Page 1 of 1
Имобилайзер2, рено мегане сеник
Posted: Wed Dec 16, 2009 7:50 am
by mitko
Извинявам се но при преместването на темата се получи гаф и темата се изтри ,затова отварям на ново темата тука .
Re: Имобилайзер2, рено мегане сеник
Posted: Wed Dec 16, 2009 7:51 am
by mitko
1.6 16v "K4M 700" е мотора но за съжаление имам само КТС що се отнася до рено
Митко би ли дал насока за решаването на този проблем
За да се реши проблема трябва Clip renault или ключарска техника .
regards
Re: Имобилайзер2, рено мегане сеник
Posted: Wed Dec 16, 2009 5:18 pm
by gergesevlievo
Аз успях да си променя имото с LAUNCH
Re: Имобилайзер2, рено мегане сеник
Posted: Wed Dec 16, 2009 8:01 pm
by dent
Няма страшно Митак "то на човек като не му върви и жена му не умира". Това в кръга на шегата пратих компа да му трепят имото и утре ще пиша какъв е резултата. За КАН КЛИП какво имаш в предвид да се обучават на ново ключовете ли ??
Re: Имобилайзер2, рено мегане сеник
Posted: Thu Dec 17, 2009 3:24 pm
by mitko
Не с Клип или т300 се прави за 3 минути.
regards
Re: Имобилайзер2, рено мегане сеник
Posted: Tue Dec 29, 2009 6:48 pm
by dent
Отново проблем със Рено меган 1,9 dti (F9Q 730) 1999 година, след ресетване на ECU-to и поставянето на емулатор колата си запали и замина поживо поздраво след седмица се връща със симптоми огаснала на място 10-15 секунди след като запалила и след това още няколко пъти направила проблем. При мен дойде на ход, след закачане на KTS в ECU-то имаше грешки:
1. реле подгревни свещи
2. датчик колянов вал (липсва сигнал)
Втората грещка се изтри но първата остана, не ме притеснява особенно, но идва следващия момент вадя датчика и го замервам 670 Ом, според ауто дата трябва да е 760 Ом
меря кабелите до буксата на UCU-то всичко ОК. Възможно ли е от тази разлика във съпротиввлението да създава проблеми този датчик или нещо се е омазало по ECU-то?
Re: Имобилайзер2, рено мегане сеник
Posted: Tue Dec 29, 2009 7:19 pm
by Todio
Да възможно е. Най-добре закачи осцилоскоп и виж дали има шумове в сигнала. Огледай самия датчик за пукнатини и дали по него не са полепнали стружки.
Re: Имобилайзер2, рено мегане сеник
Posted: Tue Dec 29, 2009 7:55 pm
by VOLUMAX
Много пъти ми се е случвало от междувитково късо да прави така . Съответно проблема се вижда на осцилоскопа .
Re: Имобилайзер2, рено мегане сеник
Posted: Sun Jan 03, 2010 12:02 am
by dent
Първо ЧНГ че бях на почивка и нямах нет, датчика нямаше видими пукнатини но имаше доста стружки по магнитната сърцевина . Идея нямам от къде може да са се вземали
Re: Имобилайзер2, рено мегане сеник
Posted: Sun Jan 03, 2010 5:29 pm
by Todio
При всяко стартиране стартера кърти от венеца парчета (макар и много малки), от там идват тези стружки и внасят смущения в работата на датчика.
Re: Имобилайзер2, рено мегане сеник
Posted: Thu Jan 07, 2010 2:50 pm
by georgi2106
при kts има ваможност да се наблюдават живи данни и би требвало да не показва обороти
Re: Имобилайзер2, рено мегане сеник
Posted: Sat Jan 09, 2010 8:52 pm
by Слави Шишков
Грешката с датчика за обороти я записва всеки път като оставиш колата на контакт.
Re: Имобилайзер2, рено мегане сеник
Posted: Sat Jan 09, 2010 9:36 pm
by rangel1
Re: Имобилайзер2, рено мегане сеник
Posted: Thu Mar 04, 2010 12:47 pm
by dent
Нова главоблъсканица със Megane Scenic 1.9dti радио ключ със транспондер (не пали).
Първото нещо което ми направи впечатление е че светодиода за имото не свети, а чек лампата мига. КТС-а в мотора намери грешки 1*дебитомер 2*датчик температура на въздуха, а стоиностите на датчика са в норми и във живи данни отчита 15 градуса . Във имобилайзера няма грешк, при задействане на изпълнителни звена светодиода си сработва "светва и огасва 4 пъти" , във живи данни дава (брой обучени ключове 0)
Re: Имобилайзер2, рено мегане сеник
Posted: Wed Dec 15, 2010 11:11 pm
by dent
mitko wrote:Не с Клип или т300 се прави за 3 минути.
regards
Митко ще дадеш ли жокер за процедурата със Т300 ???