Проблем с Фиат Пунто ?
Публикувано на: Чет Яну 28, 2010 11:23 am
Зравейте ,
Колата е Пунто '94-та , мотор 176А6.000 IAW 6F.SB - моно инжеция
Колата дойде при мен не палеща ... беше замръзнало последното гърне и като го размразихме запали от четвърт , празен ход идеален , смес на място перфектна .... дори катализатора работи ....
Проблемът , който остана и според клиента го е имало и преди това , е следния ... след като загрее , при първото даване на газ , колата върви ... връщам педала , натискам пак до край - усеща се лека загуба на мощност .... връщам / натискам - още загуба на мощност .... на петия опит не може да прескочи 3000 оборота на 1-ва .... на десетия губи и празния ход , изгасва и пали трудно след това ...
Ако я изгася за около минута всичко започва отначало ...
- няма грешки
- живи данни в норми с изключение на това , че ламбда сондата започва да показва бедна смес , докато прави мизериите ... а времето на впръскване в този момент стои сравнително постоянно и според скенера , и според осцилоскопа ... реагира на промяна на педала , но работата на мотора не се променя
- мерих налягане на гориво в движение - постоянно 1,2-1,3 бара , в зависимост от манометъра (пробвах с 3 различни)
- свалих гърнетата , пробвах я и само по изпускателен колектор - няма разлика (освен в звука)
- не губи антифриз и няма СО2 в охладителната система
- ангренаж ОК - включително разглобих всичко за да проверя шпонките
- реглаж на клапаните ОК - проверих ги и на топло
- имам разклонителна кутия - гледах с осцилоскопа всички всички сигнали , захранвания и маси в движение - всичко изглежда ОК
- откачих алтернатора - с идеята да не би да вкарва някакви шумове
- изолирах EVAP-a и го пробвах и без тапа на резервоара
Пробвах да сменя (въпреки че изглеждат ок) :
- дюза - 2 нови
- компютър - пак два
- мап сензор
- TPS
- ламбда сонда
- двата датчика за температура
- датчик на коляновия вал
- шайба на коляновия вал
- бобини , кабели , свещи (понеже съм имал подобен случай , заради смущения от запалителната с-ма)
- прерових инсталацията на мотора кабелче по кабелче
- сложих мостчета на главното реле
- свалих и почистих всички маси
- източих бензина и налях нов
Всяка от старите части пробвах на същото такова пунто и то си работи кат слънце ...
Дайте някакви идеи , че моите свършха![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Колата е Пунто '94-та , мотор 176А6.000 IAW 6F.SB - моно инжеция
Колата дойде при мен не палеща ... беше замръзнало последното гърне и като го размразихме запали от четвърт , празен ход идеален , смес на място перфектна .... дори катализатора работи ....
Проблемът , който остана и според клиента го е имало и преди това , е следния ... след като загрее , при първото даване на газ , колата върви ... връщам педала , натискам пак до край - усеща се лека загуба на мощност .... връщам / натискам - още загуба на мощност .... на петия опит не може да прескочи 3000 оборота на 1-ва .... на десетия губи и празния ход , изгасва и пали трудно след това ...
Ако я изгася за около минута всичко започва отначало ...
- няма грешки
- живи данни в норми с изключение на това , че ламбда сондата започва да показва бедна смес , докато прави мизериите ... а времето на впръскване в този момент стои сравнително постоянно и според скенера , и според осцилоскопа ... реагира на промяна на педала , но работата на мотора не се променя
- мерих налягане на гориво в движение - постоянно 1,2-1,3 бара , в зависимост от манометъра (пробвах с 3 различни)
- свалих гърнетата , пробвах я и само по изпускателен колектор - няма разлика (освен в звука)
- не губи антифриз и няма СО2 в охладителната система
- ангренаж ОК - включително разглобих всичко за да проверя шпонките
- реглаж на клапаните ОК - проверих ги и на топло
- имам разклонителна кутия - гледах с осцилоскопа всички всички сигнали , захранвания и маси в движение - всичко изглежда ОК
- откачих алтернатора - с идеята да не би да вкарва някакви шумове
- изолирах EVAP-a и го пробвах и без тапа на резервоара
Пробвах да сменя (въпреки че изглеждат ок) :
- дюза - 2 нови
- компютър - пак два
- мап сензор
- TPS
- ламбда сонда
- двата датчика за температура
- датчик на коляновия вал
- шайба на коляновия вал
- бобини , кабели , свещи (понеже съм имал подобен случай , заради смущения от запалителната с-ма)
- прерових инсталацията на мотора кабелче по кабелче
- сложих мостчета на главното реле
- свалих и почистих всички маси
- източих бензина и налях нов
Всяка от старите части пробвах на същото такова пунто и то си работи кат слънце ...
Дайте някакви идеи , че моите свършха
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)