Page 1 of 3
Опелче и VP44
Posted: Fri Feb 26, 2010 10:40 pm
by renene
Дава ми грешка Р1630 и Р1631 интересно транзистора изглежда здрав,нема палене .Ще го гледам по обстойно утре.Искам да питам дали самия клапан може да се свали на място за да го пусна в ултразвука?
Re: Опелче и VP44
Posted: Fri Feb 26, 2010 11:16 pm
by KLESHTITE
колко гориво хвърля от дюзите има ли нафта изобщо
Re: Опелче и VP44
Posted: Fri Feb 26, 2010 11:31 pm
by mitko
Няма какво да му чистиш на клапана ,тои е една проста намотка . Проблема е управление на клапана щом записва 1630 и 1631 .
regards
Re: Опелче и VP44
Posted: Sat Feb 27, 2010 12:27 am
by renene
Трябва ми номер на транзистора пробван ако имаш разбира се ,може и на лични
Re: Опелче и VP44
Posted: Sat Feb 27, 2010 12:36 am
by renene
KLESHTITE wrote:колко гориво хвърля от дюзите има ли нафта изобщо
дюзи не съм свалял,обаче по запушен колектор не съм виждал на три места отворите са по 10мм

Навта има на тръбичките .Изолацията на проводника до клапана се е разпаднала силно се надявам да се размине само с това.
Re: Опелче и VP44
Posted: Sat Feb 27, 2010 8:37 am
by KLESHTITE
то нафта хвърля ама колко ? то по това се познава здрав ли е транзистора ако е трябва да хвърля на 50 см
Re: Опелче и VP44
Posted: Sat Feb 27, 2010 1:01 pm
by renene
Много малко мята и транзистора изглежда здрав.Тази сутрин на разкачени кабели към клапана с пробна лампа имаше сигнал,като закачихме кабелите вече нямаше сигнал и не знам дали проблема не е преди този транзистор.
Re: Опелче и VP44
Posted: Sat Feb 27, 2010 3:38 pm
by KLESHTITE
подкачи гориво с помпа и стисни обратното нема опел кадето да не запали
Re: Опелче и VP44
Posted: Sun Feb 28, 2010 3:27 pm
by Aspar
KLESHTITE wrote:то нафта хвърля ама колко ? то по това се познава здрав ли е транзистора ако е трябва да хвърля на 50 см
Ако хвърля 30 см здрав ли е

Или можеби е 60% здров

Re: Опелче и VP44
Posted: Sun Feb 28, 2010 3:58 pm
by KLESHTITE
нещо не ти разбрах ироничния въпрос ако е малко нафтата няма управление на количеството и няма палене а ако ти разглобяваш блока за да разбереш си го определяй в проценти ти как ги разбираш
Re: Опелче и VP44
Posted: Sun Feb 28, 2010 4:08 pm
by mitko
Когато управлението на количеството не работи или дори клапана е откачен нафтата само тече. А това колко см .пръска са глупости . Това зависи не само от управлението ,а и от елемента на помпата . Имал съм случаи пръска 5 см и пали .
regards
Re: Опелче и VP44
Posted: Sun Feb 28, 2010 7:32 pm
by KLESHTITE
при добри обороти на стартера трябва да хвърля поне педя ако всичко е ок
Re: Опелче и VP44
Posted: Sun Feb 28, 2010 9:31 pm
by presko79
KLESHTITE wrote:при добри обороти на стартера трябва да хвърля поне педя ако всичко е ок
Мда сьгласен сьм.хубаво е при сьмнение да се сложи една каква да е дюза,един вид контрола,нищо че налягането е повече .
Аз сьм имал случаи на диагностиката всичко в норма ,грешки няма ,а не пали,сменяме транзистора и после бучи като луда

Re: Опелче и VP44
Posted: Sun Feb 28, 2010 9:48 pm
by renene
presko79 wrote:KLESHTITE wrote:при добри обороти на стартера трябва да хвърля поне педя ако всичко е ок
Мда сьгласен сьм.хубаво е при сьмнение да се сложи една каква да е дюза,един вид контрола,нищо че налягането е повече .
Аз сьм имал случаи на диагностиката всичко в норма ,грешки няма ,а не пали,сменяме транзистора и после бучи като луда

Ми тва е номера само никой не казва номера на транзистора
Re: Опелче и VP44
Posted: Sun Feb 28, 2010 10:06 pm
by traqnsavov
Хвърлянето на "око" е много субективно понятие, и зависи през колко тясен отвор ще се истреля нафтата..
Ако е тясно отворчето може да хвръкне и на метър, ако е широко може да прокапе само, това не е някаква диагностика просто е проверка дали стига нафта до дюзите..
Най добре закачи един осцилоскоп за управлението на клапана и виж дали транзистора се управлява..
Това ще ти даде най добър резултат