Страница 1 от 1

пежо306

Публикувано на: Сря Фев 17, 2010 8:09 pm
от kaloqnmladenov
пежо 306 99г rhy boch edc15c2 не пали няма грешки само виждам че налягането е ниско сминих регулатора пак неште шммото е отключено

Re: пежо306

Публикувано на: Сря Фев 17, 2010 8:12 pm
от kaloqnmladenov
ако може да мш дадете савет

Re: пежо306

Публикувано на: Сря Фев 17, 2010 8:21 pm
от vankopestera
Откачи обратната нафта на дюзите и виж дали някоя не хвърля прекалено много - на стартер трябва едвам да излиза гориво от тях. Иначе виж дали към ГНП-то се подава гориво да не е подкачваща помпа. Може и ГНП да е.

Re: пежо306

Публикувано на: Сря Фев 17, 2010 8:23 pm
от mitko
Какво е налягането ? Има ли промяна след смяна на регулатора? Как е горивния филтър? Опиши какво си проверил за да ти се даде съвет . Неможе без да се положат услия да се иска помощ !

regards

Re: пежо306

Публикувано на: Сря Фев 17, 2010 10:04 pm
от kaloqnmladenov
откачих обратното гориво сичко е оган налягането като смених регулатора е сьщото 80 филтара е добре

Re: пежо306

Публикувано на: Сря Фев 17, 2010 10:11 pm
от kaloqnmladenov
то е с помпа в реэервара и тя е добре

Re: пежо306

Публикувано на: Сря Фев 17, 2010 10:13 pm
от kaloqnmladenov
според мен не е ГНП защото като изкарам регулатора и го вкарам помпата се пьлни и пали и огасва

Re: пежо306

Публикувано на: Чет Фев 18, 2010 2:57 am
от KLESHTITE
изкарай една дюза навън виж какво прави ама май ще е ГНП смени му уплътнителите и пробвай

Re: пежо306

Публикувано на: Чет Фев 18, 2010 6:34 pm
от kaloqnmladenov
смених помпата но не е от нея оказасе че се е екапало оправлението на регулатора смених компа махнах имото и запали равоти пефекно но се чудя дали да сменя и регулатора с нов да не се скапе пак :shock:

Re: пежо306

Публикувано на: Чет Фев 18, 2010 6:55 pm
от rangel1
:roll:

Re: пежо306

Публикувано на: Пет Фев 19, 2010 10:47 am
от bobolin4o
rangel1 написа:Ха тва ми беше идеята когато питах за дачика за налягане с какви характеристики работи това чудо и идеята ми беше да разучим подробно нещата но повечето решиха че се занимавам с глупости но ако ти знаеше характеристиките и начина по който еку управлява тоя клапан с едно закачане на осцилоскопа щеше да разбереш за 5 минути кво става :idea:
Понякога и малоумниците имат полезни идеи :mrgreen:
Ми ти питаше за датчика за налягане, а там не е нужно да му знаеш кътните зъби... Просто си закачаш системата, гледаш си налягането в реално време и го сравняваш с външен манометър, ако имаш естествено. Лично аз нямам, но така или иначе не ми се е налагало.
А що се отнася до въпросния случай, в ЕСИ е описано подробно как се проверява въпросния клапан (електрически) захранване 12 волта, има си и актуална стойност - коефицент на запълване, която може да се провери и с осцилоскопа, е какво повече ти трябва,за да решиш за кратко време, че компа не става?
Изображение