Page 1 of 3

Опелче и VP44

Posted: Fri Feb 26, 2010 10:40 pm
by renene
Дава ми грешка Р1630 и Р1631 интересно транзистора изглежда здрав,нема палене .Ще го гледам по обстойно утре.Искам да питам дали самия клапан може да се свали на място за да го пусна в ултразвука?

Re: Опелче и VP44

Posted: Fri Feb 26, 2010 11:16 pm
by KLESHTITE
колко гориво хвърля от дюзите има ли нафта изобщо

Re: Опелче и VP44

Posted: Fri Feb 26, 2010 11:31 pm
by mitko
Няма какво да му чистиш на клапана ,тои е една проста намотка . Проблема е управление на клапана щом записва 1630 и 1631 .

regards

Re: Опелче и VP44

Posted: Sat Feb 27, 2010 12:27 am
by renene
Трябва ми номер на транзистора пробван ако имаш разбира се ,може и на лични

Re: Опелче и VP44

Posted: Sat Feb 27, 2010 12:36 am
by renene
KLESHTITE wrote:колко гориво хвърля от дюзите има ли нафта изобщо
дюзи не съм свалял,обаче по запушен колектор не съм виждал на три места отворите са по 10мм :shock: Навта има на тръбичките .Изолацията на проводника до клапана се е разпаднала силно се надявам да се размине само с това.

Re: Опелче и VP44

Posted: Sat Feb 27, 2010 8:37 am
by KLESHTITE
то нафта хвърля ама колко ? то по това се познава здрав ли е транзистора ако е трябва да хвърля на 50 см

Re: Опелче и VP44

Posted: Sat Feb 27, 2010 1:01 pm
by renene
Много малко мята и транзистора изглежда здрав.Тази сутрин на разкачени кабели към клапана с пробна лампа имаше сигнал,като закачихме кабелите вече нямаше сигнал и не знам дали проблема не е преди този транзистор.

Re: Опелче и VP44

Posted: Sat Feb 27, 2010 3:38 pm
by KLESHTITE
подкачи гориво с помпа и стисни обратното нема опел кадето да не запали

Re: Опелче и VP44

Posted: Sun Feb 28, 2010 3:27 pm
by Aspar
KLESHTITE wrote:то нафта хвърля ама колко ? то по това се познава здрав ли е транзистора ако е трябва да хвърля на 50 см
Ако хвърля 30 см здрав ли е :roll: Или можеби е 60% здров :idea:

Re: Опелче и VP44

Posted: Sun Feb 28, 2010 3:58 pm
by KLESHTITE
нещо не ти разбрах ироничния въпрос ако е малко нафтата няма управление на количеството и няма палене а ако ти разглобяваш блока за да разбереш си го определяй в проценти ти как ги разбираш

Re: Опелче и VP44

Posted: Sun Feb 28, 2010 4:08 pm
by mitko
Когато управлението на количеството не работи или дори клапана е откачен нафтата само тече. А това колко см .пръска са глупости . Това зависи не само от управлението ,а и от елемента на помпата . Имал съм случаи пръска 5 см и пали .

regards

Re: Опелче и VP44

Posted: Sun Feb 28, 2010 7:32 pm
by KLESHTITE
при добри обороти на стартера трябва да хвърля поне педя ако всичко е ок

Re: Опелче и VP44

Posted: Sun Feb 28, 2010 9:31 pm
by presko79
KLESHTITE wrote:при добри обороти на стартера трябва да хвърля поне педя ако всичко е ок
Мда сьгласен сьм.хубаво е при сьмнение да се сложи една каква да е дюза,един вид контрола,нищо че налягането е повече .
Аз сьм имал случаи на диагностиката всичко в норма ,грешки няма ,а не пали,сменяме транзистора и после бучи като луда :lol:

Re: Опелче и VP44

Posted: Sun Feb 28, 2010 9:48 pm
by renene
presko79 wrote:
KLESHTITE wrote:при добри обороти на стартера трябва да хвърля поне педя ако всичко е ок
Мда сьгласен сьм.хубаво е при сьмнение да се сложи една каква да е дюза,един вид контрола,нищо че налягането е повече .
Аз сьм имал случаи на диагностиката всичко в норма ,грешки няма ,а не пали,сменяме транзистора и после бучи като луда :lol:
Ми тва е номера само никой не казва номера на транзистора

Re: Опелче и VP44

Posted: Sun Feb 28, 2010 10:06 pm
by traqnsavov
Хвърлянето на "око" е много субективно понятие, и зависи през колко тясен отвор ще се истреля нафтата..
Ако е тясно отворчето може да хвръкне и на метър, ако е широко може да прокапе само, това не е някаква диагностика просто е проверка дали стига нафта до дюзите..


Най добре закачи един осцилоскоп за управлението на клапана и виж дали транзистора се управлява..

Това ще ти даде най добър резултат