12-13А това си е около 150W консумация

Диодите наистина няма да се оправят сами. Да не е обаче регулаторът

Едва ли, токът през четките е около 5 ампера.
Re: Мерцедес C-class 98г. проблем със отечка
Posted: Wed Nov 25, 2009 4:18 pm
by rangel1
Re: Мерцедес C-class 98г. проблем със отечка
Posted: Wed Nov 25, 2009 6:25 pm
by ivanovbg
Ако е дизел може да е залепнало и релето за свещите.Също така може и wентилатора на парното или печката за потгряване.По принцип процедирам така-закачам амперметъра и почвам бушоните един по един и нататъка се знае-това е квадратно гнездовия метод,много е бърз

Също така изчакай 10тина минути ,че някои системи при мерцедес и бмв работят по дълго след изключване на контакт.