Page 1 of 2

ШКОДА ФАБИЯ поредната главоблъсканица

Posted: Sat Mar 13, 2010 8:35 pm
by renene
Проблема е следния-колата има лош празен ход и не може да се изфорсира над 2000 оборота.Говорим за три цилиндрова шкода ,код на мотора BMD 1.2бензин.Прекъсва 1ви цилиндър и 3цилиндър-веднъж прекъсва първия, веднъж
третия :lol: ,записва и съотвените грешки за този проблем.Бобините са здрави и се управляват,компресия 12.5,дюзите са здрави и работят\на метан е същото-обикновена уредба\ всмукателния колектор е в ред.В общи линии май не подава коректно искрата.Въпроса е дали датчик обороти може да прави този номер или да търся проблем по клапаните или катализатора?

Re: ШКОДА ФАБИЯ поредната главоблъсканица

Posted: Sat Mar 13, 2010 9:12 pm
by mitko
Преди да гледаш катализатори ....... и т.н провери веригата . Основен проблем е прескачане на зъби на веригата на тия скапани пархусмокачки .

regards

Re: ШКОДА ФАБИЯ поредната главоблъсканица

Posted: Sun Mar 14, 2010 7:37 am
by KLESHTITE
това го прави също от датчик разпр вал но пък тогава държи празни обороти като изстине оправя ли се на тия им потъватклапаните от газта

Re: ШКОДА ФАБИЯ поредната главоблъсканица

Posted: Sun Mar 14, 2010 9:17 am
by veli
Ako колата няма ТАП,90% проблема ти е в клапаните.
Обикновено този двигател издържа до 30-40 хил километра без ТАП,ако добавим и бедна смес(ако е такси)може и 20хил да не доживее!:)

Re: ШКОДА ФАБИЯ поредната главоблъсканица

Posted: Sun Mar 14, 2010 9:23 am
by renene
От време на време се пооправя сместа става перфектна затова ме съмнява да е веригата.В езито пише че като се запуши катализатора компа умишлено прекъсва горенето с идеята сместа да изгори в гърнетата с цел да почисти
катализатора.Дали е така ще видим.

Re: ШКОДА ФАБИЯ поредната главоблъсканица

Posted: Sun Mar 14, 2010 9:42 am
by traqnsavov
Сместа недей я гледай, при липса на запалване в цилиндъра се сговнясва цялата смес и теориите за икономично и пълно изгаряне на сместа отиват в кенефа...

Има две причини според мен..
А Към бобината се губят импулси..
Б Бобината се управлява но не хвърля искра...

Прилича ми на заминаващи бобини, ама бучни тая на втори цилиндър (работещата) в мястото на 3 примерно (размени им местата) да видим дали тая свинщина ще продължи да е така, дали ще го прави по същият начин на същите цилиндри.

По какъв метод ги замери, на тези бобини единственият сигурен метод е слагането на здрава такава най често взимана от работещ цилиндър..

Re: ШКОДА ФАБИЯ поредната главоблъсканица

Posted: Sun Mar 14, 2010 11:02 am
by renene
traqnsavov wrote:Сместа недей я гледай, при липса на запалване в цилиндъра се сговнясва цялата смес и теориите за икономично и пълно изгаряне на сместа отиват в кенефа...

Има две причини според мен..
А Към бобината се губят импулси..
Б Бобината се управлява но не хвърля искра...

Прилича ми на заминаващи бобини, ама бучни тая на втори цилиндър (работещата) в мястото на 3 примерно (размени им местата) да видим дали тая свинщина ще продължи да е така, дали ще го прави по същият начин на същите цилиндри.

По какъв метод ги замери, на тези бобини единственият сигурен метод е слагането на здрава такава най често взимана от работещ цилиндър..
Пробвано е цилиндъра прекъсва и въпреки това хвърля чудесна искра не се губят импулси ,номера е че не са навреме според мен.

Re: ШКОДА ФАБИЯ поредната главоблъсканица

Posted: Sun Mar 14, 2010 12:24 pm
by traqnsavov
Тя има газово, да не са правили чалъми за промяна на аванса и от това да бяга аванса..
Те VAG групата вярно че имат някой малоумности при управлението на ъгъла на искрообразуването..
Без точният алгоритъм на компютъра не може да се направи закючение.. :|

Re: ШКОДА ФАБИЯ поредната главоблъсканица

Posted: Sun Mar 14, 2010 6:44 pm
by Todio
Сваляй главата и прави легла на клапаните. Щом колата е на метан, леглата на клапаните са потънали много. Правил съм няколко таква коли и винаги е имало проблем с клапаните. Понякога се записва и грешка - механична неизправност на съответния цилиндър. Измерването на компресията в случая не показва точно, по-добре пусни въздух в цилиндъра и виж какво става. Успех.

Re: ШКОДА ФАБИЯ поредната главоблъсканица

Posted: Sun Mar 14, 2010 7:01 pm
by traqnsavov
Ако са слагали метан гаранция са сложили аванс-процесор...
Разкарай я тая простотия дето смущава компа, и колата ще тръгне.. :mrgreen:

Re: ШКОДА ФАБИЯ поредната главоблъсканица

Posted: Sun Mar 14, 2010 7:35 pm
by renene
traqnsavov wrote:Ако са слагали метан гаранция са сложили аванс-процесор...
Разкарай я тая простотия дето смущава компа, и колата ще тръгне.. :mrgreen:
Това е интересно утре ще поровя в дебрите на евтинийката :lol:

Re: ШКОДА ФАБИЯ поредната главоблъсканица

Posted: Sun Mar 14, 2010 8:41 pm
by ivanovbg
Калине на бензин работи ли?Като размениш бобините не сменя ли и цилиндъра.Кнок сензор хлабав?ЕГРа да не е отворен.Катализатор?Ако всичко друго е наред-главата долу.А точно какви грешки записва?Няма запалване или механична?

Re: ШКОДА ФАБИЯ поредната главоблъсканица

Posted: Sun Mar 14, 2010 9:12 pm
by renene
ivanovbg wrote:Калине на бензин работи ли?Като размениш бобините не сменя ли и цилиндъра.Кнок сензор хлабав?ЕГРа да не е отворен.Катализатор?Ако всичко друго е наред-главата долу.А точно какви грешки записва?Няма запалване или механична?
На бензин и на метан все едно.Пише че няма запалване ,но има :lol: Р0301 и Р0303 няма егр ,катализатора е на дневен ред.

Re: ШКОДА ФАБИЯ поредната главоблъсканица

Posted: Sun Mar 14, 2010 9:26 pm
by ivanovbg
Може и двете бобини да са размени примерно 1и 2.и да видиш дали няма да ти изпише 2 и 3

Re: ШКОДА ФАБИЯ поредната главоблъсканица

Posted: Sun Mar 14, 2010 10:53 pm
by renene
Краси правих ги тия гимнастики още преди да пиша