Опел ИСУЗУ 92 год.грижи
Posted: Wed Mar 10, 2010 9:27 pm
Колеги приемам всякькви предложения,Вектрата е на приятел,работеше що годе нормално с течаща като леика помпа.Свалих сьщата разглобих я смених всичко като гарнитури и О-прьстени.Работеща ПЕРФЕКТНО на стенда.
Колата стоя 3 дни без ГНП,монтирах го ,паля работи нестабилно с прекьсване остро чукане в един цилиндьр и бял дим.
Проверено по 5 пьти
1 агренаж(макар че не е свалян помпата излиза без тои да се бара)
2 ред на впрьскване
3 дюзите фиксирани,стендовани и монтирани на главата според маркера и посоката им
4 вьздух в системата (няма)
5 финна центровка.
6 сменени дифтунги на обратното гориво с опасения за сврьх налягане в обратното гориво
Остана само да измеря компресията утре сутринта но как да изчезне така изведньж
Колата работи сякаш без 3-ти цилиндьр,като отвия холендьра на дюзата не се променя работата на мотора.Интересното е че като премине 50-60 ГР.работна температура се оправя и работи перфектно.
Колата стоя 3 дни без ГНП,монтирах го ,паля работи нестабилно с прекьсване остро чукане в един цилиндьр и бял дим.
Проверено по 5 пьти
1 агренаж(макар че не е свалян помпата излиза без тои да се бара)
2 ред на впрьскване
3 дюзите фиксирани,стендовани и монтирани на главата според маркера и посоката им
4 вьздух в системата (няма)
5 финна центровка.
6 сменени дифтунги на обратното гориво с опасения за сврьх налягане в обратното гориво
Остана само да измеря компресията утре сутринта но как да изчезне така изведньж
Колата работи сякаш без 3-ти цилиндьр,като отвия холендьра на дюзата не се променя работата на мотора.Интересното е че като премине 50-60 ГР.работна температура се оправя и работи перфектно.