Страница 1 от 1

Проблем с предварението на KANGOO 1.9 D F8Q 630

Публикувано на: Сря Мар 10, 2010 12:40 pm
от vrm
Здравейте,колеги.Проблема е следния, на обороти предварението варира между 1,5 и 12 градуса при обороти работи около 1500-2500 през интервал от време мени центровка от 10-12 до 45-49 градуса и чука на аванс!
колата имаше две грешки температура въздух и egr клапан.това го оправих,някой беше разменил буксите.
некви идеи.дали е от помпата.авансатора за тези помпи дали е механичен.

Re: Проблем с предварението на KANGOO 1.9 D F8Q 630

Публикувано на: Сря Мар 10, 2010 5:44 pm
от sonic
И при мен току що беше Пежо партнер 2002 г 1,9 D с проблем с аванса - на празен ход дава около 17 градуса, което е много. Някакви идеи?

Re: Проблем с предварението на KANGOO 1.9 D F8Q 630

Публикувано на: Сря Мар 10, 2010 7:17 pm
от mitko
Помпата е лукас и иа клапан (електрически ) за аванса .Мисля че там е проблема .

regards

Re: Проблем с предварението на KANGOO 1.9 D F8Q 630

Публикувано на: Сря Мар 10, 2010 7:59 pm
от presko79
Клапан авансатор,Предния за модели с климатик.

Re: Проблем с предварението на KANGOO 1.9 D F8Q 630

Публикувано на: Сря Мар 10, 2010 8:39 pm
от vrm
мерих го с осциоскоп сигнала наподобява датчик на хол,но когато прекъсва насича сигнала за около две секунди,възможно ли е от клапана ако засича и повишава тока да цака диаграмата. или проблем в компа.

Re: Проблем с предварението на KANGOO 1.9 D F8Q 630

Публикувано на: Сря Мар 10, 2010 8:40 pm
от vrm
presko79 написа:Клапан авансатор,Предния за модели с климатик.
какво ще рече предния.

Re: Проблем с предварението на KANGOO 1.9 D F8Q 630

Публикувано на: Сря Мар 10, 2010 9:12 pm
от presko79
vrm написа:
presko79 написа:Клапан авансатор,Предния за модели с климатик.
какво ще рече предния.
Моделите които са с климатик имат още един в задната част(кьм ДВГ),тои вдига порцията и измества аванса при вкл.на компресора,но само тогава.
Имам един такьв електрически изправен но с теч ,мога да ти го подаря за проба,че са по 200 кинта.
Помпата е ЛУКАС DPC тип N.Компа управлява според ТПСи обер дюзата само частично аванса.с цел работа на ЕГР иначе аванса се мести от хидравличния авансатор вьтре в ГНП.
Мога да те посьветвам да прегледаш агренажа и реда на трьбичките за кьм дюзите.
Обер дюзата правилно ли е монтирана на мотора ? на кои цилиндьр е ?

Re: Проблем с предварението на KANGOO 1.9 D F8Q 630

Публикувано на: Сря Мар 10, 2010 9:53 pm
от YuliGeorgiev
Погледни и ангренажното колело на помпата( по принцип от там се регулира статичния аванс) ,разглоби колелото ако трябва щото доста често съм имал случаи на спуквания вътре в пласмасовите водачи на колелото и оттам може да ти мени центровката.
А шпонката на коляновия вал как е?

Re: Проблем с предварението на KANGOO 1.9 D F8Q 630

Публикувано на: Сря Мар 10, 2010 11:00 pm
от vrm
от тпс-са може ли да прави тези магарии.при живи данни тпс на обороти дава 13,98 процента при пълно отваряне 75 пр.
пробвах да наглася тпс-са на различни положения но всеки път едно и също,за този тип мотор не мога да изровя ел.схеми и сравнителни данни,някои знае ли тпс-са кво съпротивление трява да дава при затворено и отворено положение на газта.

Re: Проблем с предварението на KANGOO 1.9 D F8Q 630

Публикувано на: Пет Мар 12, 2010 10:58 pm
от vrm
клиента неще да сменя помпа,намерих му за 350лв,ще е ремонтира другаде,кат разбера нещо ще пиша 8)

Re: Проблем с предварението на KANGOO 1.9 D F8Q 630

Публикувано на: Пон Апр 05, 2010 10:40 pm
от vaseto
колега със сигурност е колелото на помпатта тези рена има проблем с тези колела колегата по горе ти е писал затова но незнам дали си му обърнал внимание!направо сменяи ангренажното колело на помпата и всичко ще се оправи

Re: Проблем с предварението на KANGOO 1.9 D F8Q 630

Публикувано на: Пет Апр 23, 2010 9:35 pm
от vrm
колата е готова но клиента не можа да обясни какво точно са правили,уж центровка!
гледам предния авансатор единия проводник е замасен нещо което направих и аз!
та въпроса ми е възможно ли е проблема да е решен с въртене на помпата!
:roll:

Re: Проблем с предварението на KANGOO 1.9 D F8Q 630

Публикувано на: Пет Апр 23, 2010 9:39 pm
от presko79
Наи вероятно са го зацепили един зьб ,на гнп напред и после от колелото малко назад.Много помага на тея мотори.После има стабилна работа ,добьр звук ,но за сметка на динамиката ,което при тоя точно мотор няма да се усети.
При тея с турбина дето са на Волво ,Каризма и Меган се поусеща малко

Re: Проблем с предварението на KANGOO 1.9 D F8Q 630

Публикувано на: Пет Апр 23, 2010 10:10 pm
от YuliGeorgiev
vrm написа:колата е готова но клиента не можа да обясни какво точно са правили,уж центровка!
гледам предния авансатор единия проводник е замасен нещо което направих и аз!
та въпроса ми е възможно ли е проблема да е решен с въртене на помпата!
:roll:
Когато се прекъсне авансатора колата забива около 20 градуса аванс и после с финна центровка от колелото се намаля до поносими граници.Замазват се очите на собственика и му се земат парите,а че няма динамичен аванс- :shock: ,както и друг път съм казвал:
"Номера е да се вземат парите на клиента,па ако колата стане е само в негов плюс" :lol:

Re: Проблем с предварението на KANGOO 1.9 D F8Q 630

Публикувано на: Нед Апр 25, 2010 1:16 pm
от vrm
Благодаря,за отговора.