Solenoid & Piezo Injector Tester
Solenoid & Piezo Injector Tester
Бях обещал да пусна един клип в една вече заключена тема (common rail), ето го и него:
http://www.youtube.com/watch?v=6fAnytMttXU
За лошото качество се извинявам, но нямаше време за изкуство.
http://www.youtube.com/watch?v=6fAnytMttXU
За лошото качество се извинявам, но нямаше време за изкуство.
Re: Solenoid & Piezo Injector Tester
Прав си.Извинявай.Тук поне можеш да си вземеш думите назад
Доста си се потрудил.Браво!!!
След като разбираш толкова от електроника ще ти дам по перспективна идея-Да се направи такова устройство с което да се измерва реалния ъгъл на изпреварване при бензин и дизел-комънрейл .Примерно от датчика на коляновия вал и по сигнала от първа дюза(свещ).Може и за обикновен дизел чрез пиезо датчик.И да го показва в цифров вид а не чрез стробоскоп и да не чете ъгъла от компа,да работи както с датчик на хол така и със 60-2 зъба.
Може и ако има 4-5 входа да прави и някъкъв пауър баланс на цилиндрите
Примерно и аз мога да се включа в такава разработка с инфо , хардуер и тест .Със софта по тези пикчета не ме бива много.Или пък бих си платил за такъв готов.




Last edited by ivanovbg on Sat Feb 06, 2010 10:54 pm, edited 8 times in total.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: Solenoid & Piezo Injector Tester
Още веднъж се извинявам, но разговора на тема дали такова устройство има почва у нас вече го водихме и резултата беше заключена тема. Убедителна молба към тези, които смятат, че това е загуба на време да не си го губят тук.
- Да с устройството се проверява дали дюзите пръскат.
- Да с устройството се проверява дали дюзите пръскат.
Re: Solenoid & Piezo Injector Tester
.... а не може ли да се направи с електрическа помпа ?
Re: Solenoid & Piezo Injector Tester
За 1000 бара?Скъпоsporttech wrote:.... а не може ли да се направи с електрическа помпа ?

Колега,а какво ще кажеш за погорната идея?С тази техника ще можем по лесно да центроваме помпите,да откриваме грешки в зацепването на ангренажа,да видиме кой цилиндър работи с намалена мощност или прекъсва при ралични обороти и защо.
Last edited by ivanovbg on Sat Feb 06, 2010 11:04 pm, edited 1 time in total.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: Solenoid & Piezo Injector Tester
"Или пък бих си платил за такъв"
Виж темата "common rail" и там имаше хора, които твърдяха същото, но в момента в който видяха работещо устройство се загубиха някъде. Добре, че електрониката ми е хоби а не си вадя хляба с нея защото щях да умра от глад.
Виж темата "common rail" и там имаше хора, които твърдяха същото, но в момента в който видяха работещо устройство се загубиха някъде. Добре, че електрониката ми е хоби а не си вадя хляба с нея защото щях да умра от глад.
Re: Solenoid & Piezo Injector Tester
Нали се разбрахме да не обсъждаме тая тема. Ако си навит да направя една примерна блок схема,да видиш какво можеш да направиш по въпроса и колко ще ми струва.После ако ми изнася-NOname wrote:"Или пък бих си платил за такъв"
Виж темата "common rail" и там имаше хора, които твърдяха същото, но в момента в който видяха работещо устройство се загубиха някъде. Добре, че електрониката ми е хоби а не си вадя хляба с нея защото щях да умра от глад.


Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: Solenoid & Piezo Injector Tester
.... що бе ... една помпа от моргата и рейка пак от там ... и електромотор ..... всъщност колко мощност харчат тия помпи ?ivanovbg wrote:За 1000 бара?Скъпоsporttech wrote:.... а не може ли да се направи с електрическа помпа ?Отдавна съм го обмислял.Тук съм писал за това http://www.kolegi.info/viewtopic.php?f= ... a&start=45
Колега,а какво ще кажеш за погорната идея?
.... иначе за комутатора .... незнам .... всеки си има методи .... не че съм голям специалист по дизелите , но и според мен комън рейлите имат достатъчно добри възможности за самодиагностика ..... като добавим и елементарната проверка на обратното гориво , ми се струва достатъчно за да се диагностицира проблем в дюзите ...... от там нататък си има сервизи/хора , които се занимават с проверка/ремонт .....
.... а за това с дачика на коляновия вал .... проблема е , че трябва за всеки двигател да знаеш ъгъла на датчика и на дупката спрямо ГМТ .... останалото е софтуер ....
Re: Solenoid & Piezo Injector Tester
както казах със софта не се справям
А с 60-2 зъба на всички май е eднакъв.Новите всички са 60-2.

Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: Solenoid & Piezo Injector Tester
NOname Това го има направено и се продава от китайците . За мене това не е никаква проверка . Това го правя още на автомобила .Вадя дюзите навън и докато върти гледам дали пръска или не (дори на стартер ако помпата е добра вдига до 300 бара, а с тая помпа няма как да ги качиш). Това не е интерес за професионален ремонт на инжектори . Стендовете ,който се предлагат имат работно налягане от 200-2000бара и имат заложени работни карти за всеки инжектор . По ози начин имитират на 90% работат на инжектора в мотора като за един работен цикъл на стенда от 30 мин проверява впръскано гориво количество и върнато гориво количество. Аз ти писъх защото с подобен стенд (китайски има направен и цената му е 550$ с помпи с конектори към инжекторите ........) проверихме инжектори делфи на Форд и резултата беше че са ок. Проблема не се реши защото автомобила продължи на 2300 оборота да забива . Оказа се че на 800 бара 2 от инжекторите изтърват и пада налягането на рейла и автомобила кляка . До тука си направил лесната работа от разработката .Сега предстой как да направиш налягане от 200-2000 с плавно регулиране (ако го правиш с помпа от моргата и електромотор ти е ясно какво трябва да е управлението , инвертор ),тка че да има и датчик да го следиш ,а след това и имитация на работен цикъл и измврване на впръскано и върнато гориво . Не е невъзможно да се направи ,но колко усилия и средства ства?
PS:Бях дал линк на добър стенд . Да може дапогледнеш функцй и възможности ,а да не кажа че и цената му не е страшна http://carbonzapp.com/downloads/DIESEL% ... 20CRU2.pdf
regards
PS:Бях дал линк на добър стенд . Да може дапогледнеш функцй и възможности ,а да не кажа че и цената му не е страшна http://carbonzapp.com/downloads/DIESEL% ... 20CRU2.pdf
regards
Re: Solenoid & Piezo Injector Tester
sporttech wrote:....... но и според мен комън рейлите имат достатъчно добри възможности за самодиагностика ..... като добавим и елементарната проверка на обратното гориво , ми се струва достатъчно за да се диагностицира проблем в дюзите ...... от там нататък си има сервизи/хора , които се занимават с проверка/ремонт .....
+1

....закача и всичко да му казва ! А и да е евтина разбира се !
КТМ is the BEST fuck the rest !
Re: Solenoid & Piezo Injector Tester
+1mitko wrote:...........


КТМ is the BEST fuck the rest !
Re: Solenoid & Piezo Injector Tester
mitko, кажи цената и кой,го продава този стенд:http://carbonzapp.com/downloads/DIESEL% ... 20CRU2.pdf
Re: Solenoid & Piezo Injector Tester
mitko, VOLUMAX Вие май сте пропуснали да прочетете третия отговор (вижте малко по-горе)
Re: Solenoid & Piezo Injector Tester
Аз немога да разбера какво искаш да постигнеш ?Изтъкваме ти недостатаците на тая машинка която искаш да направиш ! Истината излиза в спора .Щом само се нервиш и изразяваш неадекватна защита ( от типа на третия отговор ) на това коетои си разработил как ще убедиш хората да си го купят и че с него могат да вършат адекватни проверки? Аз поне мисля че когато хората коментират недостатаците за тебе това е плюс за насоки към подобряване на разработките . Така се получава с всички разработки направени в България .С Вагкомандера на Абритус, Упата на Пенко , Омегата на Любо , ТМПро на Боги..... ,който познавам и са направили страхотни уреди с който работя от доста време,но за тях винаги е било от полза да им кажеш къде бъркат . Явно ти си от тия дето правиш нещо за да си губиш ти времето а не за да се работи с него адекватно ! Моите уважения за това което си направил ,но ще заключа и тая тема защото няма смисъл от твоето писане по въпроса щом не коментираш . Ти за мене драскаш по някоя недомлъвка не с молба да се допиташ а с идеята да се изтъкнеш какво си направил . Мисля че не е тука мястото.
regards Moserator
regards Moserator