Е46 320Д зацепване на ГНП-е

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
tps
Posts: 2
Joined: Thu Jan 17, 2008 12:59 am

Е46 320Д зацепване на ГНП-е

Post by tps »

Колеги,как да зацепя ГНП-то? ГНП-то е VP 44 и се прави с индикатор какви са стоиностите при ГМТ??
presko79
КОЛЕГА
Posts: 528
Joined: Mon Mar 02, 2009 9:08 pm
Location: gabrovo

Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е

Post by presko79 »

tps wrote:Колеги,как да зацепя ГНП-то? ГНП-то е VP 44 и се прави с индикатор какви са стоиностите при ГМТ??
Работата е много зор,имаше тука тема в която в краина сметка нищо не се каза като хората,Кьде АДЖЕБА се туря тоя индикатор даго е..а
Бензина е за измиване на дизелови части.
Evgenyiy
КОЛЕГА
Posts: 72
Joined: Sat Nov 24, 2007 3:16 am
Location: silistra

Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е

Post by Evgenyiy »

За зацепване на този мотор има специални инструменти комплект за валовете за веригата за оптегача на веригата и за запчатките на разпределителните валове ако не се лъжа едната е раздвижна.Има ги да се продават но не мога да кажа на каква цена са AST имат ето тук http://niteh.com/images/pdf/6.1.1.pdf . Без тях трудно се прави.
venelek
КОЛЕГА
Posts: 535
Joined: Tue Jan 30, 2007 5:20 pm
Location: Исперих

Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е

Post by venelek »

tps wrote:Колеги,как да зацепя ГНП-то? ГНП-то е VP 44 и се прави с индикатор какви са стоиностите при ГМТ??
В Аутодата ги има стойностите,а за подробно обяснение може да се обърнеш към колегата milennyc .В някоя от темите беше писал че се е справял с такава операция
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
KLESHTITE
КОЛЕГА
Posts: 585
Joined: Sat Sep 26, 2009 4:51 am
Location: Sofia ovcha kupel 2

Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е

Post by KLESHTITE »

супердизел застопоряване на първи цилиндър 100лева иначе индикатор няма каде да се сложи а налучкването е смешна работа
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
dyni
Posts: 7
Joined: Mon Mar 03, 2008 9:29 pm

Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е

Post by dyni »

Индикатора се монтира в средата между тръбите за високо налягане,след като се развие тапата.
georgi2106
Posts: 13
Joined: Thu Jan 07, 2010 2:02 pm
Location: бобов дол
Contact:

Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е

Post by georgi2106 »

dyni wrote:Индикатора се монтира в средата между тръбите за високо налягане,след като се развие тапата.
vp44.колега там има клапан[магнет вентил].320d не сам зацепвал,но на vp44 требва да има стопор
mitko
КОЛЕГА
Posts: 603
Joined: Sat Dec 10, 2005 4:35 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е

Post by mitko »

Зацепването на фланеца към помпата е само по един начин НА СТЕНД и след това се застопорява оста със странчния болт . Няма място за старите бабешки методи с индикатори и тем подобни . Без стенда на рака може да стане с 10 презацепвания .

regards
presko79
КОЛЕГА
Posts: 528
Joined: Mon Mar 02, 2009 9:08 pm
Location: gabrovo

Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е

Post by presko79 »

mitko wrote:Зацепването на фланеца към помпата е само по един начин НА СТЕНД и след това се застопорява оста със станчния болт . Няма място за старите бабешки методи с индикатори и тем подобни . Без стенда на рака може да стане с 10 презацепвания .

regards
А точно затова става вьпрос,щото индикатор няма кьде да се навие.Които измькне помпата без да навие стопорния болт яде намазания после.Аз достигнах до един близьк вариянт което свежда зацепването до макс,2 вадения на ГНП.
сваля се управлението при пьлна с гориво помпа,превьрта се на рька внимателно докьто от щуцера за 1 цил прокапе гориво,вьтре в ГНП има венец и датчик обороти .Тоя датчик чете на 2,3 или 4 места (зависи 4 или 6 цил. е помпата) кьдето е прикапало от щуцера се докарва до мястото от което чете датчика.В това положение се застопорява и се качва на колата.
Аз направих така 2 пьти при смяна на помпи извадени в морги без да са стопирани.И 2-та пьти стана с малка донастроика.
Бензина е за измиване на дизелови части.
Aspar
КОЛЕГА
Posts: 148
Joined: Mon Feb 09, 2009 7:57 pm
Contact:

Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е

Post by Aspar »

presko79 wrote:
mitko wrote:Зацепването на фланеца към помпата е само по един начин НА СТЕНД и след това се застопорява оста със станчния болт . Няма място за старите бабешки методи с индикатори и тем подобни . Без стенда на рака може да стане с 10 презацепвания .

regards
А точно затова става вьпрос,щото индикатор няма кьде да се навие.Които измькне помпата без да навие стопорния болт яде намазания после.Аз достигнах до един близьк вариянт което свежда зацепването до макс,2 вадения на ГНП.
сваля се управлението при пьлна с гориво помпа,превьрта се на рька внимателно докьто от щуцера за 1 цил прокапе гориво,вьтре в ГНП има венец и датчик обороти .Тоя датчик чете на 2,3 или 4 места (зависи 4 или 6 цил. е помпата) кьдето е прикапало от щуцера се докарва до мястото от което чете датчика.В това положение се застопорява и се качва на колата.
Аз направих така 2 пьти при смяна на помпи извадени в морги без да са стопирани.И 2-та пьти стана с малка донастроика.
Идята не е лоша ще я пробвам , иначе и предния път бях писал че варианта е само стенд индикаторо не върши работа и опитите са излишни .
KLESHTITE
КОЛЕГА
Posts: 585
Joined: Sat Sep 26, 2009 4:51 am
Location: Sofia ovcha kupel 2

Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е

Post by KLESHTITE »

с проби ще запали на капка може ама на тая помпа после финно няма и кво праим а колегата с тапата м(у щуцерите да не пише глупости че ще заблуди някой
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
ivanovbg
КОЛЕГА
Posts: 2273
Joined: Wed Mar 11, 2009 8:00 pm
Location: София
Contact:

Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е

Post by ivanovbg »

От лявата страна на гнпто има болт който се отвива и в него се пъха Spacer(5)-(болт който отпред се празпробива на струг мисля че беше 6 мм)пъхаш пръчка 6 мм и завърташ помпата докато не я застопориш да не мърда наляво надясно и си готов.В аутодатата си го пише,до сега когато е сменяна верига или сме сваляли глава за ремонт все така сме правили и не е имало проблем ,а всеки път си го правим наново,че стария го губим някъде.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
presko79
КОЛЕГА
Posts: 528
Joined: Mon Mar 02, 2009 9:08 pm
Location: gabrovo

Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е

Post by presko79 »

ivanovbg wrote:От лявата страна на гнпто има болт който се отвива и в него се пъха Spacer(5)-(болт който отпред се празпробива на струг мисля че беше 6 мм)пъхаш пръчка 6 мм и завърташ помпата докато не я застопориш да не мърда наляво надясно и си готов.В аутодатата си го пише,до сега когато е сменяна верига или сме сваляли глава за ремонт все така сме правили и не е имало проблем ,а всеки път си го правим наново,че стария го губим някъде.
А като ти докарат някоя кола с извадено ГНП,без навит стопорен болт ?
Бензина е за измиване на дизелови части.
ivanovbg
КОЛЕГА
Posts: 2273
Joined: Wed Mar 11, 2009 8:00 pm
Location: София
Contact:

Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е

Post by ivanovbg »

presko79 wrote:
ivanovbg wrote:От лявата страна на гнпто има болт който се отвива и в него се пъха Spacer(5)-(болт който отпред се празпробива на струг мисля че беше 6 мм)пъхаш пръчка 6 мм и завърташ помпата докато не я застопориш да не мърда наляво надясно и си готов.В аутодатата си го пише,до сега когато е сменяна верига или сме сваляли глава за ремонт все така сме правили и не е имало проблем ,а всеки път си го правим наново,че стария го губим някъде.
А като ти докарат някоя кола с извадено ГНП,без навит стопорен болт ?
Еми аз си го навивам-при свалянето може и да не го слагаш-това ти трябва за монтажа.Друго е ако са ти я докарали на части помпата -тогава ти трябва индикатор.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
mitko
КОЛЕГА
Posts: 603
Joined: Sat Dec 10, 2005 4:35 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е

Post by mitko »

Колега ти май не четеш ? На тая помпа индикатор къде ще навиеш ? Няма място за индикатор .

regards
Post Reply